آنا می یابد مشکل جدی: بازاریابی دانش آموزان Just Wanna Have Fun

قطع اساسی وجود دارد بین اهداف
آگهی صنعت برای تبدیل شدن به جدی تر و تحلیلی و هم به لحاظ کمی و کیفی “data-فشرده” و فرهنگ از دانشگاه های آمریکا آموزش نسل بعدی صنعت
حرفه ای است.

که بالای خط پیدا کردن در عمق مطالعه بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اساتید انجام شده توسط انجمن ملی تبلیغ ANA آموزش و پرورش
بنیاد (AEF).

به گزارش “پل زدن آنالیز قطع: نمودار اطلاعات بیشتر محور مسیر به رشد” منتشر شد صبح امروز و در می یابد که اکثریت قریب به اتفاق
استادان درک است که دانش آموزان با دیدن این صنعت به عنوان “پاپ” و “خلاق” اما نه لزوما به عنوان “تحلیلی” و “کمی.”

“در موسسه دانش آموزانی که نسبت به جذب
تبلیغات نیست ریاضی یا کامپیوتر با مهارت گرا” گفت: Saleem Alhabash دانشیار تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه ایالتی میشیگان که شرکت در
مطالعه.

“درک است که تبلیغات نیست ریاضی-سنگین عمده. این دانش آموزان اغلب فاقد اعتماد به نفس لازم برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل مهارت,” او توضیح داد.

تبلیغات

تبلیغات

این
مطالعه آن مصاحبه با 150 دانشگاهیان در پاییز سال 2019 توصیه می کند این صنعت گام به:

  • به روز رسانی ادراک بازاریابی و تبلیغات از فقط سرگرم کننده و خلاق شامل
    کمی و تحلیلی.
  • ساخت پل بین اساتید و تجزیه و تحلیل مدیران تولید و بازاریابی و تبلیغات و مطالعات موردی به نفع دانش آموزان است.
  • ارائه گسترده تر نرمتر مهارت برای داده ها و تجزیه و تحلیل مدیران و دانش آموزان ورود به تبلیغات و بازاریابی صنایع.

“استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل در
بازاریابی تنها رشد نمایی در سال های آینده و ضروری است که ما توسعه استعداد ما نیاز به استفاده از این ابزار در مقرون به صرفه ترین و مولد شیوه
ممکن است” اظهار داشت: ANA مدیر عامل باب Liodice.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im