لیگ اصلی بیس بال شمارش قوی
نتایج جستجو برای ملی شبکه های تلویزیونی و ورزشی منطقه ای شبکه های در باز روز از کوتاه 2020 فصل یک تجزیه و تحلیل از Nielsen-اندازه گیری تلویزیون داده می یابد.

میانگین بینندگان برای
شبکه تلویزیونی بازی ها از روز شنبه 23 ژوئیه از طریق پنج شنبه, جولای 26 1.23 میلیون Nielsen-اندازه گیری بینندگان. این بود که نزدیک به دو برابر نتایج جستجو برای آخر هفته مشابه دوره در ماه جولای سال 2019 که شمارش
680,000 بینندگان. تلویزیون ملی اعداد را می توان با تلویزیون محلی خاموشی, منطقه ای که در آن ورزش شبکه, بازی هوایی.

شانزده بازی پخش شد بیش از چهار روز.
ESPN تا به حال 7 در حالی که فاکس تا به حال 3; TBS و FS1 هر دو 1 و MLB شبکه 4. علاوه بر این دو بازی پخش شد در streamer ESPN+.

بیس بوست-پس از یک تاخیر طولانی
با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر — نیز دیده می شود در منطقه ای شبکه های ورزشی (RSNs).

تبلیغات

تبلیغات

مایکل Mulvihill, اجرایی
vp/سر استراتژی برای Fox Sports, در یک توییت در روز چهارشنبه گفت: Nielsen ratings برای بازی بیس بال بودند تا 25 درصد برای سال 92 محلی telecasts تا کنون — به طور متوسط یک 3.93 خانوار امتیاز نسبت به
2019 را 3.15 خانوار امتیاز.

ده تلویزیون ملی تبلیغ بر روی بیس شبکه های تلویزیون برای ماه جولای 23-28 دوره با توجه به iSpot.tv — Geico در مجموع 87
airings از تبلیغات (1.5 میلیون دلار برآورد صرف); جوانه, نور, 70 airings (1.3 میلیون); T-Mobile, 85, ($1.1 میلیون); تویوتا 47 ($980,052); و Hankook Tire, 53 ($966,053).

پنج شد Allstate با 71 airings ($903,647); Taco Bell, 118, ($892,580); مسترکارت 35 ($628,374); State Farm, 60 ($615,690) و موشک وام مسکن, 26 ($614,995).

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im