آمازون محصول با هدف قرار دادن در حمایت صفحه نمایش رول در ایالات متحده

آمازون در روز پنج شنبه معرفی هدف
از ویژگی های در حمایت صفحه نمایش برای ایالات متحده فروشندگان. از ویژگی های در دسترس از طریق فروشنده مرکزی, با هدف ترویج کشف محصولات جدید با رسیدن به کسانی که اسامی مشابه یا مکمل محصولات
و دسته بندی ها در سراسر بازار است.

گزینه تبدیل retargeting ابزار به آنچه برخی ممکن است از آن به عنوان یک کراس دسته discovery tool. این اجازه می دهد تا تبلیغ برای هدف قرار دادن کسانی که در جستجوی
برای در حال اجرا کفش در حال اجرا کوتاه یا مانتو ، صلیب ترویج محصولات یکی دیگر از گزینه است.

حمایت صفحه نمایش محصول با هدف قرار دادن می تواند کمک به بازاریابان خدمت مربوطه دیگر
ارائه به خریداران. تجار که فروش socks برای مثال می توانید فروش جوراب و کفش در صفحات جزئیات محصول ساخت آن آسان برای خریداران به اضافه کردن یک جفت جوراب به سبد خرید خود را تنها با چند
کلیک.

این تبلیغات نیز می تواند رسیدن به مصرف کنندگان هر دو خاموش و آمازون و ظاهر می شود و بعد به بررسی در نتایج جستجو صفحات. تبلیغات به طور خودکار ایجاد شده و ویژگی های یک محصول تصویر
رتبه بندی معاملات و پس انداز مدالها زمانی که قابل اجرا است.

تبلیغات

تبلیغات

آمازون حمایت صفحه نمایش راه اندازی نسخه بتا در ماه سپتامبر گذشته به عنوان یک سلف سرویس پلت فرم تبلیغاتی. آن
معرفی شده به عنوان یک صفحه نمایش retargeting ابزار است که اجازه تبلیغ برای رسیدن به مصرف کنندگان فراتر از آن خرید در آمازون است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im