آمازون هزینه تبلیغات آماده برای رشد 29 درصد بالا $16B در سال 2020

از آن شده است نزدیک به دو سال پس از آمازون بخشی از
دیجیتال بزرگ 3 جایگزین مایکروسافت به عنوان سومین تامین کننده تبلیغات دیجیتال موجودی در پشت گوگل و Facebook و مسیر خود را ادامه می دهد برای سرعت بخشیدن به خطوط تقسیم
تبلیغات و تجارت در ادامه به تیرگی.

آمازون است که در مسیر …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im