طلایی هلال ماه به نظر می رسد در برابر یک سیاه آسمان شب است. در بررسی دقیق تر آن را زرد منحنی از یک مک دونالد سیب زمینی جعبه قرار گرفته در زاویه سمت راست. در گوشه ای از آن متحده به سادگی “باز دیر”.

مک دونالد ایتالیا در ترویج است اواخر شب افتتاح رستوران خود را با یک کمپین بر اساس دو چشم نواز تصاویری.

برای اولین بار با استفاده از جعبه سیب زمینی سرخ کرده و آن قرمز و زرد رنگ به بیرون کشیدن پایانی قمری آسمان است. دوم این است که یک سری از نان همبرگر مختلف با سایه حلق آویز بیش از آنها را به تصویر می کشد که ماه در آن بسیاری از مراحل.

کپی آمده است: “باز همه شب هر شب”.

کمپین ایجاد شده توسط Leo Burnett میلان اجرا خواهد شد و در بازارهای محلی ایتالیایی از طریق OOH, چاپ دیجیتال و رسانه های اجتماعی.

مشابه اواخر شب کمپین مک دونالد بازار فرانسه زد در سال 2017 feauring چراغ های LED نرم از طریق یک لنز.

رای برای این کمپین با کلیک بر روی آثار خلاق کادر زیر.

اضافه شده در 11 فوریه سال 2020

کلی امتیاز

5/5
رای

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su