پرندگان عصبانی و Duolingo کثافت جیر با هم در مارک برنامه متقاطع

زبان برنامه Duolingo و Rovio موبایل بازی پرندگان عصبانی 2 همکاری مشترک خود را بیش از زمین خود را به خوبی شناخته شده پرنده کثافت.

هفته بیست و مشارکت در انگلستان می بیند یک متقاطع بین منفعل-تهاجمی Duolingo جغد و بازیگران پرندگان عصبانی در سراسر هر دو برنامه.

رسانه ها ترکیب می بیند قرمز پرنده عصبانی به نظر می رسد در برنامه Duolingo در پاداش تبلیغات تصویری اواسط درس و گو با اواز جغد. در ضمن در پرندگان عصبانی 2 Duo به نظر می رسد به عنوان یک مارک طلسم است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در طول گیم پلی.

کالین واتکینز مدیر کشور انگلستان در Duolingo گفت: “چگونه اغلب شما به ارمغان می آورد با هم دو شخصیت های نمادین در این راه سرگرم کننده ؟ از آن شده است لذت کار با Rovio را به این متقاطع به زندگی و ما امیدواریم که میلیون ها نفر از Duolingo و پرنده عصبانی طرفداران خارج وجود دارد را پیدا خواهد کرد آن را سرگرم کننده و ارائه آنها را با بیشتر تشویق به حفظ و یادگیری است.”

آن را ایجاد یک فیلم, به مناسبت, نشان دادن پرندگان عصبانی در حال رشد angrier در یک Duolingo کاربر نادیده گرفتن آنها درس اطلاعیه ها.

آن شده است یک سال پر مشغله برای Duolingo. آن را ایجاد یک نام تجاری جدید با هویت جانسون بانک ها و زد اول آن آه و DOOH کمپین در لندن در سپتامبر گذشته.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im