آمازون: می تواند به نفرت تبدیل به عشق نام تجاری بازاریابان?

آمازون قدرت به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک است مقبول اما از آن گذشته معاملات با مارک های همیشه بوده است تا مثبت. داده می شود که چگونه سریع آمازون حرکت می کند و تغییراتی که رخ داده است این مهم است که به سطح-مجموعه ای گذشته ادراک و واقعیت کنونی. بازار مشورت تراویس جانسون سهام هشت راه آمازون تغییر کرده است.

“من هرگز به فروش در آمازون” یک سرود برای برخی از مارک های.

این درست است. آمازون ندارد شهرت زیادی با بسیاری از برندها برای تعدادی از دلایل. برخی از آنها معتبر به یک نقطه. برخی از آنها شدید اشتباه گرفته است. اما با توجه به آن موفقیت بزرگ برندها می دانیم که آنها در حال حاضر نیاز به یک بخشی از آن است.

داده می شود که چگونه سریع آمازون حرکت می کند و تغییراتی که رخ داده است این مهم است که به سطح-مجموعه ای گذشته ادراک و واقعیت کنونی. در اینجا هشت درک مشکلات و توضیح چگونه آنها را به آدرس:

ادراک: اطلاعات. “آمازون سهام صفر داده. حتی در مشتریان من.”

واقعیت: این درست است. آمازون ارسال نخواهد شد شما یک لیست از اطلاعات مشتری (خارج شده و یا هدف نمی خواهد یا) اما شما می توانید مشتق بینش که بر تمام جنبه های بازاریابی خود را. نه فقط جمعیت بلکه آنچه از محصولات مصرف کنندگان در مقایسه با شما به آنچه مشتریان وفادار خود خرید و چه رقیب محصولات آنها را خریداری کنید. این دانش می تواند اطلاع رسانی بسته بندی و توسعه محصول جدید و پیام. برای پیچیده تر از مارک های آمازون بازاریابی ابر یک “اتاق تمیز” محیط زیست که در آن علامت های تجاری می توانید داده های خود را به آمازون ورود داده ها در سطح خصوصی و محیط امن برای درک رسانه ها کانال incrementality مصرفی, سفر, مخاطبان تقسیم بندی و متقابل خرده فروش خرید ضربه.

ادراک: محیط زیست است. “من نه فروش در آن بازار!”

واقعیت: اعتبار مارک را هدایت و روشن از یک محیط آنها خیال نالایق. این نکته جالب است با توجه به هزاران تن از محصولات خود را که در واقع فروخته شده در آمازون – و نه توسط آنها – اما توسط فروشندگان شخص ثالث. برای مثال Estee Lauder Double Wear Stay-در-محل آرایش فروخته شده است با 21 شرکت با ترکیب فروش ماهانه از $55,000 و Estee دریافت نمی کند یک سکه و نه هر گونه کنترل بر تجربه مشتری در نظر تصاویر/تصویری و یا خدمات به مشتریان است.

شاید آن زمان از جمله مارک های متمرکز بودن که در آن مشتریان خود هستند. این بدان معنا نیست که با اضافه کردن هر محصول در آمازون اما با دقت انتخاب مناسب ترین هستند. این همچنین به معنای فکر کردن در مورد آمازون و نه فقط به عنوان وب سایت های خرده فروشی اما با توجه به صدای نوآوری از طریق الکسا, صوتی, تبلیغات, OTT, تبلیغات در, حق بیمه را نشان می دهد و ادغام با نام تجاری از طریق آمازون Studios (مانند Revlon را با خانم Maisel).

ادراک: Cannibalization. “آمازون خواهد فقط مشتریان و فروش آنها را در حاشیه پایین تر.”

واقعیت: آمازون جایی است که آمریکایی ها انجام تحقیقات محصول خود را. که در آمازون به معنی شما در حال ارائه اطلاعات به علاقه مصرف کنندگان است که ممکن است حتی خرید خود را در خارج از آمازون. برای حفظ خود D2C فروش در حالی که اضافه کردن آمازون درآمد حق مخاطبان استراتژی ممکن است شامل به استثنای خود را D2C مشتریان از دیدن آگهی آمازون و/یا re-بازاریابی باسابقه D2C مشتریان که ممکن است ترجیح می دهند به راحتی از اضافه کردن آیتم های خود را به آمازون خود را سبد خرید.

ادراک: تقلبی. “آمازون خواهد شد با خوشحالی به فروش محصولات تقلبی تا زمانی که آنها خود را کاهش دهد.”

واقعیت: آمازون به فروش می رساند میلیاردها محصولات و نمی توانید از لحاظ فیزیکی بررسی هر مورد معتبر است. محصولات تقلبی به سادگی ممکن است کیفیت پایین, اما در بدترین حالت آنها می تواند خطرناک – تصور جعلی محصولات مراقبت از پوست که سوختگی پوست و یا یک کودک را بالا صندلی که فرو می ریزد. آمازون دارای مسلما سهل انگاری در به طور فعال policing محصولات تقلبی و این شده است خاموش-قرار دادن علامت های تجاری. در ماه ژوئن, آمازون اعلام کرد که تقلبی Crimes Unit که فعالانه پس از بد بازیگران بر روی پلت فرم. همراه با آمازون گزارش 5,000 کارکنان در حال حاضر با تمرکز بر مبارزه با تقلب در محصولات. این سیگنال های بیشتر هماهنگ تمرکز توسط آمازون و امن تر و “پاک کننده” خرده محیط زیست است.

ادراک: مارک های برچسب خصوصی. “اجازه بدهید این را درک… من فروش محصولات در آمازون و سپس شما آنها را کپی کنید و اجرا کنید من از کسب و کار؟”

واقعیت: اگر کسی می تواند ایجاد محصولات مشابه با کیفیت پایین تر و بدون تبلیغات و ضرب و شتم شما پس از آن است که تقصیر آنها…یا مال شما ؟ آمازون کشتن نیست نام تجاری باتری, فروش, عدم تمايز بود. “نوآوری” و “تمايز” مهم کیفیت از هر نام تجاری موفق به پیروزی در برابر رقبا است. برخی از مارک های پیشرو در واقع استقبال از آمازون برچسب های خصوصی رویکرد و تعامل با آنها گفتوگو, کمک های مالی و برنامه های شتاب دهنده برای تقویت فروش.

ادراک: سود. “شما نمی توانید سود از آمازون. در بهترین حالت شما می توانید درایو درآمد و گرفتن برخی از مشتریان جدید است.”

واقعیت:بسیاری از مارک های خود را ببینید آمازون حاشیه کاهش و یا حتی ناپدید می شوند. به طور معمول کسانی که مارک های پیش فرض برای درمان آمازون فقط مانند دیگر خرده فروشان – عمده فروشی آنها به آمازون به عنوان یک فروشنده و آمازون و سپس فروش به مصرف کنندگان است. یک فروشنده وارده marketing co-op هزینه های تجارت کمک هزینه خسارت, کمک هزینه های حمل و نقل کمک هزینه اولیه پرداخت هزینه مجازات و chargebacks. که بسیاری از اتهامات عنوان شده است که خوردن دور در حاشیه.

آنچه اکثر برندها نمی آغوش این فرصت را به فروشنده بر روی پلت فرم بازار. آن را به مراتب پیچیده تر و متنوع و فشرده روش فروش اما درآمد می تواند صعود 30 درصد یا بیشتر یک شبه و سود می تواند دو برابر شود.

ادراک: تعمیر و نگهداری. “آمازون شما درخواست من به شما پرداخت… را برای شما به خدمات من… و حل مشکلات شما ایجاد شده؟”

واقعیت:آمازون فقط د-ذکر شده محصول خود را. دلیل ارائه شده باعث می شود حس صفر. شما در حال از دست دادن هزاران نفر از فروش یک روز. چه چیزی شما را انجام دهید ؟ آمازون فلسفی خود-شرکت خدمات است که بسیار لاغر و siloed بنابراین در حالی که ده ها تن از مردم ممکن است تماس خود را به حساب هیچ کس مسئولیت کلی و عیب یابی انجام شده است از طریق پشتیبانی تیکت که می تواند ماه به حل و فصل. برندها هستند و طبعا نا امید به ویژه هنگامی که خواسته به پرداخت اضافی برای یک استراتژیک خدمات حساب فرد برای حل مسائل است.

برای مدیریت در حال انجام عملیات خرده فروشی و استفاده از بهترین ابزار و برندها باید با کار آمازون متمرکز داخلی و کارشناسان محترم سازمان. آمازون skillsets بسیار تخصصی و بقیه مطمئن است که “آن کسی می داند که تبلیغات گوگل و یا چگونه هدف عمل” است نه فرد مناسب برای درایو آمازون موفقیت است.

ادراک: سیستم عامل است. “آمازون, سیستم عامل, شبیه Google Adwords یک دهه پیش است.”

واقعیت: خود آمازون ابزار بدنام clunky و سخت به استفاده از – آن است که آیا فروشنده/فروشنده مرکزی با رابط جستجو کنسول DSP یا دیگران. آنها فاقد بحرانی ویژگی های همه چیز شما نیاز دارید در حال حاضر “است که در نقشه راه” و تجسم زشت است.

برای موفقیت برندها نیاز به دامپزشک و در آغوش شخص ثالث سیستم عامل است که لینک به آمازون سیستم از طریق رابط های برنامه کاربردی – آنها کمک خرده فروشی عملیات شهرت و تبلیغات و بسیار کارآمد تر و روشنگری و کاربر پسند. آنها را به پرداخت هزینه برای خود در هفته.

با وجود همه شواهد و داستان های موفقیت برخی از برندها ممکن است هرگز فروش با استفاده از آمازون است که از دست دادن آنها و نفع خود. آمازون به هیچ وجه تنها راه رشد فروش اما از آن است که می توان عمده ترین عامل اگر شما تخصص و دانستن نکات و ترفندها به درایو سود و موفقیت طولانی مدت بر روی پلت فرم.

تراویس جانسون جهانی است که مدیر اجرایی, بازار, مشاوره بازاریابی Podean.

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im