آئودی راه اندازی مراقبه ‘آهسته تلویزیونی’ چهار ساعت فیلم برای رسانه های اجتماعی

آئودی ایجاد کرده است یک فیلم است که آن را به امید کمک به مردم گیر در داخل خانه به حس سفر در جاده ها باز است.

چهار-ساعت-فیلم های بلند طراحی شده است که یک اثر آرامش بخش با در نظر گرفتن استرالیایی در حال حاضر در خانه در مستند با توجه به کروناویروس, به, New South Wales, مرکزی Tablelands.

نیکی Warburton رئیس مشتری و بازاریابی افسر در آئودی استرالیا گفت: “در طول این زمان دشوار برای بسیاری از ما آئودی می خواستم برای ایجاد راه های نوآورانه از آوردن نمادین استرالیا جاده-سفر به مردم در خانه های خود.”

این فیلم توسط آئودی و ما اجتماعی استرالیا ترویج A6 آئودی سدان, ماشین های ویژه در فیلم و کارگردانی شد توسط لوقا Bouchier در سهره.

برای اضافه کردن به محیط رانندگی, فیلم ایجاد شده است با چندین زاویه دوربین به تقلید تصاویری از رانندگی. نمره موسیقی نیز ایجاد شده است برای این فیلم توسط آهنگساز جان هاسل از استودیوی خود در مارسی, فرانسه که در آن او در حال حاضر در انزوا.

“‘درایو’ دیجیتال مفهوم است که اجازه می دهد تا مشتریان به تجربه لذت بردن از باز کردن جاده از محدوده خانه خود و به امید ارائه استرالیایی برخی از آرامش و سلامت روانی در طول این نامشخص و نگران کننده بار گفت:” Warburton.

مبارزات انتخاباتی برای اولین بار توسط ما اجتماعی استرالیا برای نام تجاری پس از آن اهدا شد حساب در ماه ژانویه این سال با حواله به ایجاد بیشتر شخصی و تعاملی کار را برای نام تجاری آنلاین.

Edu فرجی, مدیر اجرایی خلاق در ما اجتماعی گفت: کار گروهی در قلب ‘درایو’: “نه تنها ما با همکاری خانه تولید سهره شده است فوق العاده اما شور و شوق از این تیم در آئودی شده است کلید به رانندگی این پروژه رو به جلو است. به معنای واقعی کلمه – ما مشتری شان است یکی در پشت چرخ در این فیلم است.”

برای پیدا کردن چگونه بیشتر مارک های مقابله با بازاریابی در طول Covid-19, دیدن درام را پوشش.

کلی امتیاز

5/5
رای

// در این مقاله برجسته

آئودی

آئودی عبور از مرزهای واقعیت از طریق یک فن آوری منحصر به فرد تجربه

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im