خودروسازان ۲۸۷٫۴ میلیون دلار صرف تلویزیون ملی و خطی کردند
تبلیغات در ماه اوت — تنها 1 ٪ کاهش سال بیش از سال ، با توجه به iSpot.tv.

برداشت ها، در 31.1 میلیارد، فقط 6.9 درصد نسبت به ماه اوت گذشته پایین بود — اما هر دو صرف و برداشت
رشد قابل توجهی نسبت به ژوئیه 2020 نشان داد (صرف تا 28.6٪ و برداشت تا 8.4٪).

پنج برند برتر با خرج کردن تویوتا (۳۲٫۲ میلیون دلار)، سوبارو (۲۵٫۹ میلیون دلار)، لکسوس بودند
(۲۱٫۵ میلیون دلار)، هیوندای (۲۱٫۲ میلیون دلار) و کیا (۱۹٫۵ میلیون دلار).

تویوتا همچنین از نظر برداشت ((۲٫۹۸ میلیارد) و پس از آن هیوندای (۲٫۵۹ میلیارد)، شورلت (۲٫۳۵) نقطه برتر را در دست داشت
میلیارد)، سوبارو (۲٫۱۶ میلیارد)، و هوندا (۲٫۱۳ میلیارد).

یک ماه کامل از ورزش های ایالات متحده فرصت های عمده ای را برای برداشت آگهی فراهم کرد — به خصوص در طول بازی های NBA ، که بیشترین
برداشت از هر برنامه زنده تلویزیونی برای ماه ، با توجه به iSpot.

تبلیغات

تبلیغات

“بسیاری از مارک های خودرو بالا گله بازگشت به تلویزیون، هر دو با بازگشت ورزش و یک
تمایل به پاک کردن موجودی 2020 قبل از پایان سال، گفت: استو شوارتزاپفل، معاون ارشد رئیس جمهور، مشارکت های رسانه ای در iSpot.tv. “روندی که ما در حال حاضر می بینیم —
به عنوان خودروسازان رمپ تا تبلیغات در طول بازی های NBA، NHL و دلار آمریکا — تنها به عنوان هر دو فوتبال کالج و NFL بازگشت در ماه سپتامبر ادامه خواهد داد، بیش از حد.”

در ماه اوت، 8.9 درصد از آگهی خودروسازان
برداشت در طول بازی های NBA آمد، در حالی که بازی NHL تا به حال 4٪ و بازی های دلار آمریکا تا به حال 1.9٪.

داشتن ورزش بیشتر در تلویزیون — به خصوص NBA — در واقع به برندهای خودکار اجازه داد تا بیشتر قرار دهند
تاکید بر آن برنامه ها برای برداشت. نشان می دهد مربوط به ورزش ساخته شده تا بیش از 27٪ از برداشت در ماه گذشته، در مقایسه با 25.8٪ در اوت 2019.

در این مرحله خود تبلیغات خودکار بازگشته اند
به پیام رسانی تابستان معمولی، تاکید بر فروش برای کمک به روشن کردن سهام خودرو در سال قبل و آماده شدن برای فروش روز کارگر در اوایل سپتامبر.

نزدیک به نیمی از 20 نفر برتر
تبلیغات توسط برداشت برجسته “ترخیص کالا” و یا “فروش” پیام رسانی.

با صرف تقریبا در راستای اوت گذشته ، مارک های مختلف نشان داد یا افزایش عمده و یا کاهش می یابد
در بودجه های تبلیغاتی تلویزیون.

با نگاهی به 20 مارک برتر با صرف، نیسان بود تا بیشتر در 252٪ سال بیش از سال، و به دنبال آن لکسوس (تا 124٪)، هیوندای (تا 64٪)، کیا (تا 50٪) و هوندا (بالا
49%).

لینکلن، فولکلوگن، اینفینیتی و شورلت بزرگترین کاهش ها را در میان ۲۰ برند برتر داشت که همگی هزینه ها را ۳۱ تا ۴۶٪ کاهش دادند. با این حال ، 11 از 20 مارک های برتر شاهد افزایش در
صرف در مقایسه با ماه اوت گذشته.

برداشت برای ماه نسبتا سازگار در میان مارک های بالا باقی ماند, با ebbs و جریان تا حد زیادی مربوط به روز با NBA بیشتر و NHL حذفی
بازی.

همراه با ورزش، برندهای خودکار نیز بخش خوبی از برداشت ها را از طریق شبکه های خبری کابلی تولید کردند. نزدیک به 14.5٪ از برداشت در طول برنامه نویسی در MSNBC، فاکس نیوز و سی ان ان آمد،
به گفته iSpot.tv.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im