خودروسازان ارزیابی Ad قصد دارد در واکنش به COVID-19


خودروسازان را آغاز کرده اند
تغییر برنامه های خود را در رسانه ها و کمپین خلاق به عنوان COVID-19 بحران گسترش می یابد هر چند ملت.

به دنبال در دو هفته گذشته هزینه های پایین 18 درصد در مقابل یک سال پیش اما برداشت و
رسیدن به تنها کمی پایین در حالی که کل airings هستند تا با توجه به iSpot.tv.

“عدم وجود گپ و زندگی ورزشی است که عمده تفاوت” استو Schwartzapfel, iSpot.tv
معاون ارشد رئیس جمهور از رسانه ها می گوید بازاریابی روزانه. “بدون ليزينگ اقلام [خودروسازان] در حال پیدا کردن رسیدن به جاهای دیگر در کاهش هزینه ها. آنها همچنین باید نقل مکان کرد و چند در صد
نقاط محلی و تلویزیون متصل سال بیش از سال است.”

تقاضا برای جریان موجودی در حال افزایش است به عنوان مخاطبان در حال افزایش می گوید: مایک اودانل معاون ارشد پلت فرم
کسب و کار در Vizio که مبادرت به فروش مستقیم به دستگاه موجودی در سراسر 150 کانال های جریان و تبلیغات مبتنی بر ویدئو بر روی تقاضا برنامه های.

تبلیغات

تبلیغات

“The big گفتگو با مارک ها و سازمان های است که در اطراف
ارزیابی خلاق به مطمئن شوید که آن را مناسب برای این زمان و تماس به عمل است حساس” o’donnell می گوید بازاریابی روزانه. “شبیه به رستوران, وقتی همه
خلاق بشود به درایو ترافیک پا پیام نیاز به تغییر است.”

بسیاری از خودروسازان در آمریکا توقف تولید به طول های مختلف از زمان برای کمک به جلوگیری از گسترش
این بیماری از طریق کارمندان-که از نزدیک با هم در گیاهان با بسیاری از سطوح سخت است که باقی می ماند می تواند آلوده به مدت سه روز.

کاهش تولید به معنای کاهش فروشنده
موجودی اما بسیاری از نمایندگی باز باقی می ماند.

“نیسان است ارزیابی وضعیت با توجه به بهینه سازی های ملی ما و منطقه ای تبلیغات برنامه ریزی به عنوان گفتگو در اطراف
بهداشت عمومی طول می کشد صندلی جلو” با توجه به بیانیه ای از خودروساز به بازاریابی روزانه. “در حمایت از نمایندگی های ما — که بیشتر آن باز باقی می ماند برای زمان حال-ما
هنوز هم ارائه ملی و منطقه ای و تبلیغاتی از جمله پیشنهادات ویژه و پرداخت معوق گزینه های موجود و جدید مشتریان خرده فروشی به ارائه برخی از کمک های مالی در طول این سختی
بار.”

یک سخنگوی بلاگ, نیسان لوکس را بدست آورد می گوید آن را همچنان به همکاری نزدیک با شرکای خرده فروشی برای حمایت از کسب و کار خود را.

“در حال حاضر بسیاری از
ما خرده فروشی امکانات باز برای کسب و کار در برخی از فرم های ایالتی و محلی راهنمایی در مورد حکومت نیروی انسانی در سطوح عملیاتی و ساعت” این سخنگو می گوید بازاریابی روزانه. “بسیاری از فروشگاه های ما باید برقرار ساعتی تغییر برنامه که اجازه می دهد تا کارکنان برای حمایت از خانواده خود را در خانه در هنگام مدارس ممکن است بسته که همچنین کمک به حفظ تعداد زیادی از مردم در
امکانات خود را به حداقل برساند.”

با هدف اجتماعی و به حداقل رساندن فاصله از گسترش این بیماری همه گیر برخی از بلاگ خرده فروشان نهاد انتخاب کنید و تحویل برنامه برای
جدید و با استفاده از خودرو تحویل سرویس قرار ملاقات ها و قطعات تحقق است.

Inifiniti می پیوندد قبلا اعلام برنامه های از هیوندای موتور امریکا پیدایش و Ford Motor Co. اجازه می دهد
هر دو جدید-خریداران خودرو و زمان خرده فروشی و اجاره دسترسی مشتریان به پرداخت معوق برنامه های. جنرال موتورز تبلیغات است 0% APR تامین مالی برای “بی سابقه 84
ماه
بسیار خوبی خریداران واجد شرایط” در مدل را انتخاب کنید.

یک سخنگوی هیوندای گفت: خودروساز است “ارزیابی فعلی و آینده
مبارزات و تعیین بهترین راه برای حرکت رو به جلو است. ما در حال تمرکز بر ایمنی و بهداشت کارکنان سازمان تولید و همکاران.”

هوندا گفت: آن استراتژیست “به طور مداوم تنظیم فعالیت های ما بر اساس شرایط بازار و کسب و کار و اهداف و اما ما چیزی خاص برای برقراری ارتباط است.”

کیا موتورز امریکا گفت: آن را “ارزیابی همه
ارتباطات بازاریابی فعالیت ها بر اساس مداوم.به تاریخ Kia کاهش داده است تلاش های خارج از آن حوادث است که لغو شده اند و یا به تعویق افتاد با توجه به دستور دولت از جمله خودرو را نشان می دهد
و حوادث در مقیاس بزرگ.”

یک سخنگوی مزدا گفت: این خودروساز به عنوان یک نتیجه از COVID-19 “است ارزیابی تمام زمینه های کسب و کار از جمله زمان بازاریابی و تبلیغات
تلاش. در مزدا ما می دانیم که یک ماشین پخش بسیاری از نقش ها در هر یک از مشتریان ، این یک بخش حیاتی از کمک به نگه داشتن خانواده های سالم و ایمن و همچنین می تواند حس شادی و آزادی است. اولویت ما این است که مراقبت از
برای ما کارکنان نمایندگی مجاز و فروش مشتریان و جوامع و ما
در حال بررسی گزینه های بسیاری
برای
کمک به اطمینان از آنچه ما می گویند و انجام به عنوان
یک شرکت با پشتیبانی از ارزش های اصلی ما.”

یک سخنگوی FCA گفت: تبلیغات برنامه ها “مایع” و نمی تواند بیشتر در ارائه جزئیات. یک سخنگوی
تویوتا کاهش یافته است به نظر هر برنامه ای برای تغییر شرکت تبلیغاتی برنامه.

خودروسازان در حال حاضر به خوبی مواجه نگردند با موجودی — و به عنوان بیشتر از کشور حرکت می کند به دنبال
پناهگاه در محل سفارشات و فروش خودرو ناچار خواهد بود نرمتر می گوید: جسیکا کالدول ادموندز مدیر اجرایی بینش.

“اگر پیشنهادی بسته محرک اقتصادی به پایان می رسد تا در حال حرکت از طریق
سنا این می تواند کمک به فروش رسیدن به یک بیت از یک جای سالم که زندگی عادی رزومه” کالدول می گوید. “هنگامی که این کشور در گذشته بدترین بیماری همه گیر خودروسازان نیاز به
آماده می شود به عقب بر گردیم در خط سرعت به سرمایه گذاری بر روی موج معوق تقاضای مصرف کننده.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de