آنتونیو لوچو مارک پریچارد مل ادواردز و بیشتر در دیجیتال بزرگترین چالش های

از Facebook به BuzzFeed و پپسی به Proctor & Gamble, ما از بالا دیجیتال استعداد و برخی از بزرگترین شرکت های جهان در مورد چالش های پیش روی صنعت دیجیتال امروز – و چگونه آنها می خواهم آنها را حل کند.

Pippa Scaife مدیر بازرگانی سی ان ان

اعتماد و وفاداری به نام تجاری. مصرف کننده روابط تغییر اساسی در طول چند سال گذشته با یک رشد بزرگ در DTC مدل و, به عنوان یک نتیجه بسیاری از مارک های احساس آنها شروع از ابتدا با مشتریان خود را.

در سی ان ان, ما در حال ادامه برای ارائه روزنامه نگاری است که معتبر و واقعی و با سیستم عامل های جدید مانند بزرگ ما هستند و حد عالی رساندن در مثبت عاطفی داستان سرایی به عنوان یک مسیر برای کمک به مارک های ایجاد واقعی و پایدار در ارتباط با مصرف کنندگان خود را. ما می خواهیم به ارائه یک پلت فرم که در آن بازاریابان می تواند شفاف در مورد کسی که خود شرکت ها هستند و چگونه آنها در حال تلاش برای کار به سمت آینده ای بهتر است.

مارک پریچارد ارشد نام تجاری افسر Proctor & Gamble

بزرگترین چالش در بازاریابی امروز است که همه ما می تواند به طور کامل مختل شود. چگونه حل کنیم ؟ ما منجر اختلال – سازنده اختلال. سازنده بسیار با دقت انتخاب کلمه. شما باید برای ایجاد ارزش است. برهم زدن و از بین بردن ارزش خوب نیست. پیشرو سازنده اختلال بدان معنی است که شما در حال ایجاد ارزش و شما در واقع ایجاد رشد بازار است که مهم ترین چیز است. زیرا زمانی که بازار رشد می کند و همه قایق ها افزایش یابد.

جاش پیترز مدیر اطلاعات مشارکت, BuzzFeed

دشوار است به انتخاب بزرگترین چالش اما من فکر زیادی در مورد امنیت و حریم خصوصی و چگونه است که همچنین با مرگ شخص ثالث کوکی. آن را فقط به نوع هدف است که انبوه نهفته از طریق این دو چالش عمده اما کل زنجیره ای از بازداشت و اجازه و چگونه است که نقش به کیفیت داده ها. شخص ثالث داده است دو برابر مسئله و بازاریابان که تکیه بر آن نیاز به آگاهی از این پتانسیل اثرات و جایی که آنها باید به دنبال راه حل است.

کوکی های شخص ثالث مسدود شده توسط مرورگرها و سیستم عامل را کاهش استخر. کاربران انصراف از جمع آوری داده ها و استفاده از آنها را کاهش استخر. هنگامی که شما ترکیب این دو عامل مهم ثالث مخاطبان استخر به دنبال یک ضربه عمده به خود را در مقیاس. بسیاری از ارائه دهندگان شخص ثالث در حال حاضر در مقیاس خود کوکی استخر با استفاده از lookalike, مدل سازی, حتی اگر آنها را فاش نمی کند آن را در صف مقابل به طوری که آنها خواهید بود با استفاده از آن را حتی بیشتر به عنوان بذر مخاطبان رسید در اندازه. برخی که استفاده نشده lookalike مدلسازی در گذشته ممکن است شروع به. راه حل من برای شخص ثالث ارائه دهندگان راه حل من برای بازاریابان: تغییر منابع.

بازاریابان باید در مورد منبع اطلاعات آنها با استفاده از (اگر آن را به درستی جمع آوری شده اگر این مدل را تا چه حد از دانه که مدل است) و شروع به تصمیم گیری در مورد که در آن به نگاه بعدی. ناشران می تواند یک منبع خوب از مقیاس پذیر مخاطبان هستند که compliantly جمع آوری شده و آنها باید قادر به ارائه نه تنها مخاطبان یک بازاریاب این است که به دنبال, اما همچنین ارائه مشاوره های مربوط مخاطبان به افزایش مقیاس. دیگر ارائه دهندگان خدمات است که می تواند کمک نرم افزار و سیستم عامل است. در نتیجه به دنبال واقعا منابع خوبی از اول دیتا برای مبارزه با کاهش ثالث داده است.

Sean لیون جهانی, ارشد اجرایی, R/GA

چابکی. وجود دارد چند راه برای موفق کسب و کار خلاق در سال 2020 اما کلید همه آنها است که توانایی به تکامل واقعا به سرعت با هر پیشرفت های جدید در فن آوری و رسانه ها. راه حل آن این است که می خواهم به آن را حل کند – به طور مداوم در به چالش کشیدن خود را به اقامت و تحصیل کرده را در استعداد مناسب و به سوال بعدی چه چیز ممکن است.

دهنی دید از ردموند معاون رئیس جمهور MoPub در توییتر

در یک کلمه: شفافیت. شفافیت و ایجاد اعتماد است. بدون آن بازاریابان نمی توانید احساس اعتماد به نفس خود را از آگهی دلار در حال صرف عاقلانه است. تقلب آفت موبایل تبلیغات صنعت: همه چیز درست از تقلب مانند بر تزریق جعلی نصب و ترافیک ربات به شیوه های سایه دار که درایو ناخواسته کلیک در هزینه از تجربه کاربر. ریختن نور را در آنچه اتفاق می افتد اولین گام است. امروز بازاریابان آگاه از مسائل و شروع به تقاضا بینش کامل به تلفن همراه خود و مبارزات از عرضه مسیر بهینه سازی به روش ترافیک با کیفیت اندازه گیری و اسناد ارائه دهندگان. هیچ فرد یا شرکت می تواند به حل این چالش ها به تنهایی. ما نیاز به همکاری و نوآوری به عنوان یک صنعت به اهرم آخرین ضد تقلب فن آوری اتخاذ سازگار بهترین شیوه و ارائه بازاریابان شفافیت آنها نیاز به اعتماد به قدرت تبلیغات تلفن همراه به شرکت خود را کلید مخاطبان است.

برایان Whipple, chief executive officer, Accenture تعاملی

صنعت متمرکز شده بنابراین توجه زیادی به استفاده از تکنولوژی برای تکنولوژی را به خاطر و هل دادن مرزهای نوآوری است که فراموش کرده ایم به در نظر گرفتن تجربه انسانی و اعمال ما منابع به مشکلات اساسی هنوز در برابر بشریت امروز است.

ما سرمایه و تکنولوژی برای به انجام رساندن عظیم شاهکارهای. بیشتر و بیشتر ما شاهد انتقال ثروت به نسل جوان که نگه داشتن شرکت های پاسخگو به نام تجاری خود را وعده داده و تاثیر اجتماعی آنها را. این کسب و کار خوب به انجام خوبی برای جهان است. در عین حال ما هنوز در حال انجام این کار بسیار کمتر از ما می تواند. 20 درصد از کودکان در سراسر جهان فاقد دسترسی به واکسن; 1.1 میلیارد نفر زندگی می کنند بدون قابل اثبات هویت دیجیتال است که برگ های آنها را با نیازهای اساسی برآورده نشده – و در عین حال پیچیده زنجیره تامین می تواند در ارائه یک کارتن چیپس سیب زمینی به درب خانه در ساعت آینده, اگر من می خواهم.

من فکر نمی کنم کمبود فن آوری کمک های مالی و یا سودآوری است ایستاده در راه هدفمند و نوآوری و ایجاد تغییر در این مناطق بحرانی. چه ایستاده در راه است ترس خود حفظ و عدم قطعیت در بخشی از کسانی که واقعا می تواند تاثیر. راه من پرداختن به این است که با در نظر گرفتن مسئولیت شخصی و پاسخگویی برای انتقال این پیام و تشویق کارکنان به پشت آن را با وقت و انرژی و سرمایه گذاری است. من فکر می کنم تغییر عظیم شروع می شود در C-suite و کارکنان ما بسیار هیجان زده به آن را بشنوند و آنها با انگیزه های آن است.

فرناندو ماچادو جهانی افسر ارشد بازاریابی, Burger King

تنوع. ما در یک جهان گوناگون اما اگر آنهایی که در حال توسعه محصولات و خدمات و یا تبلیغات آنها را به توده های مردم را منعکس نمی کند جمعیت وجود دارد در معرض خطر است که ما نمی خواهد در خدمت بخش, الهام بخش, یا ایجاد عشق مانند ما می تواند. و حتی بدتر از ارائه اطلاعات نادرست از جمعیت می تواند ترویج ناخودآگاه تعصب, تعصب و دیگر مسائل جدی.

Sujatha کومار مدیر ارشد بازاریابی ویزا هند

ما در مواجهه با اطلاعات بیش از حد. ما باید به فکر که ما معدن بزرگه مقدار از داده ها برای تجزیه و تحلیل ما و بازاریابی سیستم عامل است که ما مصرف کننده بینش متصل به ما تغییر فرهنگی اجتماعی پارچه. شاید آن را یک چالش به خودی اما یک فرصت است.

الکساندرا ویلیس رئیس ارتباطات و محتوای دیجیتال AELTC

احتمالا ادراک مصرف کننده از تبلیغات است که کاهش در مقیاس. و به همان اندازه صنعت دلبستگی به مقیاس به جای کیفیت به عنوان تنها مسیر برای ارزش در تبلیغات. یک قاب جدید از مرجع و یا اندازه گیری مورد نیاز است که به رسمیت می شناسد مقدار تو رفتگی در دیوار بسیار درگیر مخاطبان به عنوان مسیر سمت راست به هدف ادغام با نام تجاری. اما به آن نیاز دارد علم در پشت آن نشان می دهد که ارزش نام تجاری بالا می رود و نه پایین.

Ellie نورمن, مدیر بازاریابی و ارتباطات F1

یکی از چالش های پیش روی اکثر شرکت ها امروز همان چالش آنها در مواجهه دیروز و بدون شک خواهد بود همان چالش آنها صورت فردا: چگونه ما تحویل قوی و مثبت و پایدار با مشتری تجربه ؟ آن را حتی بیشتر پیچیده به این دلیل که راه مردم تجربه کردن همه چیز است که به طور کامل دگرگون شده – بیش از حد بسیاری از نقاط داده ها به تعداد بی پایان فناوری های جدید, تکه تکه مصرف کننده توجه و انتخاب و کنترل بصورتی پایدار و محکم نشسته با مصرف کننده.

در F1 ما سعی می کنیم برای حل این حال در زمان واقعی مرتبط با طرفداران خود و طرفداران آینده برای به دست آوردن آگاهی و علاقه و رانندگی عمل است. طرفداران محتوا در کانال فرمت زمان و زمینه آنها آن را می خواهم – بیشتر ما می تواند طراحی و ارائه مداوم بدون درز تجربه بهتر از ما بود پرداختن به این چالش است. آسان تر از انجام گفت.

لیندا Yaccarino رئیس تبلیغات فروش و مشتری مشارکت NCBUniversal

وقتی که من نگاه گسترده تر کسب و کار بازار به خصوص در تبلیغات و رسانه ها وجود دارد بیش از حد میراث تفکر – آن را کاملا خفقان تحول است. که تفکر را تنها calcify به عنوان مدیران ارشد و رئیس بازاریابان در مواجهه با فشار بی امان به رشد و یا حداقل حفظ ثبات است.

ما نیاز به شجاعت و انگیزه برای پررنگ تفکر استراتژیک و ریسک پذیری. بدون آنها ما تنگنا پیشرفت است و هیچ راهی برای اجرای یک کسب و کار و یا منجر به یک صنعت به آینده است. افزایشی قطع نمی آن را هر بیشتر. شما نمی توانید به یک اینچ; شما باید مایل.

ما نیاز به رهبران شجاع که مایل به اجرای, از سر, از طریق محدودیت. ما نیاز به رهبران که ارائه تورهای ایمنی برای تیم به نوسانات بزرگ و حتی گاهی اوقات شکست. ما نیاز به افرادی که مایل به ایستادن و می گویند: “من می خواهم به فکر می کنم در مورد همه چیز متفاوت; من می خواهم برای ساخت مارک های قابل اعتماد و فشار در برابر راه کارها را همیشه انجام شده است.”

این آسان نیست اما مطمئنا غیر ممکن نیست یا. با تکیه بر آنچه “کار کرده دیروز” است که به سادگی یک اتلاف وقت است.

در ذهن من راز عنصر مشارکت (به عنوان کلیشه ای است که به عنوان ممکن است صدای.) تحول اتفاق نمی تواند به تنهایی. شما نیاز به بهترین ذهن ها با هم کار برای به چالش کشیدن عقل متعارف و ایجاد یک مسیر جدید رو به جلو حتی زمانی که ما در طرف های مختلف از میز مذاکره است.

برای بخشی از ما در NBCUniversal مشارکت در DNA ما و اعتماد خدمات به مصرف کننده اولویت ما است. هر کسی که می خواهد به تغییر رسانه و تبلیغات برای بهتر دفتر ما همیشه باز است.

هارون چو سر از دیجیتال IPG Mediabrands هنگ کنگ

من فکر می کنم بزرگترین چالش به ویژه در منطقه APAC است که یک عدم تعادل میان مشتری-آژانس روابط است. آن را احتمالا امن می گویند که اکثر مشتریان خواستار هستند و ارائه کوتاه بار چرخش خود را برای دادخواستها در حالی که آژانس برنامه ریزان لزوما اعمال به اندازه کافی فکر و تلاش به وظایف خود و در نتیجه در حد متوسط کار می کنند. که تنها نوک کوه یخ است اما من فکر می کنم آنها اولین گام برای بسیاری از مشکلات در این صنعت است. بدون در نظر گرفتن طرف من واقعا بر این باورند که طول می کشد هر دو علامت های تجاری و سازمان های کار با هم به عنوان شرکای واقعی – و من اغلب موعظه برای شفافیت بیشتر به آینده بیشتر با اطلاعات و فرآیندهای برای وضوح بیشتر در دادخواستها و گزارش و به ورزش بیشتر استراتژیک حس – در سفارش به آرامی غلبه بر موانع صنعت.

نیکی Mendonça, جهانی, رئیس جمهور, Accenture تعاملی عملیات

بزرگترین چالش پیش روی صنعت است که توانایی یک سازمان برای نشان دادن مشتری منجر به رشد.

امروز وجود دارد یک فرصت بزرگ برای تاثیر کامل سفر مشتری و تحویل ملموس بازاریابی-چراغ رشد با در نظر گرفتن یک بزرگتر حواله – در سراسر CX طراحی, بازاریابی, فروش, تجارت و خدمات است. در حالی که این یک ‘touchpoint’ زمین بازی به نفوذ پله تا برای مقابله با این چالش جدید نیاز به شجاعت صلیب-کاربردی متحدان و مشترک عامل مدل آن را به کار. بیش از حد بسیاری از رئیس بازاریابان چوب به صورت عمودی حواله بدون به چالش کشیدن وضعیت موجود به درایو بیشتر افقی تاثیر در سراسر شرکت.

به عنوان بخشی از ارائه یک ارتباط با مشتری تجربه به طور فزاینده مهم منطقه است که اجازه می دهد خود را به هدف و یا “علت وجودی” به درخشش از طریق در های جدید و نوآورانه و معتبر راه. فعال سازی چشم انداز در حال حاضر گسترده ای به اندازه کافی معتبر خود tangibly متفاوت فضا – و که در حال حاضر تحت اهرمی. زمانی که نام تجاری صحبت می کنند و عمل می کنند و قهرمان هدف واقعی با اعتقاد راسخ; هنگامی که اجتماعی خوب می شود بخشی ذاتی از یک نام تجاری معتبر هویت آن است که تنها پس از آن است که تاثیر دراز مدت می تواند رسیدن به ارتفاعات جدید – برای همه ذینفعان داخلی و خارجی (به عنوان مخالف فقط به سهامداران).

ما می دانیم که تبدیل میراث راه کار طول می کشد بسیاری از زمان و انرژی و تعهد است. آن است که اغلب خسته کننده برای به چالش کشیدن وضع موجود است و دقیقا به همین دلیل من به این نقش در Accenture. آنها به من این فرصت را به بازنویسی بازاریابی فعال سازی rulebook و ایجاد یک مدل جدید برای نسل جدیدی از بازاریابان. یکی که اطلاعات محور محتوا-صفحه فناوری-فعال و پلت فرم اگنوستیک. ما در حال به چالش کشیدن تمام قوانین قدیمی است. من فکر می کنم تیم من در سراسر جهان بسیار با انگیزه های تغییر آنها ایجاد و تایید آنها در حال گرفتن از گل سرسبد مشتریان و حرکت این گالوانیزه در بازار است.

آنتونیو لوچو جهانی, رئیس بازاریابی افسر Facebook

ما همچنان به صورت headwinds که کاهش اهمیت بازاریابی به عنوان یک تابع کلیدی در رشد کسب و کار راننده. به این آدرس من معتقدم که بازاریابان امروز باید با تمرکز در رانندگی تاثیر واقعی و پایین خط رشد متعادل هنر های دراز مدت و پایدار با نام تجاری ساختمان و علم از عملکرد بازاریابی است. از طریق ایجاد نام تجاری ما نشان می دهد آنچه در آن طول می کشد برای به دست آوردن یک مصرف کننده اعتماد و وفاداری و کسب درآمد دائمی صندلی در پشت میز.

مل ادواردز جهانی, ارشد اجرایی, Wunderman تامپسون

میزان و مقیاس تغییر در این صنعت بیشتر است در هر زمان در حافظه زندگی. مخل شرکت های فن آوری در ادامه به تاثیر انتظارات مصرف کننده و محیط های کسب و کار به طور مداوم در حال تغییر است. مگا معاملات روند. سازمان ها پس از رفتن داده ها. مشاوران در حال موجد خسارت تا فروشگاه خلاق. در تمام این اختلال و تغییر ثابت کار ما این است که برای کمک به مشتریان ما حرکت آن را ساده و پیدا کردن بهترین فرصت برای آنها به رشد است. من می خواهم آن را حل کند از طریق صداقت و شفافیت است. انجام کار درست با مشتریان به جای ما.

مایک Scafidi رئیس martech, adtech و مصرف کننده اطلاعات شرکت پپسی

شفافیت و اعتماد از داده ها است که موضوع اصلی است که منجر به حصول اطمینان از برندها هستند که با داشتن حق گفتگو و پرورش بیشترین ارتباط سازنده بین برندها و مصرف کنندگان است. این مهم است برای شرکت های بزرگ برای نزدیک شدن به اطلاعات و فن آوری است که استفاده می شود به اطمینان حاصل شود آنها می دانند که کیفیت داده ها و جایی که آن را از آینده است. کوچک blockchain-مانند راه حل برای هدف قرار دادن و تایید حیاتی خواهد بود برای ایجاد این اعتماد و شفافیت.

کریس Curtin, مدیر ارشد برند و نوآوری بازاریابی افسر ویزا

بازاریابی تبدیل شده است و اشباع شده با تبلیغات و حتی به عنوان بازاریابان دست کم گرفتن خلاق است که الهام بخش مخاطبان و تبدیل راه آنها فکر می کنم از جهان است. به همین دلیل در ویزای ما سعی می کنیم چیزهایی که هیچ شرکت دیگری تکرار می تواند. ما اطمینان حاصل شود که روح از طریق می آید در هر بیان – که آیا ما از طریق بازاریابی محصولات ما و یا ما در مقیاس جهانی.

رجا Rajamannar مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات مسترکارت

استعداد است. آن را ما با ارزش ترین منابع و ما نیاز به کار بیشتر به اطمینان حاصل شود که نسل بعدی از بازاریابان دارای skillset به رقابت در عصر دیجیتال است. زمینه استفاده می شود تا حد زیادی بر خلاقیت اما در حال حاضر آن نیاز به درک درستی از اطلاعات و فن آوری و کسب و کار است که بسیاری از CMOs و بازاریابان ندارد. وجود چنین بخش قابل توجهی از تکنولوژی در بازاریابی; بدون درک چگونه به اهرم آن شما نمی خواهد بود قادر به انجام کار خود را.

پاسخگویی از بازاریابی به درایو نتایج کسب و کار است که در حال حاضر بی سابقه است. از افرادی که تجربه لازم را به نقطه اتصال بین رشته ها نیست به دنبال بازاریابی است. آنها در دره سیلیکون و یا شروع شرکت خود را – نیاز به جدید استعداد یک چالش عمده مواجه میباشد.

فراخوان به رهبران بازاریابی بیش از چند سال گذشته شده است برای پیدا کردن فرصت هایی را برای همکاری با دانشگاه ها و استادان بازاریابی برای به روز رسانی برنامه درسی. ما باید دوباره انرژی ما هنر و صنعت و الهام بخشیدن به نسل بعدی را وارد کنید عزیزمان زمینه است. این است که چرا من به طور منظم تدریس در دانشگاه از جمله دانشکده کسب و کار هاروارد ییل دانشکده مدیریت موسسه هندی مدیریت و دانشگاه. و من افتخار همکاری با آنا و آموزشی خود بنیاد به استخدام کارآموزان به مسترکارت, اجازه دادن به آنها این فرصت را به کار بر روی مبارزات و با تیم های که آنها را در معرض انواع چالش ها و لحظات اموختنی. برخی از این کارورزان رفته اند برای پیوستن به مستر بازاریابی و ارتباطات تیم تمام وقت.

اگر ما به فکر می کنم بیشتر تاکتیکی هر بازاریاب نیاز به یک رویکرد در نحوه برخورد با مصرف کنندگان و تلاش برای جلوگیری از تبلیغات سنتی که آیا آن را از طریق جریان سیستم عامل مسدود کننده های آگهی و یا به سادگی آنها چگونه ذهنی بلوک 5,000 پیام آنها هر روز با بمباران.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im