در حال کسب و کار در حال آماده شدن برای یک پست-coronavirus جهان ؟

با گسترش coronavirus و افزایش میزان سفر خاموش شدن ناگهانی تمام صنایع در ایالات متحده و اروپا در حال شروع به وحشت. در ضمن کسب و کار در آسیا در حال حاضر از سرگیری عملیات. چه چیزی می تواند دلیل این اختلاف در واکنش ؟

Coronavirus است نه آسیا اول اپیدمی بازار مال فروشان با 2003 شیوع سارس هنوز هم تازه در قاره حافظه جمعی.

طنز این است که اکثر شرکت های آسیا با قرار گرفتن در معرض بسیار آرامتر مورد coronavirus چرا که آنها تجربه آن در سال 2003 در پاسخ به مشتریان در رابطه با کمپین نگه می دارد و ناگهانی بودجه reassignments چیز جدیدی نیست.

سارس هموار راه را برای برخی از کسب و کار و حتی کل صنایع برای موفقیت است. آن را ‘ساخته’ Alibaba است چرا که در سال 2003 ما گیر شد در خانه ما و سعی کردم این چیز جدید به نام e-commerce.

پاسخ از صنایع در آمریکا و اروپا است که بدون دلیل خوب به عنوان تبلیغات امروز تقریبا به طور کامل دیجیتال و خیلی بیشتر به هم پیوسته از آن را در سال 2003 ساخت آن را آسان تر به توقف کل مبارزات. در پاسخ به coronavirus تبلیغات در آمریکا و اروپا آمده است به متوقف مجازی با توجه به کل مخاطبان است که در حال حاضر قادر به سفر. با کمتر کار مشتری بیشتر کسب و کار به دنبال به سمت داخل به منظور ارزیابی آمادگی خود را در صورت گسترش ویروس.

فراتر از مصرف خودآموز گام از اجرای تمیز و فرهنگ در محل کار, کسب و کار نیز آماده رسمی اورژانس کار از راه دور برنامه برای حفاظت از رفاه کارکنان خود را در حالی که به حداکثر رساندن بهره وری.

کسب و کار با عملیات تولید در چین نیز تطبیق وضعیت و تنوع هستند کار خود را از طریق دریایی و مراکز جایگزین. در عین حال به عنوان کسب و کار همچنان به تمرکز داخلی وجود دارد که لازم است برای آنها را به آگاهی از فرصت ها در میان هرج و مرج از coronavirus.

وضعیت فعلی چینی دانش و خدمات صنعت باید از منافع خاص به کسب و کار در ایالات متحده و اروپا است. در حالی که کسب و کار چینی ممکن است از سرگیری عملیات هنوز هم وجود دارد یک ارتش بزرگ از دانش کارگران دنبال شغل. کسب و کار در ایالات متحده و اروپا می تواند به نفع از استخدام این کارگران از راه دور رسیدگی به وظایف اعم از برنامه نویسی به خرید رسانه به back-end و front-end توسعه است.

چینی سرویس دانش و صنعت نیز به سرعت در حال رشد. دانش سنتی بازارها مانند هند و شرق اروپا باید به چین است. همچنین مهم است برای کسب و کار برای آماده شدن برای سفر قریب الوقوع ارتجاعی است که رخ می دهد هنگامی که coronavirus برطرف.

پس از سارس ما شاهد یک 22.5 درصد افزایش در سفر در منطقه آسیا و اقیانوس آرام را در خطوط هوایی. ما پیش بینی است که. سوال این است که آیا شما برنامه ریزی برای آن در حال حاضر ؟

مسافران چینی تلاش خواهد کرد برای جبران زمان از دست رفته با دنبال کردن طولانی مدت و غیر معمول (یعنی سطل-لیست و روح-جستجو) تجربیات سفر. کسب و کار در ایالات متحده و اروپا که امید به درو مزایای این پست-coronavirus دوران سفر روند نیاز به حفظ مربوطه خود را به اشتراک گذاری صدا زمانی که بازاریابی به مسافران است. این به این معنی قرار دادن تاکید بیشتر بر ایجاد الهام بخش محتوا (به اشتباه با یک تماس اقدام محتوا) برای سیستم عامل های اجتماعی مانند WeChat برای ساخت سفر/خرید قصد هنگامی که این ویروس را برطرف.

کسب و کار در ایالات متحده و اروپا باید در نظر بگیرید در دراز مدت روند صنعت است که ادامه خواهد داد و حتی پس از سفر دوباره بجای اول برگشتن می میرد پایین و شروع به تنظیم خود را با تمرکز بر این اساس.

بسیاری قادر به ترک خانه های خود را با توجه به coronavirus سوله های خاص از تجارت الکترونیکی از جمله مواد غذایی و دارویی تحویل در توسعه unstoppable momentum و ادامه خواهد داد به رشد در محبوبیت است. او همچنین پیش بینی است که صنایع سنتی در خارج از بهداشت و سلامتی را شروع خواهد کرد ارائه محصولات و خدمات در راستای اقدامات پیشگیرانه برای شیوع (به عنوان مثال دفتر طراحی شرکت های مقاطعه در مناسب اجتماعی فاصله و کار دینامیک).

صنعت گردشگری نیز دیدن پایدار در دراز مدت تغییرات, پزشکی و سلامتی گردشگری به احتمال زیاد به افزایش محبوبیت به عنوان مسافران چینی شروع به گرفتن به طور فزاینده رویکرد پیشگیرانه برای مدیریت سلامت خود را. آگاهی از این تغییر روند کمک خواهد کرد که کسب و کار ذخیره کردن پایه و اساس برای ارتباط با مشتریان خود است که باقی خواهد ماند در این صورت از هر گونه آینده همه گیر.

با سازمان بهداشت جهانی اعلام coronavirus به یک بیماری همه گیر کسب و کار در ایالات متحده و اروپا در حال خاموش کردن و تمرکز خود را از تلاش های داخلی برای محافظت از شرکت خود را کشت. اما کسب و کار در چین در حال حاضر از سرگیری عملیات که بدان معنی است که مخاطبان در چین در حال پذیرای یک بار دیگر.

در حال حاضر زمان برای کسب و کار در ایالات متحده و اروپا برای رسیدن به مسافران چینی به دلیل زمانی که coronavirus حل های کسب و کار است که تمرین های خارجی آگاهی و نگهداری بازاریابی خود را به اشتراک گذاری صدا را در بالا می باشد.

هامفری هو است که مدیر عامل در آمریکای شمالی دفاتر Hylink دیجیتال

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im