تبلیغ نمی تواند نادیده بگیرد اجتماعی طبیعت از بازی

خبر جعلی. نفرت پست. رجزخوانی و raving. محتوای نامناسب. اینها تنها برخی از صخره و shoals مارک را به حرکت به عنوان آنها به دنبال این بندر از نام تجاری ایمنی. اضافه کنید که به موانع وجود دارد که برای ما کاربران که ما به دنبال امن رویکرد خود ما دیجیتال نامزدی و شما رو به یک چالش جدی برای این صنعت به عنوان یک کل.

به وضوح فعلی Facebook تحریم است در مقابل ذهن به عنوان برندها در تلاش برای پیدا کردن رسانه های جدید برای رسیدن به انتقادی مخاطبان در راه معنی دار است که با ارائه نه فقط یک “بندر امن” برای پیام های خود را, اما همچنین اندازه گیری معتبر viewability اطلاعات قابل اثبات نامزدی و البته نتایج مانند فروش.

سایه کلوسوس

در حالی که زمان و کاربران تصمیم خواهد گرفت که سرنوشت ما به اصطلاح تکنولوژی غول (یک اصطلاح من شیب در sarcasm) وجود دارد یک کانال است که در حال حاضر وجود دارد. آن است که نه بعدی دیجیتال مسیح –در حال حاضر بسیاری ادعا کردند که عنوان. این کانال در حال حاضر در اینجا و آماده برای گسترش نام تجاری. بهتر است آن را مطابق با تمام معیارهای من ذکر شده در بالا.

اشاره من به جهان از بازی و esports. این جهان اجتماعی است, اگر نه بیشتر از Facebook و یا توییتر و همهجانبه در راه آنها هرگز خواهد بود. با یک جمع و متنوع مخاطبان بزرگتر از هر پلت فرم اجتماعی (عظیم 2.7 میلیارد علاقهمندان به بازی در سراسر جهان!), پارسه فعال هستند متمرکز و صرف پول است. فکر می کنم Fortnite, پرندگان عصبانی و سیمز – این بازی است که استفاده از مردم به عنوان سیستم عامل برای ملاقات با دوستان و پیدا کردن دوستان جدید و ایجاد جوامع آنلاین.

بازی به طور خاص بازی های اجتماعی است که ما در DNA انسان پخته و بخشی از ما هستند. امروز این کانال قدرت در راه ما تنها یک بار در مورد خواب. بسیاری از امروز محبوب ترین بازی ها بازی های چند نفره (Fortnite دوباره) که در آن بازیکن می تواند تنها زمانی که آنها موفق تیم در نهایت منجر به این نوع از همکاری ها و ارتباطات ما می خواهم انتظار برای دیدن از فرد در هیئت مدیره بازی ها و یا تیم های ورزشی.

بیش از حد انسانی: بازی همواره اجتماعی

حقیقت این است که نام مورد ‘بازی های اجتماعی’ به مدت طولانی اشتباه و befuddled من. نیست ترین بازی های اجتماعی با طراحی ؟ نه از تجربه همیشه در مورد تعامل انسان? بازی در مورد افرادی که با هم برخی از بازیکنان و برخی از مخاطبان و حتی برخی از مقامات بالاتر, به, بازی, برای, به اشتراک گذاری, به, پیروزی, و بله, به از دست دادن. آیا شما تا کنون دیده یک esports مسابقات ؟ این حوادث زندگی می کنند می توانید در قرعه کشی اعداد قرار داده است که حتی سوپر باول به شرم! چگونه در مورد یک بازی در کنسرت ؟ به تازگی بیش از 27 میلیون بازیکن دیجیتالی رقصید در اطراف در طول Travis Scott به Fortnite تور کنسرت.

خط پایین این است که ما در عصر دیجیتال است و نه ایجاد بازی های اجتماعی. در واقع کافی وجود دارد شواهد تاریخی که بازی نقش مهمی در توسعه تمدن و فرهنگ است. بازی پیوند مردم آنها را آموزش داده و مهارت مشخص وضعیت و حتی مذهبی اهمیت است.

از زمان ماقبل تاریخ تا به امروز بازی شده هسته ای به محبوب اخلاق جهان بینی و حتی عبور از اطلاعات به نسل های آینده است. اولیه کشش DNA را می توان به عنوان اوایل به عنوان 5000 سال پیش در ترکیه که در آن 49 کوچک حک شده و رنگ سنگ پیدا شد در یک تپه دفن در Başur Höyük. اگر چه بسیاری از بازی ها بودند برای نخبگان, نقاشی های دیواری می تواند گواهی دادن به محبوب و گسترش بازی برای همه است. و من لمس ورزشی بازی: بازی های برگزار شده و به تماشای, توسط, انبوه, اجتماعی, سلامت, دستکاری, سیاسی, مذهبی, فرهنگی, وحشیانه.

یک لینک به گذشته

به ما فقط یک کمی بیشتر فروتن اولین ویدئو بازی قدمت آن به سال 1958 هنگامی که یک فیزیکدان ویلیام Higinbotham ایجاد شده چه بود مسلما اولین نسخه اولیه پنگ.

از آن پس ما دیده ایم باور نکردنی انفجار خلاقیت و پیشرفت در بازی های ویدئویی. این ما به ارمغان می آورد به امروز – یک زمان که در آن بازی های ویدئویی بسیار گسترده و بنابراین اجتماعی است که آن را تبدیل به بخش مهمی از فرهنگ جهانی.

من یک ویدیو پرنیان و هنوز هم در هیبت و عظمت امروز بازی است که ترکیب تمام جنبه های بازی از جمله دو و میدانی در راه است که رک و پوست کنده توهمات از جوانی من.

من به یاد داشته باشید در اوایل بازی فوتبال آمریکایی که فرستاده کوچک پلاستیکی 3D بازیکنان خزیدن در سراسر سرند فلزی هیئت مدیره و تعجب آنچه در آن می مانند اگر شما در واقع می تواند کنترل آنها باید استراتژی چالش تیم… Madden هر کسی ؟

در ارتباط باشید برای بینش بیشتر در مورد تبلیغات, بازی و فرهنگ در مقاله بعدی در این سری به نمایندگی از Anzu.

دیوید سی بل ارشد اجرایی بازاریابی و مشاور Anzu

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im