به عنوان Resy مقیاس بازاریابی پست-Amex فروش آن CMO برگزاری رسانه در خانه

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

نزدیک به یک سال پس از فروش آن به امریکن اکسپرس رزرو رستوران پلت فرم Resy برنامه هایی برای گسترش آن تلاش های بازاریابی در یک پیشنهاد برای افزایش آگاهی نام تجاری. آن افسر ارشد بازاریابی برنامه ای برای حفظ خرید رسانه ها در خانه و در سراسر آن است.

Amex خریداری Resy در جولای 2019. دستیابی به نام تجاری به معنای سرمایه گذاری شرکت می تواند به پیشنهاد اعضای آن تجارب ناهار خوری و مزایای شبیه به کسانی که در سفر خود را از نمونه کارها; در مقابل آن ارائه شده نامعلومی تزریق پول نقد است که اجازه می دهد Resy به مقیاس.

افسر ارشد بازاریابی ویکتوریا Vaynberg آمد در هیئت مدیره از ABInBev فقط بیش از یک سال قبل از معامله از طریق رفت. او سال گذشته ساختمان Resy از اختصاصی نرم افزار CRM بسته بندی با آرم به طور کامل تشکیل شده نام تجاری با دستورالعمل های طراحی یک طرح بازاریابی و تامین کننده پسند سرب در خط: ‘کشف رستوران ها به عشق.’

“ما واقعا در پشت صحنه خودی و لنز در صنعت – ما شرکای واقعی با رستوران” گفت: Vaynberg. “ما یک شرکت رسانه ای. ما وابسته به درآمد تبلیغ. و آن را به خوبی برای ما چرا که ما در اینجا به بررسی و نقد همکاران.

“ما در اینجا برای به اشتراک گذاشتن که در رستوران هستند, داستان های خود را و به همین دلیل شما باید شام خوردن وجود دارد.”

در حال حاضر با پشتیبانی از Amex او آماده است برای راه اندازی Resy اول پرداخت می شود, رسانه های حمله رعد اسا. گذشته از میزبانی گسترش قایق از foodie حوادث تحت پرچم ‘Resy-سرپرستی تجارب’ پلت فرم سرمایه گذاری در آگاهی نام تجاری مبارزات در سراسر تعدادی از بازارهای محلی در سراسر کشور.

“که واقعا در رفتن به گسترش آن Amex جزء کمک می کند,” او گفت:. “ما واقعا به پوسته پوسته شدن در این سال, بنابراین شما می توانید انتظار برای دیدن بیشتر استاندارد کمپین های بازاریابی و بیشتر تبلیغات تجاری رفتن به جلو.

“زنان از مواد غذایی و خاموش منو هفته نیز ما دو امضا [حوادث] سری و چون آنها ملی, آنها همچنین به عنوان نام تجاری مبارزات.”

Vaynberg یک بازاریاب دیجیتال از طریق و از طریق پس از آن شاید تعجب آور او شروع Resy اولین تاخت و تاز کردن به رسانه های خرید بدون کمک از یک سازمان است. در عین حال با وجود رشد از تیم های بودجه و اهداف او را به پیدا کردن باید محتاطانه با تبلیغ صرف آشنایی خود را به در خانه مدل.

“در ABI ما تا به حال عظیم دیجیتال بودجه و من می تواند به بازی در اطراف بر روی هر پلت فرم. ما لازم نیست که لوکس,” او گفت:. “هنگامی که بودجه خود را کوچک هستند شما می خواهید به استفاده از آنها واقعا عاقلانه به طوری که قادر به end-to-end کنترل است که واقعا مفید است.

“ما احتمالا از دست دادن برخی از صرفه جویی ، سازمان های رسانه ای در اولویت قرار مارک های بزرگ برای پس انداز به هر حال. و البته ما مردم در Facebook و Google که ما می توانید بپرسید برای کمک در طول راه.”

Vaynberg هدف برای سال 2020 است را به یک چلپ چلوپ در ویدئو دیجیتال – یک پلت فرم Resy تا کنون خودداری از. یک تصویری “سرود” است که با هدف به وضوح ایجاد Resy نام تجاری در حال حاضر در کار می کند.

او همچنین هل دادن تیم خود را به “مقدار دقیق تر در تقسیم بندی” و تبدیل شدن به بیشتر مراقب باشند وقتی که می آید به تماشای برنامهای که در آن صرف می گذرد. در ضمن کاملا دیجیتال Vaynberg شده است شگفت زده چقدر زمان او صرف خرید خارج از خانه.

“ما تابلوهای تبلیغاتی با نام تجاری آگاهی در شیکاگو در اوایل سال 2019 و در حال حاضر آن را یکی از بالا, بازار,” او گفت:. “بنابراین من حدس می زنم شما را به استدلال می کنند کار می کند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>