تبلیغ guide to the multiverse galaxy

برندها باید با توجه به پرداخت بیش از فقط عبور حیوانات: یک میزبان از فرضیه چندجهانی’ بازی وجود دارد که نشان دهنده نسل بعدی از کانال های رسانه ای.

بسیاری از ما به یاد داشته باشید پدیده ای به نام زندگی دوم مجازی چند نفره جهان (multiverse) راه اندازی شده توسط Linden Lab در سال 2003. پلت فرم برانگیخته اوایل گفتگو در مورد چگونه ما در زندگی روزمره ممکن است تبدیل شدن به بیشتر های مجازی در طول زمان است.

بر خلاف بسیاری از جریان اصلی MMORPGs (انبوه چند نفره آنلاین نقش بازی کردن بازی – بله که مخفف) مانند World of Warcraft یا موبایل زندگی دوم بود که واقعا یک ‘بازی’ در معنای کلاسیک کلمه است. به جای آن یک دوم واقعیت – با خود اقتصاد و ارز – که در آن مردم می تواند ایجاد یک نماد و منجر به یک زندگی اجتماعی با دوم Lifers از سراسر جهان است.

تمسخر بسیاری در آن زمان برای آن ‘عجیب و غریب طبیعت بازی مانند بسیاری از نوآوری های جدید – فقط بسیار بسیار جلوتر از زمان خود. این مفهوم فراتر از بسیاری از مردم تصور از آنچه آینده ما ممکن است مانند نگاه.

امروز ما شاهد یک نوار بسیار موفق جهان مجازی است که مردم را هم از جمله فوتبال و Roblox که به رخ کشیدن بیش از 200 میلیون ماهانه به طور متوسط کاربران همراه است. در این ماه بود به خصوص به ویژه برای multiverse نوع: خود-دوبله فصل Travis Scott انجام شده بسیار موفق کنسرت در Fortnite و Animal Crossing: New Horizons فروخته شده در سراسر جهان است.

این سیستم عامل جدید به طور فزاینده ای پر نقش یک باز کردن شبکه های رسانه های اجتماعی به جای آن از یک بازی ویدیویی. بنابراین آنچه که برای تبلیغ?

اولا بازی نمی تواند – و نباید – توان تعمیم به یک سطل. قطعا وجود دارد یک آینده, اکشن, بازی های ورزشی و فرمت های دیگر که در آن بازیکن نبرد برای پیروزی در دور پنج-60 دقیقه در هر. اما متمایز multiverse نوع است که در اینجا و آن را در اینجا به ماندن بگیرید.

آنچه در آن مجموعه جدا از هم است که ماهیت آن بازی. شما می توانید مقدار نامحدودی از زمان در یک چندجهانی بازی ایجاد و تغییر آواتار خود را ظاهر و توانایی های خود و تعامل با دیگر بازیکنان بر اساس هر نقطه در جهان است.

برای برخی از, آن ممکن است صدای خسته کننده است. چرا شما فقط ‘هیچ چیز’ در یک محیط بازی به جای بازی رقابتی? چرا شما پرداخت دیگران بزرگ برای تغییر یک مجازی ساز و برگ ؟ چرا شما صرف چند ساعت از روز خود را به مراقبت از محصولات دیجیتال?

در اینجا چیزی است: فرضیه چندجهانی فرار از بار واقعیت است. مردم دریافت می شود که آنها می خواهند و عمل در راه است که آنها ممکن است احساس راحتی می کنید در زندگی واقعی است. علاوه بر این, آن را فوق العاده راحت می شود در یک محیط زیبا با هزاران نفر از مردم لذت بردن از یک کنسرت – به خصوص در حال حاضر.

بازگشت در ماه فوریه بیش از 10 میلیون نفر با حضور مجازی Marshmello کنسرت در Fortnite ساخت این بازی بزرگترین ‘رویداد’ نشده است. این موفقیت تکرار شد با اسکات چهار کنسرت در هفته گذشته است.

نشان می دهد که جذب میلیون ها نفر از بازیکنان شاهد یک کنسرت افزوده وحشی, روانگردان, گرافیک و انیمیشن. آنها همچنین شامل مقدار زیادی از حمایت فعال سازی و تبلیغات.

آخرین کنسرت ویژه عظیم تفسیر limited edition Travis Scott اردن همکاری کتانی آوردن زندگی واقعی کالا به یک دنیای مجازی به صورت همهجانبه نمایش.

اعتقاد من این است که فقط شروع است. ما به دور از رسیدن به بلوغ در multiverse نوع. آن را فقط نگه داشتن در حال رشد و تبدیل شدن به پیچیده تر است. و در حالی که مخاطبان تمایل به جوانتر گسترده تصویب را دنبال خواهد کرد به زودی.

برای مارک های خلاق و امکانات یک چندجهانی بی حد و حصر دارد. همه چیز در یک صفحه وجود دارد بدون نیاز به محدود کردن هر پیام را به اندازه صفحه نمایش خاص و یا تابلوهای تبلیغاتی. به جای کل دنیای مجازی دیده می شود به عنوان یک فرصت برای قرار گرفتن در معرض و نامزدی.

آیا این به این معنی است که برندها باید در حال اجرا به چوب خود آرم و تبلیغات در همه جا آنها می تواند ؟ مطلقا نه.

علامت های تجاری است که به خوبی انجام خواهد داد کسانی هستند که سرمایه گذاری در واقعا درک دنیای مجازی و آن بازیکن پایگاه. آنها همچنین آگاه باشید که صاحبان این عناوین حساس به مارک’ کوردلی و همچنین این واقعیت است که جزئی تجاری اتفاقات ناگوار می توانید بیگانه تمام یک گروه از کاربران است.

بنابراین نام تجاری بازاریابان: توصیه من به شما پرتاب خود را به عمیق و کشف برخی از این دنیای مجازی. سعی کنید برای قبول است که تقریبا همه نسل ها خواهد شد در نهایت در یک چندجهانی بازی در بعضی از فرم یا دیگر و هدف به میان برای اولین بار به ساخت یک مناسب تجاری و استراتژی های تبلیغاتی برای این ژانر است.

نوازش برای این نسل بعدی صاحبان رسانه به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید و کار با تیم های خود به ساخت اتصالات اعدام هم به منظور منجر به اتهام شرکت – در حالی که شما هنوز هم می تواند.

روبن Schreurs است اجرایی دیجیتال گیری

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im