خوش آمدید به برنده جایزه داستان به طور منظم تصویری سری کاوش در داستان های پشت برخی از کار برنده از درام جوایز.

مک کی Hathaway VMLY&R گروه مدیر خلاق در مورد داستان پشت یک کمپین آژانس ایجاد شده برای وندی که در زمان این فست فود زنجیره ای بر روی بارگذاری-اکثر فیلم های معروف برای بازی Fortnite و که تا به حال بازیکنان gleefully, از بین بردن یخچال و مبارزه برای غیر گوشت گاو منجمد.

او در مورد که در آن مفهوم استفاده می شود که این بازی مبارزه با مواد غذایی رویداد برای ترویج سریع نام تجاری مواد غذایی – از آمد و بزرگ رسانه های اجتماعی پاسخ آن را به جمع آوری به عنوان یک نتیجه.

در نهایت کمپین یک برنده در درام جوایز برای رسانه های اجتماعی چیدن جایزه بزرگ و برنده ترین استفاده خلاقانه از مبارزات اجتماعی بیش از حد.

پیدا کردن مطالب بیشتر و بینش در مورد برنده جایزه کار در درام را مورد مطالعه بخش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im