آدیداس: “ما باید خلاق در مورد چگونه ما در حال مراقبت از یکدیگر’

آدیداس سنگاپور ساخته شده است که خود آموزش نرم افزار رایگان برای شهروندان بدون دسترسی به ورزشگاه و یا کلاس های تحت مستند به عنوان آن را می یابد راه های جدید برای “مراقبت” از مشتریان آن است.

ورزشی غول برداشته مالی مانع از استفاده از آن Adidas آموزش و آدیداس برنامه های در حال اجرا و راه اندازی یک کمپین به نام “#HomeTeam’ ابتکار برای کمک به افراد فعال ماندن در حالی که ماندن در خانه.

پتر Stastny, کشور, مدیر آدیداس در سنگاپور می گوید: “در حال حاضر بیش از همیشه ما باید خلاق در مورد چگونه ما در حال مراقبت از یکدیگر و خودمان و آدیداس است که در اینجا به انجام درست آن.”

نام تجاری ارائه کاربرانی که ثبت نام تا قبل از پایان مارس دسترسی رایگان به مدت 90 روز برای کمک به افراد فعال باقی بماند حتی اگر خود را به ورزشگاه و امکانات ورزشی بسته شده اند و به عنوان بخشی از سنگاپور coronavirus مدار شکن و یا دیگر مستند اقدامات توسط دولت.

“با #HomeTeam هدف ما برای کمک به جامعه متصل بمانید و امیدوار نگه داشتن در حال حرکت و حفظ سلامت بدن و ذهن است. گسترش حق بیمه رایگان دسترسی به ما آدیداس آموزش و آدیداس برنامه های در حال اجرا در سطح جهانی است که بخشی از تلاش های ما در کمک به افراد و خانواده ها در حفظ و سالم از لحاظ جسمی در حالی که ماندن در خانه در طول این زمان.

“بهداشت و سلامتی جامعه ما اولویت ما است; و با انواع راحتی در دسترس در صفحه اصلی تمرینات و تغذیه راهنماهای ما می خواهیم برای کمک به هر کس رسیدن به های مختلف خود را به اهداف تناسب اندام حتی در حالی که ماندن در خانه. ورزشگاه ممکن است بسته و کلاس های تناسب اندام در خود نگه دارد اما این بدان معنا نیست که ما در حال حرکت را متوقف” توضیح می دهد که Stastny.

نام تجاری نیز ایجاد مستند محتوا گسترش آن حواله فراتر از دو و میدانی و ورزش و تعمق به خلاق تر انواع تمرین محتوا در همکاری با سازندگان آن و سفیران.

“فراتر از این در همکاری با ورزشکاران ما و سازندگان ما در حال نورد از رایگان مجازی تجربه در سراسر اجتماعی و کانال های دیجیتال برای حمایت از جامعه به عنوان آنها فعال ماندن تمرین تمرکز حواس به دنبال سرگرمی و همیشه در ارتباط ماندن. در علاوه بر این به زنده تمرینات و نکات تغذیه وجود خواهد داشت live DJ جریان ناهار مربا و الهام بخش محتوا برای جامعه ما به ماندن ذهنی قوی, الهام خلاق و امیدوار” او توضیح می دهد.

اعمال نفوذ بر خالق خود و ورزشکار جامعه تاثیرگذار یک پیروزی سریع برای نام تجاری آن را به عنوان prioritises خلاقیت جمعی خوب است.

“در حال حاضر بیش از همیشه اولویت ما این است که برای حمایت از جامعه و ما ادامه خواهد داد به انجام این کار با ما منابع و تخصص است. صف آرایی تیم ما از ورزشکاران و سازندگان برای به اشتراک گذاشتن مهارت های خود را, آموزش و مشاوره برای کمک به جامعه از طریق این زمان دشوار در راه های کوچک است که آنها می دانند که چگونه است ما اولین گام در ایجاد تغییر به صورت جمعی خوب,” او اضافه می کند.

آمار اولیه از فعالیت در ماه مارس نشان می دهد که مردم پاسخ خوبی به مارک های راه اندازی چنین طرح. Statsny می گوید این برند تا به حال بیش از نیم میلیون نفر در آن جا از خانه’ کمپین در ماه مارس است.

“برای تشویق جامعه به فعال ماندن ما همچنین راه اندازی یکجا از خانه’ چالش در ماه مارس که در آن هر کسی از سراسر جهان می تواند در پیوستن و کمک به دستیابی به یک جمعی هدف از فعال ماندن: 1 میلیون تمرین ساعت 19 مارس. ما شاهد بیش از نیم میلیون شرکت کننده از بیش از 192 کشور جهان است. این دلگرم کننده است که می دانیم که بسیاری از آنها هنوز هم عملا درگیر شدن با یکدیگر و اولویت بندی آنها سلامت جسمی و سلامتی در طول این زمان,” او می گوید.

برخی از برندها شده بود با احتیاط از بازاریابی در اطراف coronavirus هنگامی که آن را برای اولین بار در اوایل این سال, اما به عنوان دولت ها در سراسر جهان افزایش قرنطینه اقدامات روشن شد که مارک تا به حال به سرعت انطباق بازاریابی خود را و در برخی موارد مدل های کسب و کار.

برای Stastny مهم است که مارک های حمایت از جوامع به خصوص در زمان تلاش. آدیداس, او می گوید, شده است با تکیه بر آن شعار ‘قوی تر با هم”.

“این مهم است که برندها ایجاد تغییر مثبت در جامعه وجود دارد هیچ زمانی مانند اکنون به گسترش حمایت از ما. با ‘#HomeTeam ” و با گسترش حق بیمه رایگان دسترسی به برنامه های ما امیدواریم که برای مراقبت از جامعه در بدن و ذهن است. آدیداس به ادامه کار با هم برای شناسایی راه حل برای رفع فوری ترین و مبرم نیاز در طول این بحران است. با هم این است که چگونه ما را از این طریق دریافت کنید و ما را از ظهور قوی تر با هم,” او می گوید.

همانطور که بیشتر مارک های محوری بازاریابی و استراتژی های تبلیغاتی در اطراف همه گیر درام می خواهد به خوانندگان معرفی بهترین پاسخ. شما می توانید خود را در اینجا می گویند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de