در حال مارک خفقان خلاقیت تاثیر گذار در بازاریابی است ؟

Caspar Lee co-بنیانگذار و رئیس رویایی افسر Influencer.com شروع کار خود را در یوتیوب در سال 2010 و پس از انباشته تجمعی پس از 19 میلیون نفر است. لی به تازگی صحبت به درام در مورد دولت از خلاقیت تاثیر گذار در بازاریابی و چگونه برندها می توانند به کار در هماهنگی نزدیک با محتوای آنلاین سازندگان…

در حال مارک های مسئول برای عدم خلاقیت تاثیر گذار در بازاریابی است ؟

هنوز هم وجود دارد یک عدم درک در میان مارک های اطراف چگونه به شامل تاثیر گذار بازاریابی خود را به طور کلی استراتژی های بازاریابی که منجر به آشکار عدم خلاقیت است.

چه بسیاری از مارک های موفق به درک این است که همان خلاق را نمی توان استفاده می شود در سراسر رسانه های مختلف. این به این معنی است که یک ایده است که آثار بسیار خوبی برای یک تلویزیون آگهی می توانید گاهی اوقات له به یک گذار کمپین بازاریابی.

برندها باید به جای پیدا کردن کلید خلاق رشته است که اجرا خواهد شد از طریق تمام طرح های بازاریابی. آنها باید پس از آن اجازه می دهد تا سازندگان به اجرا با ایده خود را در حالی که چسبیده به کلید, پیام, به اطمینان حاصل شود که هر دو همکاری و خلاقیت هستند نگهداری می شود.

آیا شما فکر می کنم پیشرو سیستم عامل رسانه های اجتماعی تشویق خلاقیت ؟

در حال حاضر این سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال ارائه فرصت برای ایده های خلاق به خوبی انجام دهد. برای مثال این روزها در یوتیوب آن را فقط در مورد چگونه بسیاری از مشترکین شما اما در مورد چگونه مردم در حال تماشای مطالب خود را برای. خلاق تر محتوای بیشتر مردم آن را تماشا کنید. در سمت تلنگر, من را دیده اند موارد که در آن مردم در حال تلاش بیش از حد سخت برای خلاق منجر به محتوا است که مردم علاقه مند نیست ،

آنچه در رسانه های اجتماعی شرکت ها انجام می دهند به خصوص به خوبی در حال حاضر اجازه می دهد مردم را به خلاق با پیدا کردن چیزی است که به خوبی انجام می دهند و با قرار دادن پیچ و تاب خود را بر روی آن. قالب در حال رشد در محبوبیت در سیستم عامل های مانند Infinite که در آن مردم می توانند خلاق با راهنمایی که اجازه می دهد تا هر کس به درگیر شدن.

ما رفته بیش از حد نسبت داده ؟

مطلقا نه. اطلاعات ضروری برای اثبات ارزش خلاقیت انسان در گذار کمپین های بازاریابی. در گذار همه ما معماران و طراحان در حال بیمه داده های تاریخی از مبارزات ما. این داده ها به عنوان یک راهنمای ما و مشتریان ما آنچه با این نسخهها کار به خوبی و اطلاع رسانی به تصمیم گیری ما را در رفتن به جلو.

در گذار شما پوشیدن هر دو کلاه; خالق و پلت فرم-صاحب. این یک مثبت ؟

می توان آن را دشوار است به حقه بازی این دو, اما من یک تجربه منحصر به فرد و چشم انداز به این صنعت است. وجود دارد چند سازندگان که شیرجه زده هر دو به نمایندگی از خود و به نمایندگی از برندهای اما این که شایع نیست.

نقش من در گذار جایی که من رئیس رویایی افسر قطعا نهفته در تجربه من به عنوان یک خالق. این اجازه می دهد تا من به نمایندگی از سازندگان بر روی پلت فرم ما. من می دانم آنها چه می خواهند از برندها و از گسترده تر میباشد. آن را نیز کمک می کند تا من به توصیه مشتریان ما چیزهایی مانند کمپین خلاق است. به عنوان یک نتیجه تاثیر گذار است که قادر به ارائه مارک های جامد با ایده های خلاقانه اما از همه مهمتر با خلاقیت است که ما را به درایو ترافیک نامزدی و ROI.

چه چیزی شما فکر می کنم که کلید به خوبی تاثیر گذار در بازاریابی مبارزات انتخاباتی ؟

من نمی توانم استرس به اندازه کافی اهمیت روشن و مختصر و تاثیر گذار در بازاریابی است. زمانی که نام تجاری پیام و مفهوم به وضوح گذاشته است در این مختصر آنها را جذب حق که سازندگان قادر به قرار دادن خود را خلاق چرخش با نام تجاری پیام بدون از دست دادن نقاط کلیدی.

آن را نیز می تواند ارزش برندها با توجه به ساخت مختصر کمی منحصر به فرد برای هر خالق و اگر آنها افراد خاص در ذهن است. این به این معنی کمی بیشتر کار ممکن است نیاز به انجام شود از مبارزات انتخاباتی کنار. همانطور که با تمام مبارزات برندها نیاز به تحقیق حق سازندگان و سپس در زمان نیاز به صرف سفارشی مختصر به تناسب هر یک. نتیجه نهایی این خواهد بود قوی تر به عنوان مبارزات انتخاباتی احساس می کند مانند آن ساخته شده بود که برای خالق.

باید چه مارک تمرکز می شود در سال 2020?

2020 سال از مارک محتوا. بیش از حد بسیاری از مارک های در حال پرداخت سازندگان برای مخاطبان خود و نادیده گرفتن مزایای زیادی از مطالب خود را. در گذار ما با ارائه گواهي آموزش و پرورش در اطراف چگونه به استفاده از خالق محتوای خود را گسترده تر تبلیغات فعالانه و همچنین به عنوان توانایی برای تولید آن در مقیاس. یک خالق مخاطبان باید منعکس کننده نام تجاری را به مخاطبان و در نتیجه محتوای ایجاد خواهد شد درخواست تجدید نظر به مخاطبان گسترده تر با نام تجاری است که در تلاش برای رسیدن به.

به این دلیل برندها نیاز به مراجعه به سازندگان به عنوان بخشی از خود را گسترده تر تیم خلاق و راه هایی که آنها برای کمک به ساخت محتوا برای نام تجاری نه فقط برای مخاطبان خود است.

2020 علامت ده سال از شما راه اندازی کانال یوتیوب خود را. چه بزرگترین تغییر شما را دیده ام ؟

بزرگترین تغییر رو به حجم گسترده از محتوای ایجاد شده ساخت گرفتن توجه مردم را بیشتر رقابتی است. آن را فقط به سازندگان محتوا بلکه نشریات و مارک های که باید کل تیم خود را در پشت ایجاد محتوا. در حالی که این ساخته شده است که این صنعت را رقابتی تر آن را نیز بدان معنی است که محتوای آن موفق تر است, خلاق است که من فکر می کنم تنها یک چیز خوب است.

دیگر تغییر بزرگ این است که آگاهی مردم را در این صنعت. حتی چهار سال پیش زمانی که مردم چه خواسته من و من گفت: من یک YouTuber آنها بپرسید چه کار واقعی بود. در حال حاضر آنها باید بارهای از سوالات. هر کس می داند که آن را در یک فضای هیجان انگیز به بخشی از, در حالی که قبل از آنها آن را نمی دانند حتی یک فضا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im