این بیماری همه گیر است و اساسا
بازسازی آگهی صنعت در بسیاری از راه های می تواند پیش بینی کرده اند — از لحاظ اقتصادی, پیام رسانی, سازمان, گردش کار, و غیره. — و تحقیقات جدید از انجمن ملی تبلیغ (آنا)
نشان می دهد همچنین تغییر نقش منابع تبلیغ استفاده برای تولید تبلیغات خود را بالا بردن اهمیت در خانه تیم مقابل بقیه آگهی صنعت زنجیره تامین است.

خواسته که منابع “بسیار مهم” post-COVID-19 55 درصد از آنا اعضای در پاسخ به یک نظرسنجی انجام شده در مارس 30 و 31 ذکر شده خود را در خانه آژانس 42 درصد ذکر شده
یکی دیگر از “داخلی تیم” در حالی که تنها 26 درصد گفت یک “خارجی آژانس است.”

بیست و دو درصد ذکر شده “media partners” و 11 درصد تولید گفت:
شرکت.

این گزارش ویژه “خلاق پیام تولید و توسعه داده شده COVID-19” آیا نمی رفتن به جزئیات در مورد صریح سختی های تبلیغ’
تیم ها و سازمان ها با آن مواجه شد با توجه اجتماعی فاصله و کار از خانه و یا قوانین دیگر اما این نشان داد که ایجاد تبلیغات نهفته بود که عمیقا به خصوص انواع
پیام تبلیغ قرار داده و به بازار برای پرداختن به نگرانی های مصرف کننده.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de