در حال حبوبات سالم انتخاب زمانی که آن را می آید به گوشت جایگزین?

با تشکر از تحقیقات نشان می دهد آنها در حال بهتر است برای سلامت قلب از غذاهاي حيواني بسیاری از گوشتخواران در شکار برای بهترین گیاهی گوشت جایگزین آنها می توانید پیدا کنید.

که ممکن است توضیح دهد که افزایش محبوبیت گیاهی برگر در فست فود رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی. اما متخصصان تغذیه می گویند حبوبات ممکن است یک گزینه بهتر است.

عدس, نخود فرنگی, نخود, لوبیا و آجیل منابع طبیعی از پروتئین و فیبر هستند که یک جایگزین سالم به شدت فرآوری شده جایگزین های گوشت.

“پروتئین در گوشت است و از ارزش بیولوژیکی بالا اما پروتئین موجود در حبوبات نیز پروتئین با کیفیت خوب گفت:” پنی کریس-Etherton یک استاد تغذیه در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است.

“به عنوان یک متخصص تغذیه واقعا چه نگرانی من است و به طور کلی مواد مغذی ترکیب این گیاه مبتنی بر جایگزین های گوشت که در حال جارو بازار است. آنها واقعا بالا در سدیم. آنها سرشار از چربی اشباع شده است. و آنها سرشار از کالری است.”

حبوبات که در واقع دانه از گیاهان از خانواده حبوبات هستند قابل ملاحظه ای سالم. آنها مربوط به کاهش خطر بیماری های قلبی و کاهش کلسترول. به علاوه خود را با فیبر بالا و پروتئین کمک به سیری — که بدان معنی است که آنها به شما کمک کند احساس کامل, بنابراین شما کمتر غذا بخورید.

“برای افرادی که نمی خواهید به خوردن گوشت, آنچه که من توصیه می کنم که حبوبات پخته شده را در یک راه سالم — به جای این گیاهی جایگزین” کریس-Etherton گفت. “یک رژیم غذایی گیاهی می تواند بسیار سالم. یک رژیم غذایی گیاهی می تواند بسیار ناسالم بیش از حد.”

این مهم است که بدانید حبوبات نیز حاوی لكتين که می تواند تداخل با جذب کلسیم و آهن و فسفر و روي. اما لکتین است که به طور معمول کاهش می یابد در طول پخت و پز به خصوص با بالا حرارت روشها مانند جوش یا کله پاچه یا خیساندن حبوبات در آب برای چند ساعت.

بنابراین اگر شما در حال آماده سازی دانه های خشک آن را عاقلانه به آنها را شستشو و سپس آنها را خیس خوردن تا زمانی که چهار ساعت است. بعد از آن لوبیا را باید در آب جوشانده تقریبا سه برابر حجم خود و سپس از چپ به بجوش و خروش آمدن تا زمانی که مناقصه.

شایان ذکر لوبیا و سایر حبوبات بوده است که معمولا — و گاهی اوقات comedically — مرتبط با نفخ شکم چرا که آنها حاوی مقادیر بالایی از فیبر غذایی و کربوهیدرات ها است که دشوار است به هضم.

“آیا فقط همه از ناگهانی خوردن یک دسته از این حبوبات به دلیل شنیده اید آنها بزرگ و قلب سالم” کریس-Etherton گفت. “راه که شما طبخ آنها را به عنوان به خوبی می تواند کمک به آنها را کمتر گاز-تولید.”

سه نفر از مطالعات منتشر شده در مجله تغذیه به این نتیجه رسیدند که نگرانی بیش از لوبیا’ تولید گاز ممکن است اغراق آمیز است و هر فرد می تواند پاسخ متفاوت به مختلف لوبیا انواع. هنوز هم برای کمک به کاهش میزان بالقوه گاز روده و بهبود کیفیت تغذیه, مواد غذایی, محققان نشان می دهد اپیدمیولوژیک آب لوبیا خیساندن و پخت و پز در آب تازه است.

از آنجا که حبوبات می آیند در بسیاری از اشکال مختلف وجود دارد که از راه های مختلفی به آنها اضافه کردن به رژیم غذایی خود را: پوره آنها را به نرخهای پایین و یا میان وعده در یک تعداد انگشت شماری از آجیل به جای چیپس سیب زمینی.

“ترکیب آنها را در رژیم غذایی خود را و آنها را به نگه داشتن شما علاقه مند” کریس-Etherton گفت. “اضافه کردن برخی از نخود به سالاد خود. استفاده از آنها به عنوان یک ظرف سمت. به جای سیب زمینی و برنج و استفاده از برخی از مخلوط لوبیا را به عنوان طرف خود و سپس استفاده از آنها به عنوان اصلی خود غذای اصلی به جای یک ظرف گوشت.

“این درست نیست که شما در حال اضافه کردن چیزی خوب به رژیم غذایی خود را; اگر شما انجام آن را به عنوان جایگزینی خوب شما از بین بردن چیزی است که ناسالم است.”

انجمن قلب آمریکا اخبار را پوشش می دهد و علم پشت مواد غذایی و نوشیدنی, با یک کارشناس نگاهی به سلامت جوانب مثبت و منفی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de