از طریق چهار روز اول از لیگ اصلی بیس بال بازگشت Roku می گوید: تنها 30 درصد از تلویزیون خانواده هایی که به تماشای لیگ اصلی بیس بال خطی تلویزیون در سال 2019 تنظیم در به خطی تلویزیون بیس بال
این آخر هفته گذشته.

این تجزیه و تحلیل است که برای تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه 23 – ژوئیه 26 سال 2020 در مقابل همان آخر هفته دوره یک سال پیش در ژوئیه 25 تا 28 ژوئیه 2019.

نتایج کشیده شد از مطالب اتوماتیک تشخیص داده (ACR) از دستگاه تلویزیون هوشمند و دیگر دستگاه های متصل — داده های به دست آمده از Roku پایه آمریکا خانوار
که در حال متعادل به نظر آماری نماینده به گفته یک سخنگوی.

در سه ماهه اول Roku گزارش در مجموع 39.8 میلیون فعال ماهانه
کاربران در ایالات متحده آمریکا

نگاه اولیه تلویزیون ملی بازی های این سال نیلسن می گوید باز-شب بازی شامل نیویورک یانکیز در مقابل اتباع واشنگتن در ESPN در
جولای 23 ارسال شده 4 میلیون بیننده — بهترین نتایج را برای یک تلویزیون ملی به طور منظم فصل MLB بازی در نه سال.

تبلیغات

تبلیغات

یک Fox TV network شنبه یانکی ها در مقابل اتباع بازی
شد تا 18 درصد به 2.8 میلیون بیننده در مقابل بازی که در روز شنبه از یک سال قبل است. دیگر تلویزیون ملی بیس بال بازی روباه و ESPN برای استراحت آخر هفته شد و یا در زیر سطح یک
سال پیش.

به دنبال گرانول, داده, Roku می گوید که در میان سخت ترین طرفداران بیس بال — 10 ٪ از کسانی که به تماشای بیش از 34 ساعت
لیگ اصلی بیس بال در همین آخر هفته در سال 2019 — یک سوم از کسانی که بیننده صفر دقیقه خطی تلویزیون بیس بال این سال است.

علاوه بر این اگر چه
تقریبا همه بزرگ ورزشی تلویزیون, برنامه نویسی شده است و از هوا برای ماه (به جز در هفته های اخیر از بازگشت از نسکار و PGA گلف برنامه نویسی) Roku می گوید: “ورزش
جریان” است تا بیش از 49 درصد در آن جعبه تنظیم بالا/تلویزیون هوشمند پلت فرم برای ماه جولای.

Roku فاش نشد جزئیات خاص در مورد برنامه نویسی ورزشی بود که
مشاهده شده است.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im