عمده تلویزیون تبلیغات باید
دیده می شود 8% کاهش در 30 ثانیه تبلیغات در بالای شبکه های تلویزیون برای هفته مارس 23-29 در مقابل همان هفته از یک سال پیش به گفته Kantar با توجه به کاهش ناشی از COVID-19.

این به دنبال کاهش 3% برای هفته 16 مارس مارس 22 میان بالا 25, تلویزیون ملی, شبکه های, با توجه به رسانه های پژوهشی شرکت.

از Jan. 27 مارس از طریق
15 تعداد 30 ثانیه پیام واحد در تلویزیون شبکه های رشد به طور متوسط 3.7%.

در حالی که بسیاری از تلویزیون ملی تبلیغات مانند رستوران ها سفر/گردشگری و خرده فروشی را
کاهش یافته است به عنوان انتظار می رود با توجه به COVID-19 دیگر دسته بندی ها از جمله خودرو و بیمه و محصولات خانگی بالا رفتن شده است.

خودرو تبلیغات-ارائه معاملات خاص
با توجه به COVID-19 — مسائل را دیده است 13% افزایش در تعداد 30 ثانیه تبلیغات برای مارس 23 طریق مارس 29 تا از 5% (16-22 مارس) و 3% (مارس 9-15).

تبلیغات

تبلیغات

Kantar می گوید:
هر چند “غیر منتظره دسته ها مانند خودرو شده اند افزایش تعداد تبلیغات نشان داده شده است…. داده ها نشان می دهد که برخی از تبلیغ کنندگان باید تغییر نسبت کمتر از گران قیمت و غیر حق بیمه
موجودی-و رسیدن به کمتر از بینندگان به عنوان یک نتیجه است.”

بیمه بازاریابان باید شاهد یک 16 درصد سنبله برای جدید ترین هفته در مقابل یک سال پیش در حالی که محصولات خانگی
در حال دیدن 43 درصد افزایش یافته است.

در سمت تلنگر, سفر/گردشگری پایین است و 94 درصد در حالی که مواد غذایی بازاریابان 21 درصد کاهش خرده فروشی بازاریابان خاموش 16%; ها و رستوران ها تا 7 درصد.

پس از سه هفته کمتر تبلیغات برای داروسازی — پایین 21 درصد (مارس 2-8) 8 درصد پایین تر (مارس 9-15) و 8% افت برای (مارس 15-22) — بیش از مقابله و نسخه دارو سازان
ارسال شده اندکی 1% افزایش در اخیر هفته.

خدمات مالی در حال پایین 5 ٪ در ماه مارس 23-29 — بیشتر از قبلی بالاتر هفته افزایش می یابد (13 درصد به 26 درصد) شروع در
فوریه.

 

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de