آنا منتشر راهنمای حقوقی چالش های پیش روی بازاریابان در طول همه گیر

در پاسخ به پتانسیل
حقوقی و چالش های پیش روی بازاریابان در طول همه گیر انجمن ملی تبلیغ (ANA) ارائه شده است یک راهنمای حقوقی.

راهنمای “تاثیر COVID-19 در تبلیغات تجاری
و بازاریابی” تهيه شده توسط انجمن مشاور عمومی و استراتژیک شریک زندگی, نی اسمیت و پوشش موضوعاتی مانند:

  • مسائل قراردادی

  • حمایت و رویدادها

  • تاییدیه

  • تولید تجاری

  • تبلیغات

  • آژانس قرارداد

  • تبلیغات

    تبلیغات

    خرید رسانه

  • دیجیتال

  • ضد درآوردن قوانین

  • محتوای تبلیغاتی

آنا مدیر عامل باب Liodice گفت:
31-صفحه راهنمای در نظر گرفته شده است به ارائه رسمی و قانونی دستگاه و گفت: بازاریابان باید با مشورت خود را وکیل قبل از شروع صریح اقدامات در پاسخ به بحران است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de