تبلیغات به عنوان یک ضد رکود ابزار

خوب خواندن در این دوران سخت است prescient تجزیه و تحلیل منتشر شده از 40 سال پیش در دانشگاه هاروارد کسب و کار
نقد و بررسی
(HBR).

رکود شده اند سوخت underconsumption نوشت: نویسنده نریمان K. Dhalla. احتیاط های برفی به عنوان موجودی ساخت و تولید کاهش می یابد و کارگران گذاشته
کردن.

“مناسب ترین راه برای خارج شدن از این دور باطل این است که برای رفتن به منبع و تحریک تقاضا برای محصولات و خدمات” نوشت Dhalla. “برای به انجام رساندن این وظیفه
آنچه که یک ابزار بهتر از تبلیغات انبوه-فروش معادل تولید انبوه است.”

شرکت هایی که مطرح آگهی بودجه در طول سال 1974-75 رکود در بازار به دست آورده و به اشتراک گذاری افزایش
فروش و یا حداقل مانع از فرسایش گفت: پژوهش منتشر شده در دانشگاه هاروارد کسب و کار را نقد کنید. کسانی که قطع تبلیغات در هر دو سال تجربه فروش قطره و دست دادن از به اشتراک گذاری.

تبلیغ ذکر این دلایل متداول برای برش ad بودجه در طول دوران سخت:

تبلیغات

تبلیغات

• تبلیغات هدر رفته باشد چون مردم پول ندارم

• رقبای در حال کاهش
هزینه تبلیغات به طوری که ما می توانید انجام دهید به همین ترتیب

• پول ذخیره شده در آگهی صرف می تواند کمک به پرداخت سود سهام

هر استدلال مغالطه آمیز, Dhalla نوشت.

“به جای صبر کردن برای کسب و کار به
بازگشت به حالت عادی بالا مدیران باید در این فرصت که شرکت های رقیب در حال ایجاد برای آنها. این شرکت به اندازه کافی شجاع به ماندن و مبارزه با زمانی که هر کس دیگری در حال پخش است امن
می تواند در مورد یک تغییر چشمگیر در بازار موقعیت.”

ما دیده ایم اخیر اثبات طولانی پس از این قطعه منتشر شد با بررسی کسب و کار هاروارد (با تشکر از شما, لایحه ریگان از
ریگان تبلیغات در فضای باز برای به اشتراک گذاری این 40 سال gem).

در 17 مارس در یک متفکر, نظر, پست , آگهی, سن, Bradley Johnson به یاد می آورد که بعد از 9/11 “جنرال موتورز است کمپین کار می کرد.
ایالات متحده فروش خودرو شکست یک رکورد در ماه اکتبر سال 2001 طراحی شده توسط خودروساز و تقلیدی تبلیغات از رقبای; 2001, رکود اقتصادی سال به پایان رسید تا به عنوان آنچه شد و سپس دومین سال تا کنون برای آمریکا خودکار
فروش.”

سال گذشته فوربس منتشر یادآوری است که کلبه پیتزا و
تاکو بل “در زمان استفاده از مک دونالد تصمیم به رها کردن آن تبلیغات و ارتقاء بودجه” در 1990-1991 رکود است. مک دونالد خرید و فروش کاهش یافته است; کلبه پیتزا و تاکو بل را دیدم فروش
رشد.

فوربس رسانه های کمک کننده براد Adgate نوشت که “آمازون فروش رشد 28 درصد در سال 2009 در طول” رکود اقتصادی بزرگ.’

این شرکت با تکنولوژی ادامه داد: بايد با
محصولات جدید در طول افتادن اقتصاد, مهمترین, با روشن شدن محصولات است که کمک به رشد سهم بازار. در ابتدا در روز کریسمس سال 2009 مشتریان آمازون خریداری کتاب های الکترونیکی از چاپی
کتاب.”

علل و شدت و مدت از رکود اقتصادی متفاوت است. اما صرف نظر از متغیرهای اصول چاپ چهار دهه پیش در بررسی کسب و کار هاروارد
باقی می ماند صدا.

تبلیغات ضد ادواری اهرم . . . و تبلیغ باید با کشیدن اهرم به خاطر بهبود سریعتر و قویتر و فروش و بازار و موقعیت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im