تحقیقات نشان داده است که به طور متوسط 71 درصد از مصرف کنندگان بیان برخی از سطح از نا امیدی زمانی که تجربه خرید خود را غیرشخصی است.

ضعیف هدفمند ارائه می دهد مانند یک وگان دریافت کوپن برای محصولات گوشت یا مادران نوجوانان را هدف قرار داده با پوشک تبلیغات می تواند منجر به تضعیف برند ادراک.

شخصی برای مصرف کننده مارک های

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای انتظار خرید شخصی تجربه است که زندگی خود را آسان تر است. برای مارک های مصرف کننده در این مستلزم ارائه خود را به مصرف کنندگان محصولات و خدمات که مربوط به نیازهای خود را با برقراری ارتباط با تبلیغات و آگهی مناسب به خود را در زمینه تعامل با آنها را در کانال های آنها ترجیح می دهند و دانستن اینکه چه وقت و چگونه اغلب به تعامل با آنها. مصرف کنندگان در حال حاضر معیار تجربه خود را با رهبران بازار در خارج از مصرف کننده محصولات (CP) بخش مانند اپل و آمازون است. تحقیقات از marketing cloud نشان می دهد که 93 درصد از شرکت ها را ببینید در بالا بردن نرخ تبدیل از شخصی.

قابلیت های مورد نیاز برای تعامل با نام تجاری شخصی

به منظور ارائه معنی دار شخصی تعامل با نام تجاری برندها نیاز به درک بهتر مصرف کنندگان خود را در سطح فردی با استفاده از حق داده ها و تجزیه و تحلیل قابلیت های.

Covid-19 به ما نشان داده است که مصرف کننده انگیزه و خرید می توانید الگوهای تکامل است. رفتار مصرف کنندگان را اقتباس کرده اند با توجه به همه گیر. ما را دیده اند که مصرف کنندگان خرید در مقادیر بزرگتر, شربت خانه, جوراب ساق بلند, افزایش سفارشات آنلاین, تلاش جدید مارک های در سهام outs, آموزش, کودکان, آنلاین, انجام تمرینات تقریبا و بیشتر. بسیاری از مصرف کنندگان نیز نقل مکان کرد و به کانال های جدید برای خرید مانند آنلاین و یا touchless کانال در طول مستند. همه گیر تغییر کرده است راه مصرف کنندگان پژوهش انتخاب و خرید محصولات. به عنوان یک نتیجه تعامل مصرف کننده تاچ پونت نیز تغییر کرده است.

به طور سنتی, CP علامت های تجاری یا استفاده از قطعات از یک یا استفاده از استاتیک مصرف کننده تقسیم بندی مدل های. این معمولا به روز شده در سراسر مدت زمان طولانی افق به درک مصرف کننده رفتار و نگرش است. از این رو می توان آنها را به تاریخ مصرف کننده درک برای نام تجاری فعالیت های بازاریابی است.

به منظور ارائه شخصی مصرف کننده تجارب و آدرس فعلی نیازهای مصرف کننده طول و فراتر از همه گیر CP برندها نیاز به فکر می کنم از مصرف کنندگان در بیشتر پویا و در حال حاضر زمینه پرداختن به یک گروه از مردم با مجموعه ای از تطبیق نگرش زمینه رفتار و انگیزه به عنوان پاسخ مصرف کنندگان به آینده موج همه گیر و تغییرات در زندگی خود پست بیماری همه گیر.

یک درک عمیق تر از ترجیحات مصرف کننده درد نقاط و رفتارهای خواهد شد شرکت های فعال برای ایجاد بیشتر هدف قرار می دهد و مبارزات که مصرف کنندگان بیشتر پاسخگو هستند.

از این رو این شرکت می توانید انتظار برای بهبود ROI خود را از طریق کارآمد تر و موثر بازاریابی و فروش طرح های.

CP شرکت نیاز به ایجاد یک تغییر گام از سنتی تقسیم بندی روش های پویا و مصرف کننده تقسیم بندی به منعکس کننده تغییرات مداوم در رفتار مصرف کنندگان و نگرش است.

پویا مصرف کننده تقسیم بندی به صورت شخصی

پویا مصرف کننده تقسیم بندی با استفاده از زمان واقعی اطلاعات مصرف کننده برای ایجاد مایع مصرفی بخش است که تشکیل شده از افراد است که حرکت در داخل و خارج از این بخش بر اساس یک معیار خاص. برای مثال در حال ظهور بینش مصرف کننده برای مواد غذایی با نام تجاری ممکن است نشان می دهد که آن سنتی “آشپزی علاقه مندان’ یا ‘آشپزی خبره’ مصرف کننده بخش است شروع به تقسیم به گروه های مختلف از مردم بر اساس یک درک عمیق تری از رفتارهای متن و نیازهای. این در حال ظهور گروه ممکن است بر اساس یک افزایش حضور flexitarians بهداشت-آگاهانه گیاهخواران گیاهخواران پرشور روزانه آشپز غذا فعالان غذا-کیت spenders و مواد غذایی آلی spenders.

تعریف بخشهای مصرف کننده می تواند در طول زمان به عنوان یک نام تجاری می سازد تا اطلاعات بیشتر و شروع به درک مردم در سطح فردی. مردم را حرکت در داخل و خارج از بخشهای مصرف کننده و مرزهای این نام تجاری استفاده برای توصیف این بخش می توانید بسته به صفات است که مثبت ترین نتیجه در عمل مورد نظر – برای مثال تبدیل تکرار خرید, دفاع, ترافیک ورود به سیستم یو پی اس و یا فروش.

وجود دارد دو کلید تجزیه و تحلیل قابلیت های مورد نیاز برای operationalize موثر پویا مصرف کننده تقسیم بندی قابلیت:

گرایش مدل سازی به صورت پویا تقسیم بندی

میل مدل زیر بنای پویا تقسیم بندی استفاده می شود برای پیش بینی رفتار مصرف کننده. این سطوح بینش است که اجازه می دهد تا شما را به دوره-درست تعریف و ترکیب مخاطبان قرار گرفتند. مخاطبان گروه بندی سازگار بر اساس ویژگی های که بیشتر پربار در مبارزات انتخاباتی خود را. بخش و مرتبط با آن صفات را تغییر به صورت پویا در زمان واقعی بر اساس بازخورد از مصرف کنندگان و خرده فروشان و همکاران رسانه ای و داده های جدید امتیاز نمایندگی در زمینه رفتار و نگرش است.

اما یک راننده کلیدی موفقیت از مدل هایی است که کیفیت داده های مورد استفاده برای ایجاد آنها. از این رو CP شرکت ها باید توجه ویژه ای به اکتساب داده ها هنگامی که استراتژی ایجاد پویا بخش.

AI برای تقسیم بندی پویا

امروز بسیار مهم است برای اطمینان از شما تعبیه شده AI برای ایجاد تغییر از استاتیک به دینامیک تقسیم بندی. با استفاده از یادگیری ماشین با قابلیت شما می توانید آموزش الگوریتم خود را برای تبدیل شدن به بیشتر اخباری در طول زمان نشان میدهد که صفات ترین مولد در تبدیل رانندگی تکرار خرید و مصرف کننده نامزدی در حالی که ارزیابی سهم هر صفت و مشخصه به قدرت مخاطب خاص – نتیجه کمک به شرکت ها بهتر پیش بینی تقاضا, طرح, عرضه, برای جلوگیری از سهام ناشران و استقرار موثر مصرف کننده مبارزات به رانندگی علاقه مصرف کنندگان به برند.

برندها باید انطباق خود را تقسیم بندی روش برای بهتر انطباق با تغییر روند مصرف در طول همه گیر و فراتر از آن. در جهانی که در آن ما در حال عادت کردن به آنچه که زندگی به نظر می رسد با Covid-19 شرکت می تواند سرمایه گذاری در درک بهتر که مخاطبان خود را واقعا هستند.

اندرو اسمیت مدیر در Capgemini اختراع با سرمقاله ورودی از مشاور ارشد تانیا نند

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de