استرالیا نیاز به, بزرگ سیستم عامل به پرداخت برای محتوای اخبار


دولت استرالیا دستور داده است تا این کشور
رقابت ناظر سازمان به منظور توسعه یک اجباری رفتاری بین غول تکنولوژی و رسانه های خبری که به Google و Facebook و دیگران به پرداخت رسانه ای برای محتوای اخبار استفاده از آنها
سیستم عامل خود را.

پس از آن 2019 رسیدگی به پلت فرم های دیجیتال رقابت به این نتیجه رسیدند که Facebook و Google بودند گرفتن سهام از درآمد تبلیغات از رسانه ها اما با استفاده از محتوای اخبار
بدون پرداخت استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون شروع به کار در کد داوطلبانه انجام است که به نام برای شرکت ها به طور داوطلبانه رسیدن به محتوا پرداخت, موافقت نامه
و اطلاع رسانه ها هنگامی که یک الگوریتم تغییر تاثیر می گذارد خود را رتبه بندی.

اما ACCC به اطلاع دولت که هیچ معنی پیشرفت حاصل شده در مذاکرات, و آن را “بعید است” قادر به رسیدن به یک توافق در مطالب پرداخت با شرکت های فن آوری در محتوا پرداخت.

تبلیغات

تبلیغات

یک پیش نویس از اجباری انجام کد که تعریف که محتوای
گنجانده شده است و تعیین مجازات برای عدم پرداخت قرار است به نهایی تا ماه ژوئیه.

در بیانیه ای ارسال به آستانهگوگل گفت: در آن مشغول به کار بود از ماه فوریه با مطلب
بیش از 25 استرالیا ناشران برای ورودی در کد داوطلبانه انجام تحت ACCC جدول زمانی و ادامه خواهد داد به انجام این کار تحت دولت تجدید نظر روند.

Facebook
استرالیا مدیر عامل خواهد Easton گفت: این شرکت بود “نا امید” توسط دولت را تصمیم گیری که در آن سرمایه گذاری کرده بود “میلیون ها دلار” برای حمایت از
استرالیا ناشران از طریق محتوای ترتیبات مشارکت و آموزش; و تاکید آن اعلام تعهد به سرمایه گذاری 100 میلیون دلار در, اخبار سازمان های جهانی به آنها کمک کند که آیا از دست داد
تبلیغات در طول COVID-19 بحران است.

“آن را تنها عادلانه است که کسانی که تولید محتوا برای آن پرداخت می شود گفت:” استرالیا خزانه دار جاش Frydenberg گزارش ABC.net.au.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im