تحلیلگران کوتاه Facebook Ad چشم انداز می گویند این یک شاخص پیشرو برای دیگران

“دیروز پس از [انبار
بازار] نزدیک Facebook منتشر شده یک پست وبلاگ گفت: “با وجود افزایش تعامل در برخی از
سیستم عامل در مکان سخت ترین ضربه از ویروس’,” وال استریت تحلیلگر لورا مارتین او آغاز می شود و توجه به سرمایه گذاران در این صبح, تاکید یک پارادوکس است که بسیاری از رسانه ها تامین کنندگان صنعت هستند
رو در پی اجتماعی جامعه است-فاصله پاسخ به COVID-19 شیوع: افزایش عرضه از مصرف کننده تبلیغات برداشت و در مقابل سوال و تقاضا از بسیاری از تبلیغ کنندگان
نامشخص در مورد بودجه خود را برنامه.

“Facebook است که شاهد تضعیف آن در تبلیغات کسب و کار در کشور اقدامات به منظور کاهش گسترش COVID-19” توضیح می دهد که
مارتین را پوشش می دهد که تبلیغات و رسانه بخش برای Needham & Co., و کسی که همراه با GroupM بینش جهانی رئیس جمهور برایان وایزر خواهد بود یک سخنران برجسته در طول تبلیغات تحقیقات
بنیاد “مجازی” تاون هال ظهر پنج شنبه در تاثیر COVID-19 همه گیر در این آگهی میباشد.

تبلیغات

تبلیغات

“ما در حال حاضر کاهش کامل ما-سال 2020 Facebook
برآورد مارتین همچنان ادامه دارد” و اضافه کرد که Needham & Co. در حال حاضر کاهش آن در سال 2021 تخمین می زند برای Facebook ،

“Facebook نقاط داده ها به کمک پاسخ کلیدی
سوال رو بسیاری از ad-محور کسب و کار در طول COVID-19” او می گوید: بنحوی که Facebook معضل به خوبی ممکن است یک پیشرو در اوایل شاخص برای بقیه از خیابان مدیسون عرضه
های زنجیره ای:

“آیا اضافه نامزدی (زمان صرف مشاهده) جبران خواهد شد تیز تبلیغات و تقاضا downdraft از بزرگ دسته از تبلیغات دیجیتال مانند
سفر (6% به 8% از حجم تبلیغاتی) سرگرمی (5%) و کوچک آفلاین خرده فروشان و مصرف کنندگان محصولات شرکت است.”

مارتین احساسات چیزی است که تکرار در
هر دو سمت عرضه و تقاضا از طرف دنیای تبلیغات به عنوان بسیاری از رسانه ها — ملی و محلی تلویزیون, رسانه های, وب سایت, جریان, خدمات, و بله, حتی خط اخبار رسانه ها هستند — تجربه یک ثروت باد اورده از استفاده مصرف کننده از میان نامشخص و کاملا احتمالا ناپایدار تبلیغات و تقاضا.

زن و شوهر که با جابه جایی از تاسیس بودجه برای
صنعت رسانه ها حق رای دادن موجودی — NCAA مارس جنون, ورزش حرفه ای ترین و در حال حاضر 2020 توکیو بازی های المپیک-و نتایج حاصل شده است و بیشتر نامشخص آگهی بودجه بندی طرح
از بسیاری از خریداران و فروشندگان را دیده اند حداقل پس از 9/11.

شبکه تبلیغات تلویزیونی منابع بگویید MediaPost قیمت شده اند حذف به طور پیوسته و حتی قبل از اخبار بازی های المپیک’
به تعویق افتادن 2021 رسمی شد.

در حالی که رسانه ها نیست دقیقا همان نوع از کالا به عنوان کسانی که داد و ستد در بازارهای مالی به طور کلی هنوز هم پایبند به قیمت گذاری کالا
اصول است که در آن یک oversupply موجودی منجر به کاهش قیمت ها از مواردی است که مربوط به افزایش تقاضا برای جبران آن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im