آمریکایی ها نگران اقتصاد سلامت دیگران و اطلاعات غلط

در حالی که سه نفر از هر چهار آمریکایی ها ادعا می کنند آنها را شخصا می دانم
هر کسی که آلوده شده است با COVID-19 “سلامت کارگران خط مقدم” و “مردم با در نظر گرفتن همه گیر به طور جدی” باقی می ماند بالا در لیست نگرانی های خود را
بر اساس یک مطالعه جدید از تبلیغ شورا و C&R تحقیقات.

نزدیک به 70% بیشتر نگران اقتصاد با چهار در پنج گزارش که آنها در حال حاضر شده است از نظر مالی نهفته
توسط COVID-19 بحران است.

این مطالعه به بررسی برداشت عمومی در سراسر, اقتصاد, سلامت, ارتباط و دسترسی به اطلاعات است.

دو در سه (66 درصد) احساس دیگران نیست
با در نظر گرفتن همه گیر به طور جدی با کسانی که در شمال شرقی رتبه بندی به عنوان مهمترین و نگران از تمام مناطق. به ویژه آمریکایی ها ابراز نگرانی بیشتر در مورد سلامت خود را به دوستان و خانواده خود را از
سلامت خود (53% در مقابل 34%).

تبلیغات

تبلیغات

نزدیک به دو سوم گفت: آنها می خواهند اطلاعات بیشتر در زمانی که COVID-19 بحران به پایان خواهد رسید و چهار در 10 می خواهید وضوح بیشتر بر روی چه چیزی درست و چه چیزی نادرست در مورد
این ویروس بیش از نیمی (59%) به دنبال اطلاعات در مورد زمانی که یک واکسن در دسترس خواهد بود.

تکنولوژی است که اثبات می شود استقبال کردند از انزوا. اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان
(87%) گزارش در مورد مشابه و یا بیشتر “در تماس” تعریف شده به عنوان در شخص و یا از طریق تلفن/متن — با اعضای خانواده نسبت به هفته قبل از 74 درصد به طور مشابه متصل
با دوستان.

وقتی پرسید که برای رای دادن چه مقدار از آنها نیاز به کمک فوری با انواع چیزهای بالا نیاز شامل دستکش و ماسک (33%) “صلح از ذهن” (29%) و به طور کلی
کمک مالی (24%).

“ما باور داریم که این بینش را فراهم می کند آگهی شورا همراه با مارک های پایه و رسانه ها با مهم نقشه راه برای کمک به نشانی ترین
فشار دادن نیازهای آمریکایی ها در طول همه گیر و اطلاع رسانی به ما پیام به آمریکا در روزها و ماه های آینده” ایالات لیزا شرمن, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت تبلیغ شورای.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de