یکی دیگر از مقیاس آگهی کلاهبرداری افکن آسیب پذیری OTT/CTV

در ماه ژانویه به من گزارش شده در اخبار دیجیتال روزانه در یک طرح که در آن
کلاهبرداران با استفاده از این بی خبر دوستیابی برنامه Grindr به مقصر بودن یک cross-device طرح که فریب تبلیغ به باور آنها خرید تبلیغات تصویری در CTV دستگاه به همان اندازه بی خبر Roku.

در آن تقلب لقب “دی کاپریو” توسط ad-تشخیص تقلب شرکت Pixalate پس از نام خال خال شد در کد — بسیاری از حق بیمه ناشران که سقوط طعمه به برنامه
ارائه اطلاعات نادرست (با نام مستعار “کلاهبرداری”) شامل CBS News, Fox, PBS, ایالات متحده آمریکا امروز و TMZ.

در حال حاضر Pixalate گزارش جدید از تغییرات است که به آن لقب “پادشاه.”

در این یک اتهام کلاهبرداری — که در آن Roku و حق بیمه ناشران دوباره قربانیان نه ذینفع تنش Pixalate — بهره برداری بیش از یک دوجین برنامه های Roku در آشکار طرح
که به نظر می رسد به OTT/CTV تبلیغ سیاسی از جمله گروه های آگهی لوکس خودروسازان و CPGs.

تبلیغات

تبلیغات

نتیجه: به احتمال زیاد میلیون ها نفر در گمراه آگهی هزینه توسط علامت های تجاری است که به نظر می رسد عبارتند از:
Chipotle, Geico Hotels.com, Jaguar, Lexus, Pampers, قطر ایرویز, خرچنگ قرمز, صوتی و بارگذاری می خورد.

و کلاهبرداری که به نظر می رسد برای شروع در ماه اکتبر گذشته است که ظاهرا هنوز هم فعال است.

این طرح منحصر به فرد است چرا که “حقه بازی به نظر می رسد به سرچشمه واقعی OTT/CTV دستگاه و نرم افزار — در این مورد دستگاه های Roku و نرم افزار — به جای مبدا در تلفن همراه
دستگاه” به عنوان مورد با دی کاپریو با توجه به Pixalate.

به عنوان با قبلی حادثه Roku توصیه می کند که OTT آگهی خریداران به خرید به طور مستقیم از Roku یا ناشران در آن پلت فرم
اگر خرید از منابع دیگر — به خصوص باز کردن مبادلات به استفاده از فن آوری به منظور بررسی منبع آگهی درخواست.

در علاوه بر این به کلاهبرداری جدید طرح شامل
اسناد تقلب به عنوان تعریف شده توسط MRC دستورالعمل. Pixalate و تحلیل نشان می دهد که ممکن است “به اشتراک گذاری ویژگی های سازگار با دستگاه مزارع.”

CTV خریداری شده
برنامه نویسی ویژه آسیب پذیر به آگهی کلاهبرداری به دلیل بالا CPMs. این بدان معناست که کلاهبرداران می بدجلوه دادن قیمت پایین دسکتاپ و یا تلفن همراه واحد به قیمت بالاتر CTV واحد و جیب
تفاوت. برای مثال یک صفحه نمایش تلفن همراه واحد با $1 CPM می تواند تحریف به عنوان $25-CPM Roku واحد.

هنوز نسبتا جدید CTV پلت فرم نیز به دلیل آسیب پذیر آن را فاقد
شفاف زنجیره تامین و استاندارد اندازه گیری اشاره Pixalate.

در پادشاه سناریو آگهی خریداران بر این باورند که آنها در حال خرید موجودی در Roku برنامه های که ارائه عمومی دامنه
محتوا مانند تلویزیون های قدیمی را نشان می دهد (به عنوان مثال, “The Andy Griffith Show”). به جای این تبلیغات قرار داده شده در تنهایی و یا منفعل-تجربه برنامه های در Roku تلویزیون و دستگاه های مانند محافظ صفحه نمایش یا برنامه های جریان
مجازی مخزن ماهی برای سرگرم کردن حیوانات خانگی.

این کلاهبرداری اتفاق افتاده است بیش از حداقل یک دوجین برنامه و حداقل پنج عمده آگهی در خدمت سیستم عامل است. “پادشاه تبلیغات یک شرکت تابعه از بارون رسانه است
موجودی کسب درآمد پلت فرم مورد استفاده توسط تمام بهره برداری برنامه های شناسایی شده توسط Pixalate” و “توسعه آراگون نهر تسلیت به صاحب تمام برنامه های جعلی” ایالات Pixalate. “اراگون نهر و پادشاه Ads به نظر می رسد برای هر دو متعلق به همان فردی است.”

(که صاحب جیم لارکین گفت Adweek که در حالی که دو شرکت به اشتراک گذاری پادشاه تبلیغات به عنوان یک تبلیغ
سرور بارون رسانه ها و آراگون نهر مستقل عمل او همچنین گفت که او تا به حال تعلیق آراگون کریک در حالی که او به بررسی این موضوع است.)

Pixalate تاکید کرد که قصد خود را در های
نتایج تجزیه و تحلیل آن است و نه به سرزنش برای هر شرکت خاص است. بلکه این شرکت نوشت: “این است و نظر ما این است که خوانندگان ما ممکن است علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ممکن است روابط
بین پادشاه تبلیغات بارون رسانه ها و آراگون نهر.”

خوانندگان علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد Pixalate و تحلیل و نتیجه گیری از جمله نمودار برداشت از دست داد هر روز
و پول از دست رفته در هر روز باید به اتمام شرکت پست وبلاگ.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im