آنا تماس در صنعت تلویزیون به طور دائم تاخیر Upfronts تغییر برای تقویم سال تخفیف

یک روز پس از تماس برای “تغییرات گسترده”
برای تبدیل آگهی صنعت شمول و تنوع, انجمن ملی تبلیغ صبح امروز صادر شده تماس دیگری برای “تغییرات گسترده” در “رسانه
اکوسیستم” و به طور خاص نام در تبلیغات تلویزیونی صنعت به حرکت سالانه در صف مقابل مذاکره فصل از بهار و اوایل تابستان بازار خرید سه ماهه چهارم
از طریق سه ماهه سوم سال پخش به پاییز/زمستان بازار خرید معمولی تقویم سال.

دیگر از تغییر در زمان مذاکرات و چهارم
نمایندگی در صف مقابل معاملات آنا ضمنی هیچ چیز دیگری باید در مورد تغییر چشمگیر روند که به نظر می رسد در تضاد با آن تماس برای تغییرات گسترده.

تبلیغات

تبلیغات

“این باید
تغییر همه سال روند مذاکرات که در حال حاضر وجود دارد بین خریداران و فروشندگان است. و نه باید آن را تغییر اصول بازار معاملات با هر شرکت ساخت خود
مستقل تعیین زمانی که و چه تبلیغات زمان آن را خرید” گفت: در آن بیانیه اضافه میکند: “به جای آن باید بخشی از یک فرایند است که ریشه در انعطاف پذیری و
شامل به عنوان یک انتخاب بهتر-بهنگام در صف مقابل.”

ارتش ملی افغانستان نیز منتشر شد دو کاغذ سفید با تماس
برای آموزش هر دو رسانه-خریداران و C-سطح بازاریابان در مورد روند و چرا از آن مهم است برای تغییر زمان بندی بازار در حال حاضر.

“تقویم سال چشمگیر است
اصلاح میراث پخش سال در صف مقابل که همان اصول کلی اعمال می شود – تبلیغات خرید و فروش در پیشبرد” یادداشت یکی از مقالات و اضافه میکند: “اما زمان
قاب منتقل شده است به خرید موجودی در یک تقویم خاص سال در صف مقابل با معمولی مذاکره پنجره اتفاق می افتد در پاییز و یا اوایل زمستان بازه زمانی.”

تماس ایجاد می کند
بیشتر عدم قطعیت به صورت چشمگیر تبلیغات فصل است که در حال حاضر تبدیل شده است نظر خود را ارائه — که نقل مکان کرد و از حوادث فیزیکی به مجازی آنهایی که — و به آن زمان که
بسیاری از خریداران در حال حاضر پیش بینی شده است خواهد تغییر به پاییز یا زمستان.

اما در هفته های اخیر شبکه فروش سازمان ها نشان داده اند که آنها آماده به انجام کسب و کار به عنوان معمول و برخی
ضمنی آنها در حال حاضر مذاکرات در جریان است. چنین موضع گیری معمولی است برای فروش-جانبی که تلاش می کند برای ایجاد حرکت برای مذاکرات به منظور رم بازار و ایجاد درک
تقاضا برای آن در صف مقابل موجودی.

در حالی که ارتش ملی افغانستان (ANA تماس را در طرح هر گونه خاص و فراگیر تغییر آن را اشاره به آنها.

“زمان بندی است که تنها یکی از گزینه های بازاریابان
را” آنا رئیس و P&G ارشد نام تجاری افسر مارک پریچارد در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد: “ما باید به مراتب بیشتر بازار شفافیت در سراسر رسانه ای سیستم برای فعال کردن گزینه های به
درایو کردن رسانه های زباله بهبود اثربخشی و به طور چشمگیری بالا بردن تجربه مصرف کننده. تنها پس از آن می تواند ما را در رسیدن به واقعی رسانه های تحول و اصلاحات است.”

او با اشاره به چند “جنینی طرح های است که می تواند انقلابی در صنعت” از جمله:

  • این WFA/آنا همکاری به درایو جهانی پیشرفت در کراس پلت فرم اندازه گیری.
  • این
    اتحاد جهانی برای مسئول رسانه ای (گرم) برای از بین بردن مضر محتوای آنلاین و کاهش نگرانی های ایمنی با نام تجاری.
  • حریم خصوصی در آمریکا است که با تمرکز بر ایجاد ملی
    قانون حفظ حریم خصوصی از طریق توسعه یک استاندارد مشترک در میان تمام متحده است.
  • صنعت تلاش برای آدرس انتقال به دیجیتال و اکوسیستم بدون شخص ثالث
    کوکی ها.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de