“تبلیغات” و “بازاریابی” و
به خصوص استفاده از “داده” “هدف” و پتانسیل برای “سوء استفاده” شد از پنج و نیم ساعت از کنگره شهادت طول بزرگ “تکنولوژی” شرکت شنوایی در چهارشنبه
با توجه به MediaPost تحلیل رونویسی شهادت منتشر شده توسط C-SPAN.

در حالی که “رقابت” (118 منابع) و “ضد تراست” (21) که غالب موضوعات ذکر شده از “داده” (96) رتبه
به عنوان دومین موضوع به دنبال “حفظ حریم خصوصی” (42) و “تبلیغات” (37).

جالب است که “مصرف کنندگان” (31) بودند نیز-زد در این بحث هر چند وجود دارد 37 مراجع به “آمریکایی ها”
و اشاره به “رای دهندگان.”

از نظر تمایلات “خوب” (21) رتبه جلوتر از “آسیب” (29) هر چند که “سوء استفاده” (6) و “بد” (6) اضافه شده در آن بیشتر از منفی به مثبت است.

“پرداخت”
(27) رتبه میدوی فقط پیش از “انتخابات” (26) اما “روزنامه نگاری” (11) به نظر می رسید یک چاره اندیشی موقت است.

تبلیغات

تبلیغات

به عنوان یک مستقل کلید واژه ها مرجع “گوگل” (223) غالب بزرگ شرکت فناوری مرجع
به دنبال “آمازون” (195) که ساخت آن برای اولین بار ظاهر قبل از کنگره و پس از آن “Facebook” (152) و “اپل” (104).

گوگل تابعه “یوتیوب” (38) رتبه جلوتر از Facebook را “Instagram” (29) و “واتساپ” (9) و در آنجا بود نه ارجاع به “توییتر” و یکی برای “Infinite” که در آن حاضر بودند.

Facebook مارک زوکربرگ (67) بيشترين مدیر عامل شرکت منابع و به دنبال آن
توسط آمازون جف بزوس (55) اپل تیم کوک (25) و سوندار پیچای گوگل (24).

وجود یک مرجع به توییتر جک دورسی که در حال حاضر نیست.

17 نفر وجود دارد مراجع به “مغلوب ساختن پیشی جستن” 15 “رئیس جمهور” پنج تا “بایدن.”

وجود دارد 96 مراجع به “امریکا” 24 به “چین” و به “روسیه است.”

در آنجا دو تن از مراجع به کمبریج Analytica.

وجود دارد
چهار مراجع به Facebook آگهی “تحریم.”

وجود دارد هیچ اشاره ای به بخش “230” قانون ارتباطات نجابت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im