بالا آگهی execs اصرار رسانه خریداران خود را به تجدید نظر صرف با انگلستان شایعات گسترده زیر انتقاد از کارولین فلک پوشش با یک تشبیه حمایت titles مانند خورشید و ایمیل های روزانه به عنوان یک “شلاق-دور برای دفتر قلدر”.

عشق جزیره میزبان Flack درگذشت در روز شنبه (15 فوریه). در ماه های اخیر صدها نفر از مقالات منتشر شده در مورد دیر مجری تلویزیون با پوشش centring در اطراف دستگیری او به اتهام آزار شریک زندگی خود را پس از آن اتهام و دادگاه و در حال حاضر او مرگ با خودکشی.

در حال حاضر حذف شده مقالات منتشر شده یک روز قبل از Flack مرگ خورشید برجسته به آن 2.6 میلیون, روزانه, خوانندگان بریتانیایی (تمام سیستم عامل) یک کارت روز ولنتاین که مسخره ستاره با یک “من f*** لامپ شما’ پیام. پوشش خود را نیز شامل عکس های خونین صحنه اتهام حمله و تیتر ‘Flack گونی و ضربت سخت زدن برای ITV” در یک جبهه-صفحه داستان در مورد Flack پله از عشق جزیره است.

پس اخبار, Daily Mail منتشر شده از یک قطعه در مورد داخلی از آپارتمان در لندن. آن را همراه با پست های رسانه های اجتماعی با عنوان: “در داخل کارولین فلک تخت: عکس های آشکار داخلی غم انگیز عشق, جزیره ستاره لندن آپارتمان که در آن او خودش را کشته است.”

جیمز Mitchinson سردبیر یک سودای یورکشایر پست مارک پست الکترونیکی و مقاله به عنوان “نوع” روزنامه نگاری “است که خرابه های زندگی”. حداقل 218,634 حامیان یک دادخواست در Change.org که می خواهند قوانین سختگیرانه تر برای حفاظت از افراد مشهور و مردم در چشم های عمومی به توافق برسند.

پس از گرفته شده در یکشنبه, عشق, جزیره, برنامه Flack ارائه شده تا تعلیق توسط ITV دنبال دستگیری او بازگشت به صفحه نمایش در روز دوشنبه با یک بنای یادبود به فلک و یک پیام از سامریان در محل معمول خود را فقط خوردن idents. آمار نشان می دهد شده است به طور غیر مستقیم در ارتباط با چندین تراژدی.

Leemans Calero سابق بریتانیا و ایرلند اجرایی از رسانه های خرید گروه Havas که در حال حاضر آگهی بازاریابی شرکت کنترل v. در معرض شده است بسیار مهم تلخیص پوشش و گفت: صنعت ما باید راه را پشتیبانی می کند از جمله عناوین.

او گفت: “واقعا لازم است برای چاپ تصاویر به اصطلاح صحنه جرم و پس از فلک متهم شد ‘lamping’ دوست پسر خود را? یا به فایل کارت روز ولنتاین مقاله که به طور مشابه برخوردی خشن روبرو سرگرم کننده در او ؟ خورشید به چاپ شهوت پرست عناوین به فروش روزنامه ها قبل از آن hounding از فلک در این روز از شر Instagram and Twitter پیش فرض مجموعه ای جدید و کم.

“آیا این قابل قبول است که یک صنعت است که بودجه این روزنامه نگاری تبدیل چشم خود را به این ؟ نه در کتاب من ،

“با Leveson دو اوراق توسط دولت و ساعت جانسون به دنبال ندارد به احتمال زیاد مدعی معکوس است که ما باید نگاه به صنعت است که بودجه رسانه ها و محتوای سیستم عامل که در آن محتوای زندگی می کند.”

در حال اجرا یک آگهی بعدی به این محتوا در Frampton را مشاهده, معادل حمایت یا condoning آن است. او به حمایت خود را به خودآگاه تبلیغات شبکه (می تواند) و خواست تبلیغ برای انجام همان.

یعقوب Dubbins co-صندلی می تواند و مدیر عامل آژانس رسانه فضل توصیف آن به عنوان یک “تلخ وضعیت”. او اصرار داشت انکار شایعات درآمد تبلیغات به دلیل ماهیت خود را پوشش نمی شد به مثابه سانسور.

“وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین حفاظت از آزادی مطبوعات و در گرفتن پرداخت برای قلدری,” او گفت:. “اگر شما در محل کار بودند و یک زن بود بی وقفه مورد آزار واقع در دفتر خواهد شما سعی می کنید به آن را متوقف کند و یا شما را شلاق دور به جمع آوری پول به منظور پرداخت پهلوان این جایی است که ما در حال حاضر.

“ما نیاز به روزنامه نگاری در حال حاضر بیش از همیشه به نگه داشتن جامعه و سیاستمداران و موسسات به حساب. اما این متفاوت است. این یک مدل اقتصادی که در آن monetised clickbait به نظر می رسد به ارزش بیش از عمر یک انسان است.

“می خواهید تبلیغ برای تبلیغ در محیط امن آنها نیز تشخیص مسئولیت خود را در بودجه بزرگ روزنامه نگاری اما بسیاری نمی خواهید به پرداخت هزینه برای قلدری.”

اقدام Dubbins و شرکت شده اند بی سر و صدا اطلاع رسانی تبلیغ که به نظر می رسد بعد به بدترین فلک محتوا که شامل برخی از مارک های پیشرو. آن است که یک رویکرد متمایز به نفرت demonetisation گروه مانند خواب غول که انجام چنین لابی گری در باز به فشار برندها در چشم های عمومی.

Dubbins ادامه داد: “یک مقاله از 10 سال پیش ممکن است به فروش بیشتر نسخه های آن ممکن است در مورد بیش از یک حصار باغ و یا یک پاینت آن ممکن است حتی پخش اخبار. در حال حاضر یک مقاله می تواند بازوی دیوهای به طور مستقیم هدف قرار دادن یک فرد از طریق رسانه های اجتماعی با غیر قابل تصور ، این یک شکسته و اخلاقی ورشکسته مدل کسب و کار.”

دامین بنت مدیر استراتژی در Incubeta گفت که مشکوک و نفوذی تلخیص قطعه بوده است از روز پرنسس دایانا ادامه به تاثیر دیگر چهره های عمومی مانند جید Goody امی واینهاوس و Meghan Markle.

او گفت که ناشران باید مسئولیت فراتر از clickbait گزارش اما هشدار داد تبلیغ به مراقب باشید از تداخل با مشی. “این مجموعه یک سابقه بد است. برای مثال در سال 2015 تلگراف بود و به درستی متنبه به صورت ظاهری به سنبله برخی از داستان های مربوط به HSBC – یکی از تبلیغ کنندگان بزرگ.”

در ضمن ایان موری جامعه از سردبیران و مدیر اجرایی صحبت می کرد در دفاع از رسانه ها حداقل در برخی از بخش های آن است. او محکوم سیاستمداران “با استفاده از این مرگ غم انگیز به عنوان وسیله ای برای حمله به رسانه ها”.

“کارولین یک شخصیت بسیار محبوب با بسیاری از مردم با حضور در شدت و عاشق جزیره بود و او پوشش داده شده در رسانه ها برای بسیاری از سال قبل از وقایع اخیر اکثریت قریب به اتفاق آن را بسیار مثبت” گفت: موری.

او هشدار داد در برابر ممنوعیت رسانه ها از گزارش چنین مواردی این ادعا آن را یک ماده از منافع عمومی. “به این باور است که با خاموش کردن رسانه های جریان اصلی به این مسائل جلوگیری می کند گمانه زنی ها در رسانه های اجتماعی که در آن شایعه و اتهامات اجرای بدون کنترل توسط مقررات رسانه پایبند به این است که هر دو ساده لوحانه و خطرناک است.”

مستقل مطبوعات تنظیم کننده IPSO تایید به درام است که وجود داشته است شکایت اطراف Flack پوشش از رسانه های الکترونیکی و خورشید تا به حال نه در پاسخ به درام درخواست برای اظهار نظر در زمان انتشار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im