در حالی که آژانس همچنان
دست به گریبان با COVID-19-مربوط به پروژه تعویق و هزینه های زیادی از زمان در داخل خانه آنها وام استعدادهای خود را برای خدمت به جوامع خود و ساکنان سخت ترین ضربه از
بیماری همه گیر.

PB& ندارد به دنبال جایی برای دیده بانی از پتانسیل خیرین به عنوان فروشگاه سیاتل بود به خصوص ویران شده توسط ویروس.

راه اندازی شد در رابطه با برخی از محلی سیاتل restauranteurs آژانس را تا وقتی که ما ناهار خوردن دوباره طراحی شده است به مردم یک راه ساده برای خرید هدیه
کارت های مورد علاقه خود را در رستوران ها. “با نزدیک ‘stay-at-home” منظور بسیاری احساس نمی راحت شدن را و یا حتی تحویل می گوید:” نماینده. “کارت های هدیه از سوی دیگر می تواند کمک به اطمینان از موفقیت در آینده از این شهر پر رونق ، و هنگامی که ما آمده ایم از طریق تمام این همه ما خواهد بود آماده به بیرون رفتن برای یک وعده غذایی بزرگ
در میان دوستان ما نیز هست.”

تبلیغات

تبلیغات

مردم می توانند با بازدید از یک سایت برای خرید کارت های هدیه. رستوران ها تشویق می شوند برای رسیدن به کسب و کار خود را اضافه شده است.
دیگر شهرستانها نیز استقبال برای استفاده از آن در جوامع محلی. مدالها اجتماعی می توان دریافت در اینجا برای کمک به اشتراک گذاری پشتیبانی از این تلاش است.

“ما
دفتر احاطه شده است مکان های بزرگ به خوردن و نوشیدن و همانطور که ما از بسته بندی تا ما ‘در دفتر فعالیت های قبل از رسمی ما WFH ما می خواهم همه رفته سعی کنید و برخی از آنها را
کسب و کار” توضیح می دهد که یک نماینده آژانس. “این ایده به وجود آمد که ما همه با هم بودند و سپس با انتقال به مجازی ایجاد شده است.”

در ضمن
کنجکاوی است که حمایت از کسب و کارهای محلی در سینسیناتی با آن #SaveCincySmall جنبش رسانه های اجتماعی. هر روز برای پنج روز آینده سازمان را ترویج کسب و کارهای کوچک در شهر بزرگ
کار و تلاش برای زنده ماندن.

این سازمان اعلام کرد اولین اهدای امروز tagging آن را در Instagram داستان و همچنین به اشتراک گذاری آن را از طریق Facebook و LinkedIn. کنجکاوی خواهد شد و سپس اقدام به جرقه اضافی کمک های مالی با به چالش کشیدن دیگر
سازمان های محلی و سازمان های بازاریابی برای شرکت و یا حداقل خرید محصولات از این شرکت است.

“امید ما این است که چالش گسترش می یابد
و همچنان در طول این زمان و دیگر سازمان های خلاق و رهبران در شهر خواهد شد پرش در هیئت مدیره” توضیح می دهد که یک سخنگوی آژانس.

شبیه به
PB& کنجکاوی همچنین امیدوار است این فعال سازی را تبدیل به یک مدل برای دیگر شهرستانها.
چدن است که با انتشار “عشق نامه” به لس آنجلس به نمایش گذاشتن آن شهر به عنوان غرور
همچنین به کمک تیم خود را اتصال در طول این زمان از اجتماعی فاصله. “بیش از حد بسیاری از مردم می گویند” ما همه در این با هم,’ اما نه مردم به اندازه کافی در حال نشان دادن آن”
توضیح می دهد که بنیانگذاران J Barbush. “این مختصر ما در زمان. چگونه به مردم نشان می دهد ما می توانیم متحد در اطراف شهر ما عشق است.”

“عشق
نامه” تصویری رول از طریق یک دسته از تصاویر از شهر در حالی که گوینده صحبت می کند شاعرانه در مورد جامعه. ویدیو عکاس اهدا
تصاویر از پیش از آن فیلم در حالی که موسیقی ایجاد شده توسط Barbush پسر. کل پروژه به پایان رسید ظرف مدت 24 ساعت.

“بخشی از ماموریت شرکت ما این است که فراتر از
بازاریابی و کمک به خوب بیشتر زمانی که ما می توانیم” او می گوید. “در درون ما skillsets و قابلیت های ما فکر می کنیم فقط می تواند با کنار هم قرار دادن یک متفکر مهلت از بیشتر وخیم اخبار
و ایجاد یک پیام از امید و پشتکار و با کمک دوستان و خانواده.”

آژانس تحت فشار قرار دادند #WeAreLA در اجتماعی آن
کانال های به عنوان یک غیر مارک قطعه از محتوا در روز یکشنبه.

 

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im