از اوایل 1990s بوده ایم با وسواس داده ها با باریک شدن مخاطبان ما به کوچکتر و کوچکتر بخش برای رسیدن به درک نیروانا از یک به یک بازاریابی است. اما در حالی که ما شده ایم نگرانی در مورد سرمایه گذاری در مصرف کننده اطلاعات برای بهره وری ما نادیده گرفته شده و نیمی دیگر از داستان است. وجود دارد نوع جدیدی از داده ها است که وجود دارد در تمام طول ما فقط نمی باید این قابلیت تا زمانی که به تازگی به مهار آن است.

محتوای داده ها بیش از حد به طوری که ما چگونه ارتباط با مردم از طریق آن به ایجاد ارتباط عاطفی است بازی در حال تغییر است.

تغییر بازی با محتوای اطلاعات

محتوا چیزی است که باعث می شود ما کلیک کنید. تصاویر طرح ارائه می دهد کپی رنگ. و این تصاویر, پوسته ارائه می دهد کپی کردن و رنگ ها – همه آنها می تواند آب پز کردن به اطلاعات بیش از حد. و که در آن وجود دارد نقاط داده ها وجود دارد بالقوه برای یادگیری ماشین و در نهایت ماشین خلاقیت است.

و این جدید بازاریابی مرزی. نه تنها که کلیک, اما چه می شود هر فردی را کلیک کنید و چرا. چون با ماشین, خلاقیت, ما در حال حاضر می توانید انجام کاری در مورد آن بیش از حد.

در حال حاضر شما می توانید همه چیز را به همه مردم

تبلیغات می تواند ساختار شکنی و بازسازی در یک میلیون تنظیمات مختلف بنابراین ما دیگر مجبور به معامله در اصطلاح “جهانی انسان حقایق” کنه و یا پایین ترین مخرج مشترک حقایق که من ترجیح می دهم به آنها تماس بگیرید.

ما می توانیم هدف همه است. چرا که هر کس به طور بالقوه یک مشتری از نام تجاری خود را. این که آیا شما فروش اتومبیل, تلویزیون کابلی و یا کنسرو ماهی تن. ما فقط باید به شکل از چگونه به نوبه خود هر یک از آنها ، که جایی است که تطبیقی اجبار در می آید. توانایی به طور خودکار خیاط تبلیغات و ارتباطات بر اساس نوع شخصیت خود را.

ما همه متفاوت است. درونگرا یا برونگرا مردم نوع شخصیت خود را تحت تاثیر قرار, تصمیم گیری, و این است که در آن بازاریابی است شروع به گرفتن واقعا جالب است.

تطبیق محتوا, بر اساس نوع شخصیت را تحت تاثیر خط پایین

در RAPP ما انجام تحقیقات کمی به چگونه شخصیت های مختلف در پاسخ به های مختلف تبلیغات محرک. کار با Datasine و پروفسور ساندرا Matz از دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده ما نگاه به آنچه اتفاق می افتد زمانی که شما انطباق با تبلیغات به نوع شخصیت.

ما در بر داشت که تفاوت های ظریف در همین ارتباط reimagined برای پایان یکی از شخصیت طیف مقابل دیگر باعث می شود یک تفاوت مهم است. مثلا درونگرا ظاهرا ترجیح می دهند خود را در تلویزیون رو به سمت چپ برونگرا به سمت راست. درونگرا ترجیح می دهند بیشتر مغلوب پس زمینه سفید به فروش فلش پیام در سمت چپ برونگرا پاسخ بهتر زمانی که آن را روشن و به رنگ زرد و در سمت راست بالا.

با بسیاری از انواع در مخلوط – رفتاری هدف قرار دادن کانال تکثير ارتباطات در زمان واقعی و در حال حاضر شخصیت چندگانه ابعاد – تولید محتوا در حال حاضر نیاز به اتوماسیون. با پیشرفت در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ما در حال حاضر قادر به انجام این کار.

برای مثال برای یک مد لوکس با نام تجاری ما با 80 درصد از تبلیغات جهانی خود را هر دو در و آنلاین توسط دستگاه تولید شده و مدیریت شده توسط فقط شش نفر در لندن به جای بی پایان مردم در تولید استودیو جزئی با عکس محصولات و تغییر اندازه. که به نمایندگی از صرفه جویی در £1M در سال یکی به ایجاد 40 درصد بیشتر تبلیغات است.

ماشین آلات هرگز جایگزین خلاقیت آنها فقط رایگان تا زمان بیشتری برای آن

مردم واقعا در حال افراد و از طریق تطبیقی p3ersuasion ما در حال حاضر قادر به هدف قرار دادن آنها را به عنوان چنین در پاسخ به نوع شخصیت برای ایجاد ارتباطات است که به طور فعال خواهد نفوذ خود را در تصمیم گیری. توسط خیاطی ارتباطات به اقیانوس ابعاد شخصيت ما را دیده اند uplifts در فروش پاسخ: 50%.

ماشین آلات هرگز جایگزین افراد خلاق. حداقل نه در آینده قابل پیش بینی. اما ماشین آلات می توانید دنیوی تکرار کارهایی است که متوقف کردن مردم از خلاق تر. تصور کنید که چقدر شادتر خود را خلاق بخش خواهد بود اگر همه آنها تا به حال به آمده تا با ایده های جدید به ضرب و شتم آنهایی که در تمام طول روز!

Tania Feeley شریک مدیریت در RAPP انگلستان است.

// در این مقاله برجسته

RAPP

RAPP جهانی, داده محور, خلاق جامعه است که می سازد مستقیم و معنی دار و با ارزش روابط بین مارک ها و مردم است. در RAPP با ما بی نظیر عمق تخصص در اول د…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im