تبلیغات بدن تجاری ایران در میلی برای ‘مواد غذایی آشغال’ تلویزیون و آنلاین آگهی بان

دولت بریتانیا در حال برنامه ریزی یک هله هوله تلویزیون و در حال حاضر به طور بالقوه آنلاین – ممنوعیت تبلیغات سرزنش چنین تبلیغات برای تیک تاک “بمب زمان” از چاقی است. آیا این حرکت را بهبود بهداشت عمومی باقی می ماند به شدت مورد بحث است اما در میان تبلیغات تجارت بدن اتفاق نظر وجود دارد. آنها از آن متنفرم.

به عنوان بخشی از نخست وزیر بوریس جانسون مبارزه با چاقی, دولت برنامه ای برای ممنوعیت چربی بالا و نمک و شکر (HFSS) تبلیغات در تلویزیون قبل از 9 شب. سیاستگذاران نیز در حال حاضر در مشاوره بیش از یک پتو ممنوعیت تبلیغات شیرینی و فست فود آنلاین.

این حرکت باید نگران یک آگهی صنعت که متکی بر چنین برندها برای بخش قابل توجهی از آن در حال حاضر تحت فشار درآمد. تحقیقات سرطان بریتانیا تجزیه و تحلیل نشان داد که تقریبا نیمی از تمام مواد غذایی آگهی های نشان داده شده در ITV کانال 4 کانال 5 و آسمان یکی شد برای محصولات بالا در چربی شکر و نمک رو به افزایش به حدود 60 درصد بین 6 و 9 بعد از ظهر زمانی که آنها تلقی می شود به احتمال زیاد به توسط کودکان مشاهده شده است. این ممنوعیت می تواند هزینه های پخش به عنوان مقدار به عنوان £200 متر درآمد.

اعلام شد اولین تبلیغ در ماه مارس سال 2019 به عنوان یک طرح برای مقابله با چاقی دوران کودکی “بیماری همه گیر” و آن را به ضرب گلوله به بالا در دستور کار سیاسی پس از چاقی یافت شده است به افزایش خطر Covid-19 مرگ و میر.

اما دولت تحقیقات خود در سال گذشته متوجه شد که ممنوع خواهد تنها کاهش هر بریتانیا کودک گرمایی مصرف 1.7 کالری در هر روز – که نیمی از Smartie یا M&M. Sanchit جین فن آوری و رسانه های تحلیلگر در اندرز تحلیل نوشت: در درام هفته گذشته است که این امر می تواند یک “بی ربط ژست نمادین”

در حال حاضر تبلیغات در, تجارت بدن نیز آمده مبارزه علیه برنامه های یکهو. در اینجا ما نگاهی به خود اتفاق بیفتد ،

تبلیغات انجمن (AA)

سو Eustace مدیر امور عمومی در AA است “به تلخی نا امید” توسط دولت را تصمیم گیری است. “اقدامات در برابر تبلیغات گمراه کننده و بی اساس خواهد بود کاملا بی اثر در مبارزه با چاقی است.”

در همین حال بان آنلاین است “بلانت و کاملا نامتناسب” و آسیب های مواد غذایی و نوشیدنی, کسب و کارهای کوچک و بزرگ او گفت:.

“این اقدامات جدید اشتباه خواهد بود حتی در مطلوب ترین شرایط اقتصادی اما به اعمال آنها در طول زمان است آب و توهین به سخت کار صاحبان کسب و کار.”

Eustace استدلال کرد که به خوبی تامین می شود تلویزیون اکوسیستم بهتر خواهد شد قرار داده شده برای مبارزه با چاقی با مبارزات مانند غذا خوردن آنها را به آنها را شکست’ – کمپین ایجاد شده برای کودکان مقابله خود را disliking برای سبزیجات است.

با توجه به تبلیغات انجمن تحت 16s ببینید در کمتر از 0.5 ثانیه از HFSS تبلیغات در هر روز برای هر کودک است.

IPA

پل Bainsfair مدیر کل IPA گفت که او “عمیقا ناامید” با این پیشنهاد که “بی اعتنایی شواهد” است که این ممنوعیت را تقریبا هیچ اثر.

“آنها را مجازات خواهد کرد بسیار کسب و کار است که در حال کمک به این کشور از طریق Covid-19 بحران از جمله مواد غذایی تولید کنندگان و خرده فروشان و تجاری, پخش,” Bainsfair گفت.

“آنها همچنین موفق به اذعان انگلستان بسیار مورد احترام خود سیستم نظارتی که در حال حاضر تحمیل سختی قوانین تبلیغات از HFSS محصولات در تمام رسانه ها از جمله تلویزیون و آنلاین است.”

در این پیشنهاد آمده در “بدترین زمان ممکن برای تبلیغات بخش,” او اضافه شده است.

IAB انگلستان

IAB انگلستان اجرایی Jonathan Mew گفت: “بی هدف مداخله disregards غالب علی شواهد مربوط به چاقی”.

او چنین استدلال میکرد که “سخت گیرانه و غیر منتظره اندازه گیری” را HFSS, ads در همان همتراز به عنوان تبلیغات سیگار – منهای شواهد این ممنوعیت به نفع سلامت عمومی است. در ضمن دیجیتال بان کی مون “سواری نعل بیش از تبلیغات دیجیتال را با قابلیت های منحصر به فرد به هدف و رد مخاطبان خاص”.

علاوه بر این او را محکوم کرد دولت برای مشاور صنایع خلاق قبل از اعلام.

شده است وجود دارد بحث در میان IAB عضویت در صفوف آن است. سیمون هریس آگهی شرکت فناوری توانا کندو و عضو IAB Tech Lab استدلال کرد که تبلیغات درایو HFSS خرید قصد (چرا اجرا آنها را در هزینه های بزرگ در غیر این صورت؟)

“حتی اگر ما فقط شروع با تبلیغات آیا این چیز بدی است؟”

Isba

فیل اسمیت مدیر کل ثبت جامعه از تبلیغ (Isba) نیز بود “عمیقا ناامید”.

او گفت: “Covid-19 در مجموعه استارک امداد تاثیر چاقی در شرایط دیگر و بیمه خدمات درمانی. اما سزاوار بهتر است. آنها سزاوار پاسخ دولت است که ریشه در مدارک و آدرس پیچیده و چند عاملی باعث چاقی.

“در سال 2019 دولت خود ارزیابی تاثیر به اذعان پروفسور تام سرخ ملی چاقی فروم نشان داد ‘اندک شواهد’ به صورت یک تلویزیون آبخيز در حالی که رانندگی یک مربی و اسب از طریق بودجه مدل تجاری برای پخش در انگلستان است.”

تبلیغات استانداردهای سازمان (ASA) که اجرای قوانین مجموعه “استاندارد جهانی” است و مناسب برای هدف او استدلال کرد.

نهایی آمار از اسمیت: “تبلیغات قرار گرفتن در معرض HFSS آگهی کاهش 70% در دهه گذشته به عنوان نرخ چاقی باید به طور پیوسته افزایش یافته است.”

دولت انگیزه

Brinsley درسدن شریک در قانون شرکت لوئیس Silkin گفت: حرکت است “نه مبتنی بر شواهد سیاست اما یک زانو حرکت تند و سریع واکنش نخست وزیر به تجربیات شخصی او”.

درسدن اشاره کرد که دولت طفره رفتن از مسئولیت. “این اجازه می دهد تا دولت به ارائه خود را به عنوان اگر آن است که اقدام قاطع برای مبارزه با چاقی.

“در واقع آن را فقط بیشتر از این است و آن است که ارزان دولت برای اجرای, به عنوان آن نیاز به هیچ هزینه های عمومی بر خلاف ارائه مدرسه پخش زمینه فعالیت های بعد از مدرسه برای کودکان, داخلی, علوم, درس و یا هر تعداد از دیگر سیاست هایی که خواهد بود مفید تر علاوه بر این به تبلیغات موجود محدودیت.”

این ممنوعیت را بدون “تاثیر معنی دار” در نرخ چاقی و تنها به عنوان یک سیاست “برگ انجیر” برای دولت است.

از طرف دیگر

خارج از آگهی لابی شده به ستایش از ابتکار عمل.

تحقیقات سرطان بریتانیا گفت: “ممنوع است “حیاتی” در کمک به خانواده های نمایشگاه بهتر کنترل رژیم غذایی خود را. در ضمن کارولین Cerny, سر, از, چاقی, سلامت, داد, گفت: “ما خوشحال هستیم که دولت به رسمیت شناخته شده و نقشی که بی امان بازاریابی و تبلیغ مواد غذایی ناسالم در رانندگی بیمار-سلامت است.”

شاید تهدید تحریم به اندازه کافی نیروی قند و چربی و نمک را کاهش برترین مارک های مواد غذایی. پس از سال 2016 شکر مالیاتی ما دیدن افت قند در بسیاری از تنقلات و نوشیدنی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de