بازاریابی وابسته است در بهترین حالت آن زمانی که بار بد

در وسط یک بحران جهانی آنs قابل درک است که بسیاری از مردم نگران در مورد کسب و کار خود را و چگونه آن را تحت تاثیر قرار خواهد شد در آینده. این می تواند باشد که مردم در حال حاضر به دنبال در های مختلف جریان درآمد به منظور تولید درآمد و یا تلاش برای انطباق کسب و کار خود را به محیط فعلی است که می تواند با یک میزبان از چالش های جدید است.

کسانی که آشنا با بازاریابی وابسته می دانید که هنگامی که بار بد آن می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش به دلیل راه وابسته به دریافت اجازه در عملکرد.

من در اینجا لیست برخی از دلایل که چرا بازاریابی وابسته یک سرمایه گذاری خوب برای برندها و چگونه صاحبان کسب و کار می تواند استفاده از آن برای افزایش تعامل مشتری و وفاداری به نام تجاری در طول این بار تلاش.

وابسته به فرز; پیدا کردن ثروت در سوله

زیبایی در مورد وابسته بودن این است که شما دانt نیاز به چوب به هر یک تو رفتگی در دیوار. هنگامی که شما تسلط مهارت بازاریابی وابسته شما می توانید اتخاذ استراتژی خود را به هر بخش مربوطه را در هر زمان داده شده. به عنوان مثال وجود دارد که بخش های خاصی هستند که متاسفانه آمار مصرف فقط در حال حاضر مانند گردشگری و سرگرمی. اگر شما کمپین بازاریابی وابسته به یکی از این صنایع را به راحتی می توان به یکی دیگر از طاقچه مانند خرده فروشی آنلاین. هدف همان شخصیت است که سرمایه گذاری در سفر صرف خواهد شد در موارد ضروری حق در حال حاضر.

وابسته خواهد بود تنظیم به این روند در حال حاضر و به دنبال برای برنامه است که ارائه مشوق موارد است که به دنبال در حال حاضر. وابسته به بازاریابان باید به این درک و موقعیت برنامه های خود را با نام تجاری بر این اساس برای اطمینان از وابستگان آگاه هستند از آنچه را به آنها ارائه دهد و آن را آسان به سوئیچ و پردازنده آنها است.

کمیسیون پرداخت می شود تنها در عملکرد و یا تحویل

بازاریابی وابسته است همه چیز در مورد عملکرد. بالا فروش ژنراتور ترین شخصی مدیریت حساب و معاملات بهتر بیش از حد. برای مارک های مهم برای تنوع بخشیدن در حال حاضر از بودن تا متکی به ترافیک بالا و ژنراتور. شما می خواهید برای رفتن به پیدا کردن ثروت در سوله. برای این کار شما نیاز به کار با تعداد زیادی از وابستگان و تعویض تا تاکتیک قدیمی خود را به درایو مشتریان جدید به سایت خود ، زیبایی آن است که شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض نام تجاری بدون پرداخت هر چیزی در صف مقابل. در طول این زمان آشفته شما نیاز به دیده می شود – در همه جا.

وابسته می تواند به شما کمک کند آن را انجام دهد به طور موثر هزینه به دلیل پاداش مدل پرداخت برای تحویل.

وابستهs به طور مداوم به دنبال ترافیک جدید منابع و ارائه گزارش شفاف

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بازاریابی وابسته است که وجود دارد مقدار زیادی از پتانسیل نظر تنوع کسب منابع ترافیک. ترافیک را می توان به دست آورد از PPC, جستجوگرها, رسانه های اجتماعی و همچنین از طریق همکاری با دیگر کسب و کار. به عنوان بازاریابی وابسته است که همیشه در حال تکامل وجود دارد چابکی به این اهرم در درون خود دیجیتال مخلوط سریعتر از آنچه که شما احتمالا می تواند محوری در یک بزرگتر و محیط زیست شرکت.

در واقع شما نیاز به استفاده از وابستگان خود را در حال حاضر به مرزهای و پیدا کردن نقاط دسترسی به مشتریان بیشتر است. اگر یکی از معمول خود را و یا خاص منبع ترافیک می شود به خطر بیافتد — پس از آن وجود دارد گزینه ای را برای استفاده از وابستگان خطر رایگان – برای کشف دیگران است.

اطلاعات و بینش حیاتی برای هر کسب و کار آنلاین.

برنامه های وابسته ارائه سود به طور کامل شفاف تجزیه و تحلیل ترافیک و در برخی موارد بسته به پلت فرم استفاده می کنید می تواند به شما بینش دقیق به رفتار مشتری در یک محیط زندگی می کنند. واکنش ها نسبت به نام تجاری مبارزات ارائه می دهد و پیام ها را می توان بررسی و سریع تر به عنوان وابستگان گسترش آن بیش از یک بالاتر و گسترده تر برسد. این به این معنی شما می توانید به طور مداوم بهبود تبلیغات خود را کپی مبارزات انتخاباتی خود را با هدف قرار دادن و خود را ROI در بودجه صرف زیرا شما می توانید دسترسی به داده بلافاصله در برنامه های خود را مدیریت پلت فرم.

در خلاصه بازاریابی ارائه می دهد کسب و کار خود و ریسک گریزی فرصت به اهرم خود را با نام تجاری و بودجه هنگامی که رفتن سخت می شود.

ما در همیشه در حال تکامل که در آن ما نیاز به قادر به انطباق با استراتژی های دیجیتال به طور منظم. Coronavirus شده است یک یادآوری برای همه ما که چالاک است حیاتی برای موفقیت کسب و کار ما را از طریق بار سخت تر.

بازاریابی اجازه می دهد تا شما را به انجام است که بهتر از بسیاری دیگر از کانال های بازاریابی. آنs ضروری است که شما خود را تجزیه و تحلیل بازار فعلی, بررسی منابع ترافیک و کشف سوله های جدید کار خود را با شرکای وابسته به هم برای کمک به شما را از طریق زمان به چالش کشیدن.

Lee-Ann جانستون مدیر عامل میدان دیجیتال

// در این مقاله برجسته

لی-AnnJohnstone

من برنده جایزه دیجیتال و بازاریابی مشاور. من کمک برندها و صاحبان کسب و کار به حداکثر رساندن درآمد از برنامه های وابسته خود را. با بیش از دو دهه از بازاریابی وابسته باغ…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de