رسانه های استرالیا, سازمان گرد هم می آیند در صندوق برای حمایت از ناشران محلی

استرالیا آگهی های شرکت فناوری Viztrade است که منجر به راه اندازی یک رسانه های دیجیتال, صندوق آن امیدوار اجازه خواهد داد که بازاریابان به سرمایه گذاری به طور مستقیم به اخبار محلی کسب و کار و ناشران.

هدف از این صندوق خواهد بود برای کمک های مالی مستقیم به کسب و کار مستقل, به طوری که آنها می تواند در بهبود و ایجاد جدید دیجیتال, خدمات کمک های محلی چاپ و نشر برای رقابت بهتر در برابر عمده دستگاه پخش رسانه های دیجیتال مانند کنگلومرا اخبار سازمان های و سیستم عامل های دیجیتال مانند Facebook و Google.

Viztrade دیجیتال یک آگهی پلت فرم است که دارای تخصص در رسانه های محلی منجر خواهد شد این صندوق به ارمغان آورده است اما در رسانه های استاندارد شاخص بازاریابی, مشاوره مدیریت TrinityP3 DVM قانون و آرتور St دیجیتال به بخشی از صندوق کمیته.

سیمون Larcey مدیر عامل Viztrade صحبت به درام در مورد ابتکار و گفت: چالش های محلی ناشران چهره با چاپ عناوین تعطیل با توجه به coronavirus به معنی سرمایه گذاری های جدید مدل های مورد نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه.

“ایده این است که سعی کنید برای به دست آوردن پول متعهد به طوری که ما می توانید شروع به توزیع این ناشران و امیدوارم برخی از آنها نگه داشتن تیک تاک بیش از آنها را و آنها را توسعه دهد. به خصوص در استرالیا ناشران هنوز بسیار جوان وقتی که می آید به ارائه راه حل های دیجیتال و گاهی تمایلی به دلیل آن می تواند به خطر اندازد چاپ درآمد. در حال حاضر آنچه که یک بیماری همه گیر مانند Covid-19 می کند, متاسفانه, آن را ناشی از برخی از این ناشران به بسته خود را چاپ عناوین و آنها فقط دیجیتال خود را با عنوان” او گفت:.

با توجه به Larcey ایده این است که به دنبال بهترین عمل نمونه هایی از صنعت مالی اما درخواست آن را به رسانه ها و تبلیغات ، صندوق خواهد کار توسط همراه شرکای تشکیل کمیته ای برای نظارت بر این صندوق در حالی که او توضیح میدهد: “پس از آن ما باید یک نهاد مستقل است که منظور خواهد شد و یا تنظیم آن را به اطمینان حاصل شود که چیزهایی که همه چیز به درستی انجام می شود.”

او می گوید که digitisation تجارت در بازار های مالی جهان را با stockbroking شرکت اما شرکت های مدیریت ثروت بزرگ شد و همان مدل می توان به رسانه ها.

“همانطور که همه شروع تجارت آنلاین stockbroking شرکت از بین رفته اند وجود دارد بسیار کمی از آنها را در اطراف. وجود این همه ثروت شرکت های مدیریت و بودجه به مدیریت پول مردم و افکار من, چرا ما کپی این مدل دوباره ؟ رشد سازمان های تجاری بود مالی نوع مدل سازی و بنابراین ما رسانه های محلی صندوق به پیروی از همان مسیر از مالی صندوق. سرمایه گذاران می دانید دقیقا همان جایی که پول خود را برای رفتن دقیقا چه نوع بازگشت است که آنها در حال گرفتن. ما تکنولوژی را به آن را انجام دهد و در حال حاضر ما باید به راه حل های مالی برای انجام آن است. امیدوارم با هم واقعا خوب کار می کنند,” او اضافه شده است.

اخبار ناشران به خصوص کسانی که با چاپ بزرگ کسب و کار تلاش کرده اند در طول coronavirus به عنوان تبلیغات صرف کاهش یافته است.

مسائل دیگر که پدید آمده اند که شامل بسیاری از مارک های ندانسته بود محدودیت در تبلیغات علیه coronavirus اخبار با توجه به نام تجاری تنظیمات ایمنی, ترک رسانه موجودی unsold. IAB در استرالیا خواست تبلیغ برای اصلاح تنظیمات خود را به طوری که ناشران همچنان به دریافت درآمد در حالی که آنها در سرمایه گذاری روزنامه نگاران پوشش همه گیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im