آمازون تغییرات همه چیز برای برند های تند مصرف

حتی قبل از COVID-19 آمازون افزایش اهمیت برای خریداران ارائه بی نظیر فرصت رشد برای علامت های تجاری. 56 درصد از خریداران شروع به سفر خود را در آمازون در حالی که 64 درصد بررسی قیمت در آمازون در حالی که در فروشگاه. کسانی که آمار شگفت انگیز. و با 62 درصد از خریداران گفت: آنها هیجان زده در مورد چشم انداز قادر به سفارش تمام کالاهای خود را از طریق یک خرده فروش مانند آمازون آن را روشن پلت فرم بود تعریف جدیدی از خریداران مسیر به خرید طولانی قبل از آن زمان در نقش مرکزی آن در حال حاضر.

خریداران در حال حاضر با استفاده از آمازون بیشتر برای روز به روز خرید و اساسا بیشتر از 75 درصد از کاربران با اتکا در آمازون به کشف محصولات جدید و مارک های. آن را در حال حاضر به خوبی در راه خود را به جای گوگل برای تبدیل شدن به مصرف کنندگان پورت اول از تماس وقتی که می آید به جستجوی آنلاین, بازتاب تکامل آن فراتر از آن نقش اصلی را به عنوان صرفا معاملاتي پلت فرم.

تاثیر وجود دارد متوقف نمی شود. اشتراک به طور خودکار کاهش می دهد تعامل با نام تجاری – 33 درصد از آمازون نخست خریداران در حال حاضر استفاده از محصولات به صورت خودکار دوباره پر کردن – به طور جدی تحت تأثیر یک رقیب تجاری توانایی رانندگی تجدید نظر. در زمان ما شروع به بازگشت به ‘عادی’ عادات خرید در Q4 که قادر به به طور موثر مبارزه با این هرگز مهم تر بوده است برای علامت های تجاری.

کوه به صعود

فرصت ها برای مارک های آمازون وسیع هستند اما تا در ارتباط به چالش. شایع ترین مشکلات به ویژه برای شرکت های تکنولوژی اطلاعات که نسبتا جدید و یا تحت ماهر بر روی پلت فرم را می توان به دو دسته تقسیم – مارک نیست منتقل و به طور موثر به خریداران و محصول صفحات مستقر نشده و به درستی.

توسعه نام تجاری در آمازون است که اغلب نادیده گرفته شده توسط شرکت های که مشاهده پلت فرم به عنوان صرفا یک عملکرد پورتال برای فروش. این یک خطرناکی منسوخ نقطه نظر. قبل از خرید مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با استفاده از آمازون برای مقایسه مشخصات محصول و قیمت و نظرات همه بدون خروج از سایت.

این 360 تکیه بر روی پلت فرم باعث منسجم با نام تجاری پیام رسان و بدون درز تجربه خریداران حیاتی است. در حالی که آمازون است که به خوبی از این امر آگاه ارائه ابزار بسیار عالی برای تجاری به منظور توسعه حضور خود را در پلت فرم این استفاده کمی بدون خریدار دانش و تخصص آنها را به استفاده از به طور موثر.

در حال حاضر که خریداران خود را تکمیل مسیر کامل خرید در آمازون پلت فرم آن را ضروری است برای انتقال اطلاعات به صورت های مختلف به مصرف کنندگان در هر مرحله از سفر خود را. این است که چرا محصول موثر صفحه: استقرار کلیدی است – ارائه خریداران با پیام حق در حق touchpoint در زمان مناسب.

راه حل برای شما وجود دارد

دقیق بنچمارک اولین مرحله حیاتی در ارزیابی یک نام تجاری حضور در آمازون اجازه می دهد تجزیه و تحلیل از چه کار می کند و چه چیزی نیست. ما ممیزی فرایند باعث می شود آن را ممکن است برای به دست آوردن یک درک روشنی از آن یک نام تجاری نیاز به بهبود – اغلب گام های کوچک است که یک بار خطاب می تواند تاثیر عظیمی.

مرحله بعدی این است که محتوای بهینه سازی به دنبال ایجاد محتوا – تمرکز بر افزایش محتوا در صفحات محصول و نام تجاری داستان برای بهینه نامزدی. تنها یک بار این مراحل را گرفته اند و می توانید تمرکز بر تغییر مدیریت مبارزات انتخاباتی.

در حالی که برای برخی از مارک های این ممکن است احساس مانند یک غیر ضروری انجام و این که حضور خود را بر روی پلت فرم است که به سادگی به اندازه کافی پتانسیل بازگشت سرمایه گذاری با بهینه سازی باعث می شود آن را ارزنده تر از در نظر گرفتن. به عنوان قدرت از پلت فرم رشد می کند و به خصوص در حال حاضر آن را تبدیل به مرکزی برای حال بیشتر مصرف کننده است نه یک تعهد است که هر نام تجاری می توانیم چشم پوشی است.

فردی اسمیت مدیر حساب حروف

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de