پس از جهانی مستند Asics تبدیل به VR برای راه اندازی آن بازی های المپیک کفش محدوده

پس از جهانی مستند scuppered Asics’ برنامه برای میزبان رسانه های جهانی در دانشگاه خود را در ژاپن برای یک کفش جدید راه اندازی آن به سرعت تبدیل به واقعیت مجازی (VR) به روزنامه نگاران یک تجربه است که مطابقت خواهد بود.

برای راه اندازی سه, حق بیمه, حرفه ای در حال اجرا کفش بود که در این نسخهها کار برای بیش از یک سال و Asics تا به حال اختصاص داده بزرگ بودجه به پرواز در رسانه های جهان به آن موسسه علوم ورزشی در کوبه. آن را به یک سال خاص. ژاپنی-تاسیس شرکت در حال آماده سازی برای بازی های المپیک بود و بهنگام راه اندازی همزمان با توکیو ماراتن. روزنامه نگاران خواهد بود با توجه به یک نگاه اجمالی از نام تجاری تاریخی ریشه در کشور و همچنین دسترسی به بسیار پیش بینی کفش و دانشمندان است که تا به حال طراحی شده آنها.

سپس Covid-19 رخ داد.

با همسایه چین در مستند و تایید در 17 فوریه که در ماراتن لغو شد, فیونا, Berwick, مدیر کل بازاریابی در Asics متوجه احتمال jetting hoards از خبرنگاران از سراسر جهان به این شهر باریک است.

“ما هنوز فکر می کنیم می خواهم یک رویداد داخلی و سپس شروع به برنامه ریزی زندگی جریان رویداد در اطراف پاریس ماراتن که [Asics] حامیان” او به یاد می آورد. “اما در روز است که طرح آن را تغییر دوباره.”

ژاپن رفت و به مستند سرعت و پس از فرانسه و انگلستان است. در این مرحله اکثر بازاریابان بسیار باارزش محصول به ترویج ممکن است انتخاب کردن برای به تعویق انداختن راه اندازی و فعالیت است. در واقع با توجه به IAB تحقیقات بیش از یک چهارم از برندها را انتخاب کرده اند برای جلوگیری از هر گونه فعالیت بازاریابی تا سه ماهه سوم سال است.

اما Berwick گفت: نبود یک گزینه است. “این سه نفر از بهترین محصولات ما می خواهم تا کنون تولید شده بنابراین وجود یک عنصر از غرور که مایل به رفتن نگه دارید با این” او توضیح می دهد. علاوه بر این شرکت یک جدول زمانی دقیق که در آن می تواند طراحی و تولید و بازار محصول و قبل از شروع کار بر روی یک بعدی. به تأخیر انداختن فقط برای چند ماه را یک اثر حذفی برای کفش محدوده در حال حاضر در مرحله طراحی تا راه اندازی در سال 2021.

مستند تدارکات

Asics مشغول به کار بود با آژانس روابط عمومی ادلمن در بلند پروازانه خود راه اندازی برنامه. با گزینه برای آنچه با نام تجاری می تواند به طور بالقوه آیا تغییر روز و هیچ نشانه ای برای چه مدت مستند در کشورهای مختلف را گسترش آژانس بود به جای وظیفه پیدا کردن یک راه حل که به Asics بزرگ بلیط رویداد آن نیاز بدون حضور فیزیکی.

“در یک نقطه از نظر ما یک livestream اما وجود موانع زبان و وجود دارد تنها تا زمانی مردم خواهد لحن در برای می گوید:” ادلمن مدیر Jonathan Halliwell.

“با آوردن رسانه های محلی به ژاپن ما بودند رفتن به قادر به آنها را در یک نام تجاری تجربه. و به عنوان به زودی به عنوان همه چیز را از طریق کاهش آن را واقعا سخت به فکر می کنم از چیزی است که زمین هر دو محصول داستان و Asics داستان برند. ما نمی توانستم کفش به روزنامه نگاران بنابراین ما تا به حال به آنها احساس آنها می تواند رسیدن و لمس آن است. که این چالش است.”

با الهام از اولین سفر خود به Consumer Electronics Show (CES) در ماه ژانویه Edelman و Asics فرود بر روی ایده استفاده از VR. بازاریابان استفاده از VR داده شده است رپ بد است. این فن آوری در طول تاریخ شده است استفاده می شود زیرا می توان آن را نه لزوما به دلیل آن را باید. اما در این مورد فناوری خودرو کامل به منظور تسهیل ملموس و واقع بینانه و راه رفتن را از طریق یک نمایشگاه در حالی که در تعامل با دانشمندان ورزشی و همچنین به عنوان دادن بینندگان فرصت به دیدن کفش در نزدیک جزئیات.

از طریق یک فرصت ایمیل بین دو همکاران Edelman معرفی شد به این تیم در Solarflare Studios, یک متخصص تاسیس آژانس در ماه اکتبر گذشته پس از بسته شدن ناگهانی از مشهور مجازی و واقعیت افزوده سازمان Inition. آن جریان به ایجاد Asics جهان است که در آن کاربران خواهد بود غوطه ور – یک پروژه بزرگ برای یک نوپای آژانس.

“ما تا به حال اولیه گفتگو با ادلمن در اوایل ماه مارس می گوید:” از بنیانگذاران و رئیس مشتری افسر Jay کوتاه است. “سپس ما تا به حال گفتگو با [Asics] در هفته دوم در ماه مارس است. پس از آن مهلت تعیین شد و برای 24 مارس است.”

برای قرار دادن آن را به سادگی; فرآیند مشتری بحث مفهوم توسعه storyboarding و feed back به طور معمول چندین هفته طول بکشد. در این مورد آن بود تغلیظ شده را به یک موضوع روز است. “همه چیز فوق العاده به سرعت نقل مکان کرد. ما با داشتن دو یا سه تماس در روز به هماهنگی با تیم در ژاپن, انگلستان, هلند و… آن شدید بود.”

توسعه دهندگان برنامه ریزان حساب مدیران و بازاریابان از Asics Edelman و Solarflare کار کرده در 24 ساعت شیفت – یک روز تیم و در یک شب تیم – را امتحان کنید و مدیریت حجم کار و اطمینان از عناصر مختلف امضا شد به سرعت. در میان این سه شرکت رقیب با همان فشارهای کسب و کار به عنوان بسیاری از دیگران در انگلستان و فراتر از آن, و کار در سراسر ساعت برای نگه داشتن چرخ چرخش تحت مستند.

مجازی راه اندازی

در مقابل شانس Solarflare توسعه دهندگان قادر بودند به سرعت ایجاد محتوا (نگاه کنید به بالا) که نشستن در قلب VR تجربه. آن را باز در Asics مجازی نوآوری آزمایشگاه یک اتاق سفید و در فاصله یک مورد شیشه ای حاوی در حال اجرا کفش. یک ویدئو روی صفحه نمایش نیز در نظر دادن کاربران یک اجرا از تاریخ شرکت. پس از این ویدئو کامل Metaracer, Metasprint و Metarise کفش های در حال اجرا به نظر می آیند. به عنوان هر یک نشان داده شده است که کاربر خواسته است برای شرکت در یک سری از بازی های برجسته هر یک کفش منحصر به فرد جزء. برای Metaracer طراحی شده برای کمک به راه دور در حال اجرا, کاربران, پمپ سلاح های خود را به عنوان ستاره whizz گذشته است. برای Metarise که یک تشک بادی مجهزند تنها کاربران پرش در هوا به تقلید والیبال اسپک. و برای Metasprint کاربران خواسته به دولا شدن به عنوان طبقه تبدیل به لانه زنبوری اشاره به طراحی تخت کفش.

پس از آن آمد به همان اندازه وظیفه دلهره آور از گرفتن Oculus تلاش هدست به دست روزنامه نگاران در 19 کشور مختلف است.

“ما دستور داده بود همه این هدست و تا به حال هیچ جایی برای آنها قرار داده است. بنابراین آنها تقسیم در سراسر این تیم است. سپس ما می خواستیم به بسته آنها را به درستی به طوری که تا به حال برای پیدا کردن یک چاپگر است که هنوز هم در حال اجرا” می گوید: Halliwell. “و سپس ما تا به حال به آنها را couriered فقط به عنوان مستند بود. بنابراین من در واقع در این خودرو کاهش یافته است و آنها را به روزنامه نگاران و من می دانستم که نزدیک بودند به خانه ای در شمال لندن است.”

پاسخ تا کنون بوده است تشویق ادعا Berwick. خود را به دست آورده پوشش رسانه ای مورد ضرب و شتم قرار انتظارات و بسیاری از خبرنگاران را تحت پوشش نه فقط کفش اما راه جدیدی را در آن ارائه شد.

یک گیرنده دانیل کوپر سردبیر ارشد در Engadet نوشت: “به وضوح وجود دارد upsides به این: کاهش ردپای کربن سفر به و از یک نشان می دهد که گاهی اوقات ما نمی نیاز به حضور است. و وجود دارد برخی از شرکت هایی که صرف فوق العاده در حوادث خود را بیشتر به عنوان یک بیانیه عمومی بیش از هر هدف عملی.

“جنبه های منفی نیز بسیار واضح است: در بسیاری از VR ‘نمایشی’, شما قادر خواهید بود به سعی کنید این محصول وجود دارد کمتر دامنه به مورد مداقه قرار دادن آن و نه صحبت کردن با شرکت نمایندگان. و VR است که هنوز هم به اندازه کافی جدید که برخی از افراد ممکن است مبارزه با بیماری حرکت (به عنوان من در حالی که تلاش برای نوشتن یادداشت و تماشا نشان می دهد). در این راه آن است و در عین حال یکی دیگر از گوه بین ما و شرکت ما را پوشش می دهد که از یک موضوع است.

“آنچه که مهم است این است که چه راه اندازی این نشان دهنده در یک جهان که در آن اجتماعی فاصله هنجار خواهد بود برای چند ماه. دیگر Covid-19 ماهواره بیشتر از دیگر شرکت ها را به تکیه بر VR. این است که حداقل در اولین گام خوب است. جهنم حسابداران در مقدار زیادی از شرکت های فن آوری در حال احتمالا انجام یک تحلیل هزینه منفعت از خرید یک کامیون پر از Oculus بده در حال حاضر برای couriering به, و از, روزنامه نگار خانه.”

در حالی که Berwick می گوید نمی توان آن را مصرف لغو تمام آینده راه اندازی پرس به نفع یک VR-تنها تجربه شرکت های آموخته شده درس از تکنولوژی خواهد بود که به تصویب رسید به آینده رول-outs. این سازمان همچنین در نظر چگونه به این فن آوری به مصرف کنندگان شاید قرار دادن آن در فروشگاه زمانی که مستند محدودیت شروع به سهولت.

اما تاثیر ماندگار از Covid-19 در Asics’ عملیات بازاریابی رفتن به جلو شده است یک تغییر در طرز فکر به چه می توان به دست آورد کار از راه دور به خصوص در میان سر honchos در ورزش دفتر مرکزی شرکت.

“من زندگی و کار در ژاپن برای مدت پنج سال. فرهنگی کار از خانه است که واقعا قابل قبول نیست. دولت در تلاش است به منظور تشویق آن وجود دارد به عنوان گسترده بیش از وضعیت کار. اما این شرکت است که وارد شدن به آن و ما شده ایم بسیار سازنده تر است. برخی از مردم فکر نمی کردم که همیشه می خواستم به این دوست ما افسر ارشد عامل در حال حاضر پذیرش آن است. آن خواهد شد که تاثیر زیادی در کار فرهنگ است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de