آمازون, Coca-cola, Birdseye, Tinder, پوسته: دیدار با درام بازاریابی جوایز 2020 داوران

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

آسمان آتش زنه BrewDog هرست بریتانیا, گاز, Coca-Cola, آمازون, sky movies و Asda در میان بسیاری از مارک های آینده با هم به قاضی درام بازاریابی جوایز سال 2020 است.

این جوایز جشن موثر ترین استراتژی های بازاریابی و کمپین های بیش از سال گذشته است.

برخی از برندگان گذشته شامل: Universal Pictures, اطلس Studios, Heineken, انگلستان Diageo, فولکس واگن, خدمات مالی, KPMG, Facebook WaterAid, سامریان, Hyundai, Superdrug, جانسون و جانسون زباله جزایر وودافون و کاری را برای کامپیوتر.

ارسالی در نظر گرفته خواهد شد توسط بازاریابان مجرب از برخی از بهترین و شناخته شده ترین برندها در جهان است.

چه کسی است ؟

در زیر هستند نه از این سال اعضای هیئت منصفه با نام بیشتر به اضافه روزانه:

Carolyn McKeever

پوسته

کارولین McKeever

جهانی سر پایین در ارتباطات بازاریابی

McKeever است پوسته جهانی سر پایین در ارتباطات بازاریابی. تیم او مسئول ارتباطات و استراتژی های خلاق اعدام برای شل میلیارد دلار خرده فروشی روغن و انرژی های نو کسب و کار پوشا 40+ بازارهای جهانی است. او همچنین منجر قابلیت برنامه یکپارچه بازاریابی ارتباطات است و مرتکب به حداکثر رساندن حرفه ای قوام و شایستگی در پوسته های جهانی و محلی بازاریابی تیم است. قبل از کار در پوسته او با چکمه زوریخ و OgilvyOne.

زمانی که داوری جایزه من برای سه چیز است که وجود یک بینش واقعی و انجام کار (یک.k.نتایج یک) آیا کار ساخت نام تجاری است ؟ نه فقط درایو کوتاه مدت شهرت و یا مستقل تاثیر و آن را خلاق ؟ در حالت ایده آل اصلی (به نحوی) ساده و شجاع است. به دنبال به جلو به آنچه در سال 2020 به ارمغان می آورد!

Steve Challouma

Birdseye

استیو Challouma

مدیر بازاریابی انگلستان

Challouma است که مدیر بازاریابی برای چشم پرندگان, عمه ، خاله, Bessie و Goodfella را علامت های تجاری در انگلستان است. او صرف بیش از 20 سال در صنعت FMCG شروع کار خود را در Unilever جایی که او صرف 10 سال – و کار راه خود را از طریق طیف وسیعی بین المللی و محلی نقش در چشم پرندگان.

این فوق العاده جوایز آوردن بهترین از این صنعت و ارائه الهام بخش پلت فرم است که از آن برای ارزیابی برندها و سازمان ها در اوج که می تواند الهام بخش همه ما در این صنعت به منظور بالا بردن بازی ما و آوردن بهترین در کلاس اثربخشی بازاریابی. در این سال من به امید دیده می شود حتی بیشتر از مصرف کننده بینش و خلاقیت در ایده ها و اعدام – و مارک های که اهرم فرهنگی خود ارتباط برای ایجاد موثر مصرف کننده اتصالات و پاسخ عاطفی.

Matthew Parker

قابل شنیدن

متی پارکر

نام تجاری مدیر بازاریابی

پارکر آگهی بازاریابی نام تجاری تیم در شنیدن انگلستان است. مسئول برای رشد کسب و کار با افزایش آگاهی نام تجاری برداشت و خواست او صاحب تمام جنبه های تبلیغات خلاق, نام تجاری, اجتماعی, سازمان, مدیریت خلاق و پژوهش است. نکات برجسته عبارتند از رشد قابل توجهی از شنیدن نام تجاری و کسب و کار از طریق برخی از مبارزات پیشرو برخی از دوست داشتنی و با استعداد همکاران و هنگامی که چت به Thomas Turgoose در صف ناهار.

چون من واقعا واقعا دوست دارم چت در مورد کار خلاق است. من می خواهم گمانه زنی در مورد نام تجاری جهت, خلاق تیم و استراتژی های رسانه ای به عنوان اگر آنها شخصیت در یک درام حماسی. من فکر کردن در مورد آنچه در این مختصر ممکن است, چرا کوتاه رفت که در راه و نه از راه دیگر. و در نهایت, من می خواهم به فکر کردن در مورد آنچه که قابل پیش بینی عادی پاسخ ممکن است مانند نگاه و سپس دیدن آنچه که می شکند و می رود فراتر از آن.

Emma Isaac

RBS

اما اسحاق

نام تجاری مدیر بازاریابی

اسحاق صرف دهه اول زندگی حرفه ای خود را در بریتیش ایرویز – برگزاری های مختلف تجاری و عملیاتی نقش قبل از ساخت راه خود را به بازاریابی به سر تا استراتژی نام تجاری و بازاریابی برنامه ریزی است. اخیرا او سه سال در بارکلیز جهانی به عنوان مدیر تجاری و بازاریابی قبل از پیوستن به RBS در ژوئن 2016. اسحاق است که در حال حاضر با نام تجاری مدیر بازاریابی برای همه RBS برندها – رویال بانک اسکاتلند, NatWest, Ulster Bank Coutts, Adam & Co, لومپارد و Holts.

من به دنبال به جلو به دیدن مطالب از سراسر صنعت است که شواهد قانع کننده بینش منجر به درخشان تفکر اصلی و نتایج واقعی. بیشتر من امیدوار هستم به الهام گرفته شود!

Jae Hopkins

اروتونل

جائه هاپکینز

فروش و مدیر بازاریابی

هاپکینز پیوست اروتونل در سال 2017 و در خط مقدم ماموریت این شرکت به قراردادن نام تجاری بصورتی پایدار و محکم در انگلستان و روان به عنوان رفتن به راه به درایو به این قاره است. و به ستودن فضائل 35 دقیقه شاتل سفر به عنوان بهترین راه برای افزایش تعطیلات و استراحت گزینه های عامیانه در دو طرف کانال انگلیسی. جائه قبلا افزایش فروش و نام تجاری-آگاهی در سفر خروج که در آن او تا به حال برخی از ماجراهای شگفت انگیز از جمله کوهنوردی کلیمانجارو.

من همیشه دوست دارم که یک قاضی برای جوایز – این یک امتیاز واقعی برای دیدن بهترین از کار مردم را با شواهد چگونه آن را لمس مخاطبان آن هدف بود. البته فوری اثر یک اقدام بزرگ, اما آن را اغلب نوآوری و خلاقیت و با هدف قرار دادن و رزونانس است که برای برنده جایزه بازاریابی و دراز مدت و پایدار کسب و کار موفقیت. من به امید دیدن یک ترکیب خوب از کسانی که همه چیز در آن نوشته است که پرش و فریاد “من را انتخاب کنید

Lucas Bergmans

Cazoo

لوکاس Bergmans

نام تجاری مدیر

Bergams در حال حاضر با نام تجاری مدیر در Cazoo یک ماشین استفاده می شود شروع به تاسیس و در اوایل سال 2019 با یک ماموریت برای تبدیل راه مردم خرید اتومبیل استفاده می شود. Cazoo امن بیش از £80m در بودجه و راه اندازی خواهد شد ملی تبلیغات در فوریه سال 2020 است. او برای اولین بار 15 سال از بازاریابی حرفه ای در عمده FMCG مارک های چنین به عنوان قدیمی, El Paso, Haagen-Dazs, Heineken و پپسی. چهار سال گذشته صرف شده است در نام تجاری نقش رهبری در MoneySuperMarket و Aviva.

برای من بهترین نوع بازاریابی ساده است, به یاد ماندنی و ریشه در بینش روشن در مورد هدف قرار دادن مخاطبان است. من به دنبال ایده هایی که من می خواهم به صحبت کردن در مورد در میخانه و نیازی به رمزگشایی و یا توضیح داد.

Alicia Grimes-Gibson

Shiseido گروه

آلیشیا Grimes-Gibson

مدیر بازاریابی, Dolce & Gabbana, زیبایی, UK & Ireland

Grimes-گیبسون مدیر بازاریابی, عطر برای Shiseido گروه انگلستان است. مسئولیت های خود را پوشش Dolce & Gabbana, زیبایی, Issey Miyake, Narciso Rodriguez و الی ساب رایحه. او 15 سال گذشته در حرفه خود مشغول به کار در سراسر مختلف نقش بازاریابی در بیمه, زیبایی, خرده فروشی, شرکت, هدیه, امکانات هتل و چشمه های معدنی; از جمله روی لئامت دادن به عنوان یک freelance زیبایی نویسنده برای روزنامه های محلی.

من خواهد بود به دنبال نوآوری و نامزدی; ورودی است که واقعا به چالش وضع موجود با فکر کردن خارج از جعبه به واقعا درگیر کردن مخاطبان و تخیل. این نوع از مبارزات انتخاباتی است که بر روی یک مطالعه موردی در صنعت.

Anna Stark

Sloggi

آنا استارک

رئیس بازاریابی

استارک به ارمغان می آورد طیف گسترده ای از ارشد بازاریابی و مدیریت تخصص از مارک های پوشاک, صنعت, داشتن قبلا برای تعداد زیادی از مارک های چند ملیتی در سراسر ورزشی, کفش و لباس زیر زنانه. در حال حاضر او با این نسخهها کار به عنوان مدیر بازاریابی در سراسر شمال اروپا برای Sloggi bodywear. او شده است یک کلید نشانده در تغییر این نام تجاری از مخاطبان به یک جمعیتی جوان با یک, همه جانبه, اساسی از نام تجاری و محصول استراتژی. واحد کسب و کار است و در نتیجه ارسال شده رشد مثبت برای چندین سال متوالی.

من انتظار برای دیدن دیجیتال-اولین طرز فکر مبارزات است که نوآورانه و خلاق در خود داستان سرایی واقعا افزایش به جای منحرف از مصرف کننده با تجربه و معتبر محتوا. آنها بدیهی است که واقعا خوب کار می کنند در یک صفحه نمایش کوچک زمینه را نشان می دهد ادغام بسیاری از رشته ها برای بهینه سازی و اندازه گیری بازاریابی را تحت تاثیر. به عنوان مثال.هوش مصنوعی و شاید واقعیت تقویت. من هم انتظار برای دیدن بسیاری از هدف های مربوط به بازاریابی محتوا که در آن مشتریان می دادن خیلی بیشتر از فقط لب باعث می شود و این در حال تبدیل شدن به اصلی در مقابل یک هدف ثانویه. ترین تاثیرگذار مبارزات خواهد بود احساسی متهم واقعی و معتبر خود را تحویل.

Jo Bacon

رسیدن به

جو بیکن

CMO & مدیر اختراع

بیکن افسر ارشد بازاریابی و مدیر اختراع در رسیدن به بزرگترین اخبار ناشر در انگلستان است. او مسئول بازاریابی comms بینش و خلاق محتوای مبارزات انتخاباتی. او تجربه های گسترده ای را مدیریت انگلستان و برندهای جهانی در سراسر مصرف کننده و صنعت رسانه ها هر دو در داخل سازمان و به عنوان یک مشتری.

من واقعا به دنبال به جلو به دیدن کار و تفکر “است که من آرزو می کنم من می خواهم انجام می شود که..”; برای دیدن بینش فوق العاده در این کار ساخته شده است که این نام تجاری مربوط به امروز مخاطبان است. ایده هایی که شناسایی نام تجاری در جهان و فراتر از فضای خود را برای ایجاد واقعی رزونانس. نشان دادن و اثبات آنها واقعا کار می کرد و مشغول مخاطبان است.

آخرین مهلت برای دریافت جوایز در حال حاضر به تصویب رسید اما شما هنوز هم می توانید وارد کنید با استفاده از یک فرمت.

شرکای جوایز Modo25 و بار مالی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>