جنس زنبق و سوسن Nova, راه اندازی آشامیدنی با نام تجاری حمایت شده توسط کوکا کولا متعادل coronavirus-محور چشم انداز مثبت در DTC تقاضا با سوراخ در آن مهمان نوازی و کسب و کار خرده فروشی. مدیر اجرایی خود را توضیح می دهد که چگونه در طول تاریخ نترس از استراتژی “محور” کاهش فشار از چند هفته گذشته است.

جنس زنبق و سوسن نوا زاییده افکار از زک Normandin که برای اولین بار از تصور یک شرکت نوشیدنی “ساخته شده با مصرف اطلاعات, تکنولوژی و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان” در سال 2015.

او در حال حاضر شمارش و نه نوشیدنی مارک های خود را پایدار از جمله Sanzo معجزه Seltzer و Olipop. اما آن را گل سرسبد نام تجاری, کثیف, لیمو که برای اولین بار تبدیل سر از سرمایه گذاران با در نظر گرفتن DTC کردن یک مرورگر وب بر روی یک پلت فرم پیام های متنی.

در حال حاضر مصرف کنندگان می توانید سفارش جعبه از جنس زنبق و سوسن نوا نمونه کارها کامل از نوشیدنی به طور مستقیم از طریق اس ام اس.

خدمات – پیش بینی – ثابت محبوب با ما مصرف کنندگان ماندن در داخل در طول شیوع کروناویروس. این دیده است این شرکت تغییر تمرکز خود را به تمرکز بر فروش و عملیاتی تلاش در تحویل مستقیم.

“خوشبختانه ما به شدت سرمایه گذاری در زیرساخت های که پشتیبانی می کند که ما در حال حاضر فن آوری پلت فرم است که به مشتریان اجازه می دهد محل سفارش به سرعت فراهم می کند و بسیار سریع تحویل می گوید:” رئیس اجرایی Normandin.

این شرکت در حال کار برای کاهش ضرر و زیان بالقوه از سلاح های جدیدتر از آن کسب و کار است.

اکثر شرکای آن در کسب و کار مهمان نوازی مجبور شده اند به طور موقت. که شمار یک “چالش” به عنبیه نوا به عنوان رستوران ها و هتل ها و کافه ها و کافه ها “بحرانی مشتریان به شرکت”. در حال حاضر این نوشیدنی ساز است بدانند راه آن می تواند حمایت از کسب و کار خود را از طریق یک محور به خدمات تحویل.

“این فقط یک تغییر چشمگیر در راه است که ما در حال انجام همه چیز” می گوید: Normandin. “این قطعا بد نیست اما آن را هنوز هم یک تغییر است.”

علاوه بر این شرکت در حال کار کردن که چگونه این ویروس گسترش را تحت تاثیر قرار خواهد برنامه های خود را برای رشد کسب و کار خرده فروشی. مرکزی به این فروشگاه های مواد مخدر خود را از فروشگاه های نیویورک ترایبکا که تا به حال به عنوان بخشی از این شهر خاموش کردن همه غیر ضروری کسب و کار.

پوسته پوسته شدن پشت

شما باید به نگاه سخت به درک چگونه به فروشگاه های مواد مخدر باقی مانده است باز برای 18 ماه از آن شده است در کسب و کار. اولا آن واقع در منطقه نخست املاک و مستغلات بدون علامت بالا-یو پی اس و یا قیمت بلیط است که نگه داشتن آن در کسب و کار. آن را اساسا یک یخچال: فروشگاه cashierless و مصرف کنندگان مورد اعتماد هستند به پرداخت هزینه برای نوشیدنی که انتخاب کردن از طریق عنبیه نوا متن پیام خدمات.

“بر روی کاغذ این مفهوم باعث می شود هیچ حس” Normandin می پذیرد. “و می شده اند وجود دارد هیچ امتیاز داده که ما می تواند نوع با اشاره به گفت: “این دلیلی است که چرا ما می خواهیم به انجام این کار در حال حاضر’. این فقط یک شهود.”

فروشگاه شناور باقی می ماند چون در آن خانه ها نیز قابل تنظیم نوار کوکتل است که شرکت اجاره این به خصوصی برنامه ریزان رویداد. که خط از درآمد است و دیگر قابل دوام برای آینده قابل پیش بینی (همه گردهمایی های اجتماعی در حال حاضر ممنوع در نیویورک).

در عین حال جنس زنبق و سوسن نوا تا به حال خوشبختانه u-تبدیل در برنامه های خود را برای گسترش فروشگاه های مواد مخدر را رد پای حتی قبل از شیوع کروناویروس. طرح اصلی بود برای باز کردن cashierless فروشگاه در “سه یا چهار” ما در شهرستانها و همچنین به عنوان عمل یک اردوگاه دیگر در نیویورک است.

“ما کوچک پشت در که فقط به دلیل وجود بسیاری از متغیرها است که ما نمی تواند کنترل برای راه اندازی فروشگاه های مواد مخدر در مقیاس” می گوید: Normandin. “عملیاتی سربار مورد نیاز برای انجام این کار است که واقعا قابل توجه است.”

این شرکت افتتاح شد دومین نیویورک فروشگاه های مواد مخدر در محوطه هادسون در مارس 2019. آن متوجه شد در حال اجرا در محیط های خرده فروشی در یک مرکز خرید بود بیاستفاده “واقعا سرعت” و بسته شش ماه بعد. باز در لا است که هنوز هم بر روی کارت اما اکنون دیگر “در برنامه فوری”.

تست سریع

هنوز ترایبکا فروشگاه – باید آن را آب و coronavirus – خواهد بود باز نگه داشته و به عنوان یک مرکز نوآوری برای شرکت. Normandin است القا فرهنگ سریع در مقیاس کوچک تست به موجب آن, خرده فروشی, ایده های اول trialed در فروشگاه های مواد مخدر. مفاهیمی که به کار هستند و در نهایت نورد از سراسر Iris نوا خرده فروشی شرکای بزرگترین از آن خارج شده است.

“در بسیاری از راه های ما بهینه سازی شده ما DTC ارائه بنابراین اخیرا ما شده ایم فکر زیادی در مورد خرده فروشی” می گوید: Normandin.

“ما همیشه در تلاش برای نگاه همه چیز را از طریق یک لنز از ما چگونه می تواند کارآمد تر و موثر با تکنولوژی و ابزار است که ما در دسترس ما است. تمرکز این است که همیشه در بهینه سازی توزیع و یا عملیاتی طرف آشامیدنی کسب و کار.”

یک مثال از جنس زنبق و سوسن نوا تست سریع است همکاری خود را با Avery Dennison که ایجاد RFID شوی. نام تجاری شاغل تکنولوژی به مانیتور دقیقا زمانی که یک بطری خاص برداشته شده است از یخچال در فروشگاه های مواد مخدر در زمان واقعی; در حال حاضر این برنامه برای نصب این متصل یخچال در فروشگاه های خرده فروشی خود را شریک.

“هیچ کس در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی است که ردیابی فرد واحد در یک شخص ثالث محیط زیست خرده فروشی در حال حاضر” Normandin رضایت داد. “داشتن که داده ها در دسترس ما در زمان واقعی است یک فرصت باور نکردنی و در نهایت منجر به قوی تر رشد درآمد و صرفه جویی در هزینه که کل کسب و کار احساس می کند.”

ترس نیست محوری

با صنعت مواد غذایی در آن زمان دولت از تحول این اجرای به احتمال زیاد خواهد شد به تعویق افتاد برای ماه های آینده. اما آن را نیز OK در فرهنگ Iris نوا که Normandin به عمد ساخته شده است برای زنده ماندن سریع استراتژی بازنویسی.

“من فکر نمی کنم محورهای بد,” او می گوید. “در گذشته محور همواره نوع بازدید منفی … اما آنها واقعا مهم برای شرکت ها به یاد بگیرند که بعضی اوقات همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده.

“این ویروس نشان داده است که چگونه سریع کسب و کار می توانید در این دوره از یک هفته. این نشان می دهد که شما نیاز به واکنشی به این بازار به جای اجازه دهید بازار کنترل شما است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de