پس از 13 امواج Mindshare می یابد و رسانه ها همه گیر پارادوکس فراوانند

ماه به COVID-19 همه گیر تعجب آور رسانه های پارادوکس
تجلی با توجه به تجزیه و تحلیل از 13 امواج نظرسنجی از Mindshare را “استخر” مطالعات رسانه های آمریکایی مصرف کنندگان است.

تقریبا نیمی از آمریکایی ها مورد بررسی گفت: آنها به صراحت
محدود کردن مقدار زمان صرف آنها در رسانه ها برای جلوگیری از شنیدن اخبار در مورد بیماری همه گیر در حالی که تقریبا همان درصد می گویند که آنها نیز اجرا کنید و از چیزهایی که به خواندن و یا گوش دادن به در
رسانه ها.

مطالعات نشان می دهد یک برنامه به طور بالقوه مربوط تناقض است که مفاهیم برای نام تجاری بازاریابان تکیه در داخل یا خارج از بیماری همه گیر مربوط به بازاریابی و پیام: درصد از آمریکایی ها که
می گویند که آنها آگاه هستند — در غیر مسلح پایه و اساس — از هر مارک و یا شرکت هایی که در حال کمک به بحران نسبتا پایین باقی مانده است تنها 32 درصد در تازه ترین موج.

Mindshare تحلیلگران می گویند وجود دارد
ممکن است یک همبستگی آمریکایی محدود کردن مقدار زمان صرف آنها با رسانه ها و خود را نسبتا پایین آگاهی از نام تجاری بازاریابی مرتبط با آن است.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de