تحلیلگر کاهش می دهد جست و سفر, آگهی, چشم انداز, درآمد گوگل بیش از حد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

حتی به عنوان خیابان مدیسون عمده آگهی پیش بینی شروع
بازشناسی چشم انداز خود را به عامل تاثیر Coronavirus شیوع داشتن در رسانه ها, بازار عمده وال استریت اوراق بهادار شرکت این صبح است که کاهش چشم انداز برای سفر آگهی
هزینه های که در 20 میلیارد دلار در حال حاضر است ششم-بزرگترین آنلاین آگهی رده.

“سفر نیز بیشتر جستجو-سنگین آگهی عمودی در حدود 54 درصد از مجموع دیجیتال تبلیغات صرف شده در جستجو
در مقابل 42 درصد برای تمام صنایع ترکیب” Needham تحلیلگر لورا مارتین می نویسد:, و اضافه کرد که او در حال کاهش خود در سه ماهه اول جست و سفر آگهی-برآورد هزینه های پایین توسط $1 میلیارد و سه ماهه دوم
برآورد توسط $3 میلیارد دلار “با توجه به COVID-19.”

برآورد که حدود 11% از گوگل جستجو در آگهی درآمدمان از سفر دسته کاهش می یابد چشم انداز خود را برای جستجو درآمد غول
به 4 درصد برای سه ماهه اول و 10 درصد برای سه ماهه دوم اما او افزود که Needham است و حفظ آن “خرید” امتیاز برای سهام گوگل.

“ما فرض می کنیم هزینه های مصرف کننده و سفر
تبلیغات در حال بازگشت به حالت عادی در نیمه دوم,” او به این نتیجه رسیدند.

تبلیغات

تبلیغات

در اوایل این هفته GroupM با انتشار گزارشی که نشان دهنده عدم اطمینان فوق العاده ای برای Coronavirus’ تاثیر, تبلیغات, اما نمی
تجدید نظر رسمی خود را پیش بینی.

Publicis’ Zenith واحد نیز حاکی از آن آماده شد به موضوع تجدید نظر رو به پایین با توجه به تاثیر آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>