به عنوان اجتماعی فاصله ادامه بازی های موبایل رشد می کند

مصرف کنندگان توجه در سراسر جهان تبدیل شده و از بیرون به فضاهای داخلی فضاهای خانه به عنوان همه ما شروع به عامل زندگی روزمره ما در درون چهار دیوار و در محدوده تکنولوژی – مانند کار ما ارتباط با دیگران و غیره. اما آنچه ما به دنبال برای نیز تغییر کرده است.

در حالی که شبکه های اجتماعی سایت ها گزارش خوشه عظیم در استفاده با توجه به انزوای اجتماعی اکثریت قریب به اتفاق که رشد کمتر از کاربران پیمایش از طریق تغذیه. به جای مردم اعمال نفوذ خدمات پیام رسانی مانند رسول و واتساپ. روشن است که ارتباط مستقیم با دوستان و اعضای خانواده ضروری است.

همچنین ضروری? نیاز به دسترسی به خدمات دیجیتالی مانند ایمیل, اینترنت, زوم و شل. وودافون گزارش 30 درصد افزایش در استفاده از داده اما اشاره می کند که بسیاری از آن است که از مردم در حال کار از خانه. جریان ویدئو به طور کلی نیز تا (20%) نشان از نیاز ما برای سرگرمی در این زمان.

آنچه ما دریافتیم این است که بیشتر مردم در حال تبدیل شدن به بازی های تلفن همراه برای سرگرمی از همیشه قبل از. برخی از 85 درصد از مصرف کنندگان در حال بازی, بازی موبایل, برای تسکین با توجه به ما Coronavirus بررسی تاثیر به EMEA و LATAM مناطق انجام شده در اواخر ماه مارس است. پاسخ دهندگان در محدوده 14 تا 74 اما بیشتر در EMEA بودند در 25-54 گروه سنی است.

بازی موبایل همواره محبوب در اروپا و ما نشان دهنده 23 درصد از مجموع جهانی بازی بازار – بازی و بازی به طور کلی دارای رشد سریع تر در سال بیش از سال از میانگین جهانی است.

در انگلستان به تنهایی وجود دارد بیش از 2000 شرکت های بازی و بیش از 60 ٪ از تمام ثبت شرکت های بازی در اروپا هستند-کمتر از 5 سال است. بزرگترین راننده کنون بازی های موبایل بخش انتظار می رود به گسترش در CAGR از 9.6 درصد از 2016-2024.

این است که با توجه بیشتر به محبوبیت اجتماعی, بازی, بازی های گاه به گاه و رایگان-به-بازی بازی های نقش آفرینی بسیار نوع از بازی های که مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن به در حال حاضر نه تنها به انتشار استرس اما برای ارتباط با دیگر افراد آنلاین. و آنها در حال انجام آن روزانه: نزدیک به نیمی (47 درصد) از پاسخ دهندگان در حال حاضر بازی بازی های تلفن همراه در گوشی های هوشمند خود را هر روز.

برخی از آنها چسبیده با محاکمه و درست: 31 درصد از پاسخ دهندگان در حال بازی, بازی موبایل, است که آنها در حال حاضر لذت بردن از فقط بیشتر. اما وجود دارد مقدار زیادی است که در حال انشعاب و دانلود امکانات جدید: 32 درصد از کاربران تلفن همراه مورد بررسی در حال بازی بازی های جدید در تلفن های خود را.

آنها چگونه یادگیری در مورد این بازی جدید و اجبار به آنها را دانلود کنید و پس از آن در بسیاری از موارد صرف پول در بازی خرید ؟ و یا در برخی موارد با کلیک کردن بر روی تبلیغات از برندها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و یا خدمات ؟ این نرم افزار تلفن همراه کاربر کسب چشم انداز رشد کرده است بر این اساس و تبلیغات فرصت های فراوان با تمام توجه در حال حاضر در حال پرداخت به این کانال.

اما آن را هنوز هم مهم است که به نگه داشتن کاربر نیاز داشته باشید. در این مطالعه کاربران تلفن همراه مورد تأئید است که تبلیغات آنها بیشتر برای دیدن کسانی هستند که به کمک آنها متوجه محصولات آنها ممکن است نیاز – که در طول این زمان البته منتقل شده است.

و کاربر-آغاز تبلیغات جایی که کاربر بخواهد برای مشاهده آگهی به منظور دریافت برخی از مرتب کردن بر اساس سود (به عنوان مثال ارز مجازی دسترسی به دردار محتوا) در نظر گرفته است: 35 درصد از کاربران ذکر شده آن را به عنوان مهمترین و مثبت درک آگهی فرمت. Ironsource به تازگی گزارش شده است که بیشترین بازیکن نامزدی می آید از پاداش تبلیغات.

بنابراین ما به عنوان تغییر به یک دنیای جدید به نوبه خود توجه خود را به یکی از چند کانال های رسانه ای که دریافت توجه بیشتر نه کمتر: بازی های موبایل. این کانال تنها به افزایش اهمیت است. در حالی که بازی های تلفن همراه محبوبیت شات تا 39 درصد در ماه فوریه به تنهایی حتی قبل از بحران در حال گسترش در سراسر جهان است که رانده شد چین, که در آن ما شاهد 62% پرش در محبوبیت در فروشگاه App.

همانطور که همه چشم ها در چین در ماه گذشته در تلاش برای پیش بینی تاثیر COVID-19 در کشورهای دیگر بر اساس آنچه که اتفاق می افتد وجود دارد ما می توانیم پیش بینی است که بازی های موبایل استفاده در اروپا و مناطق دیگر در EMEA در حال رفتن به افزایش بحران همچنان ادامه دارد و این چیزی است که تمام تبلیغ کنندگان باید توجه داشته باشید.

// در این مقاله برجسته

AdColony

AdColony یکی از بزرگترین تبلیغات تلفن همراه سیستم عامل در جهان با رسیدن به بیش از 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان. شناخته شده برای خود بی نظیر 3rd حزب تایید viewability نرخ exclusiv…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de