تبلیغات ما مانند: جین-محبت پیرزن ژان بازده به عنوان چهره Aldi کمپین

یک زن 91 ساله مادر بزرگ بازگشته است به عنوان چهره Aldi آخرین آگهی, کمپین نه سال پس از اولین اعلام خود از تخفیف سوپرمارکت زنجیره ای و جین به این کشور در سال 2011 کریسمس آدرس.

راه اندازی امروز با یک اسلات در ITV تاجگذاری خیابان ‘مانند Aldi’ خلاق می ایستد به عنوان یک تکامل از محبوب مانند مارک تنها ارزان تر’ جهت قرار دادن یک پیچ و تاب و مدرن در یک پیام آشنا با دعوت از ژان خدمات بار دیگر به عنوان سفیر نام تجاری.

بیرون آمدن از بازنشستگی ژان بار دیگر ادعای عشق او را برای خرید مواد غذایی با sartorial چالش برای بینندگان به دور خود مفاهیم preconceived نام تجاری با تائید این که خود-برچسب محصولات می تواند بیش از این با کیفیت از مارک های بزرگ.

Sean McGinty مدیر بازاریابی در Aldi UK, گفت: “ما می دانیم که هنگامی که مشتریان ما را امتحان کنید محدوده بزرگ از برنده جایزه محصولات در قیمت های شگفت انگیز آنها را در عشق سقوط با آلدی. مانند کمپین با استفاده از Aldi شناخته شده از حس شوخ طبعی و یکی از ما بسیار دوست داشتنی شخصیت های به بگو بیا آن را امتحان کنید برای خودتان. شما فقط ممکن است آن را دوست دارم’.”

ایجاد شده توسط McCann و متوجه شدم توسط Merman این آگهی به عنوان اولین سالوو در یک سال مثل ‘ کمپین حمایت گسترده تر digital اجتماعی و آه مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور در کنار جزوات و نقطه از فروش tie-ins.

اضافه شده در 24 فوریه سال 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im