آمریکایی ها بر این باورند که برندها، نه دولت، باید رهبری علیه نژادپرستی را

ماه ها به اعتراضات سراسری
بر سر بی عدالتی نژادی اکثریت مصرف کنندگان آمریکایی همچنان بر این باورند که برندها باید علناً در مورد نژادپرستی سیستمیک و بی عدالتی نژادی صحبت کنند، بر اساس یک گزارش ویژه که این را منتشر کرد
صبح توسط بارومتر اعتماد Edelman.

این گزارش با نام «مبارزه برای عدالت نژادی در آمریکا» ۵۴٪ از یک نمونه ملی از بزرگسالان آمریکایی را نشان می دهد که در ۳۱ اوت مورد بررسی قرار گرفته اند و با این بیانیه در مورد آن موافق هستند
برندها نقش بازی می کنند. که تا از 51 ٪ زمانی که Edelman زمینه بررسی مشابه اوت 21 ، bu پایین از 60 ٪ زمانی که آن را تحقیق ژوئن 7.

“ما متوجه شدیم که دولت در حال حاضر مورد اعتماد نیست
برای ایجاد این تغییر، یک سخنگوی املمن در مورد یکی دیگر از یافته های برتر گفت: “رسانه های جریان اصلی به عنوان تقویت کلیشه ها و انجام یک کار ضعیف برای پوشش اعتراضات دیده می شود، که منجر به بیشتر
اتکا به رسانه های اجتماعی به عنوان یک منبع اولیه اطلاعات، هر چند نه مکان های معتبری برای جوامع متنوع هستند، و این کسب و کار نهادی است که همه جوامع به دنبال ایجاد آن هستند
تغییر، اما این است که آن را شکست در تصاحب لحظه و حرکت به سرعت در اقدامات ملموس است.”

تبلیغات

تبلیغات

این مطالعه همچنین درصد های بالاتری از آمریکایی ها بر این باورند که مارک ها — و همچنین شرکت ها
— باید در مورد دو موضوع قطبی اطراف اعتراضات صحبت می کنند : حفاظت در برابر تخریب اموال ؛ و از معترضين محافظت ميکنه .

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

ایندکسر