سازمان های شناخت فوریه 14th, با
داخلی طرح به گسترش عشق به مشتریان و همکاران و دوستان است.

بارکر است ارسال هدیه ولنتاین ساخته شده از آب نبات قلب و ویژه طراحی شده بارکر مارک شراب به مشتریان و
دوستان که صحبت می کنند “بازاریاب زبان عشق.” این پیام ها شامل “مختصر من” و “عشق اما اجازه دهید آن را تست” را به نفع خود قلب از متخصصان صنعت.

MullenLowe است به ظاهر سرگرم کننده دیجیتال بازی سازی جهان اما نشان دادن خود توانایی های هوش مصنوعی با MatchM8 برای پیدا کردن کاربران خود را “کامل
مطابقت.” آژانس استفاده آن OctopAI فناوری به منظور توسعه یک سری از زبان-در-گونه سوالات آشنا ترین نام تجاری آنلاین مانند درخواست آهنگ های مورد علاقه خود و ایده آل تاریخ. وجود دارد
چند طنز اجزاء از جمله درخواست کاربران به خر خر کردن دستگاه خود را در یک عطر های مربوط به بازی.

تبلیغات

تبلیغات

این نتایج در نهایت آشکار “رنگ عشق” شخصی
شعر عشق و لیست پخش سفارشی.

و Venables بل و همکاران جشن Galentine را که به رسمیت می شناسد, خواهری, در فوریه 13 با درخواست از زنان در تبلیغات با تشکر
تمام زنانی که کمک به آنها را به سقوط در عشق با تبلیغات و چه کسی نهفته حرفه خود.

همکار VB&P این برنامه با هدف ایجاد یک جامعه برای آگهی صنعت زنان در توسعه microsite با 15 مصور مرتبط با صنعت کارت های الکترونیکی همراه با نام زن طراح کارت. کارت عبارتند از: “من نمی توانم تصور کنید
جشنواره کن بدون تو” با یک شیر به درخواست “را من به شما ملحق دختر بچه باند”?

سایت رابط کاربری باعث می شود آن را ساده و سریع را انتخاب کنید و ارسال کارت به منظور “فراموش کردن او نیست.”

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im