تبلیغات ما مانند: Singlife با استفاده از دیوانه غنی آسیایی ستاره هنری گولدینگ در underdog داستان

سنگاپور مالی بر اساس نام تجاری Singlife راه اندازی کرده است که آخرین آگهی به استفاده از سفیر هنری گولدینگ با استفاده از داستان زندگی او را از آرایشگاه-به-فیلم star به زیر بنای تجاری با ارزش است که هر کس می تواند موفق بودن و هوشمند است.

دیوانه غنی آسیایی ستاره انتخاب شد تا حدی به خاطر این فیلم اتصال به سنگاپور بلکه از آنجا که داستان خود را از موفقیت است که طنین انداز با نام تجاری. Singlife می گوید گولدینگ داستان از جاه طلبی و بالقوه نیز باید تقاضای خود را به راه ما مدیریت پول است.

این آگهی را می بیند ستاره عجله در اطراف سنگاپور مرکزی کسب و کار منطقه خوشبختانه در ستایش فضایل از هوشمند بودن به جای اینکه به دنیا با پول است. پیام این است که تمایل به ایجاد یک علامت در جهان قدرتمند تر از متولد شدن با ثروت است.

این تصویری راه اندازی شده است در سراسر تجاری حساب های رسانه های اجتماعی و پشتیبانی می شود در خارج از خانه (OOH) تبلیغات در سراسر سنگاپور در ماه آوریل است.

با توجه به Singlife تبلیغ شد conceptualised و برنامه ریزی در خانه با کمک 72andSunny و Applebox.

کلی امتیاز

0/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im