‘می تواند مفید و یا آماده شدن برای بدترین’: چگونه سرمقاله تیم نوآوری در بحران

این راهپیمایی از Covid-19 قرار دادن اخبار رسانه ها تحت فشار بسیار زیاد در یک زمان زمانی که آنها نقش حیاتی بازی در گسترش اطلاعات عمومی.

چاپ دیجیتال و پخش رسانه های همه رو وسیع اختلال در این چند هفته گذشته با یادداشت ها به طور فزاینده ای فراوان اعلام paycuts و furloughs. کسانی که باقی می ماند در حال مجبور به نوآوری ضرورت – و furloughed souls ممکن است برای پیدا کردن خود را بازگشت به یک بسیار متفاوت میباشد.

جرم مستند نیز الهام گرفته از یک تغییر در رسانه های مصرف. هفته گذشته درام کاوش در رسانه های خریداران در حال دست زدن به تغییر چشم و گوش.

با مخاطبان تغییر عادات و بزرگترین اخبار جهانی داستان در حافظه زندگی wreaking ویران در سراسر بهترین-برنامه گذاشته در اینجا ما نگاه کنید که چگونه رسانه های مارک از همه راه راه در حال تطبیق با یک چالش شبیه هیچ دیگر است.

خبر آنلاین

گاردین و تایمز مالی بگویید درام که coronavirus مقالات در حال حاضر ترین-به عنوان خوانده شده تا کنون است.

در طول چند هفته گذشته نگهبان روزانه دیجیتال ترافیک شده است تا توسط یک نیم سال در سال. نه از آن 12 روز شلوغ آمده اند در دو ماه گذشته. ویدئو ها تا 60%. این ادعا وجود دارد “اشتها برای توضیح روزنامه نگاری در سراسر صوتی و تصویری” در اطراف همه گیر و پس دادن آن علم پادکست هفتگی یک قسمت اضافی در هفته است.

FT آن باز کرده paywall در coronavirus محتوا. آن را راه اندازی کرده است یک Coronavirus کسب و کار, عضویت در خبرنامه, یک وبینار سری به نام دیجیتال گفتگوهای ‘به Rachman نقد و بررسی’ پادکست و یک کانال در برنامه پیام رسانی تلگرام.

در BuzzFeed, دو, جدید, خبرنامه, اثبات محبوب است. شیوع امروز می آید از BuzzFeed در حالی که آن نشاط همراه قرنطینه امروز از BuzzFeed. با هم, آنها, سخت, اخبار و نشاط بخشی مشروبی که بدرقه نوشابه.

انگلستان ویرایشگر استوارت Millar گفت: “هر دو آنها در حال گرفتن فوق العاده بالا در باز کردن نرخ –دو برابر آنچه ما به دیدن استفاده می شود.”

Coronavirus است این تیم تمرکز کامل. “دیگر عمده ای از داستان در انتظار هستند” گفت: Millar. خیلی از این کار این است که در رد کردن اطلاعات غلط اما نه هر کس می خواهد به چهره واقعیت است. نشنال جئوگرافیک به تازگی با آن مواجه خشن بازخورد برای رد کردن یک feelgood داستان در مورد ونیز دلفین ها.

در مسئولیت Millar گفت: “ما نیاز به اطلاع رسانی عمومی در مورد آنچه ما می دانیم در مورد ویروس. و آن را کاملا برتر نگه داریم دولت به حساب آن رسیدگی به بحران چه که در آن به طور کلی استراتژی انسجام ارتباطات خود و یا در مسائل خاص مانند تست و تجهیزات حفاظتی برای خط مقدم کارکنان بیمه خدمات درمانی.”

عناوین نیاز به آج خط خوب بین اطلاع رسانی و قریب به اتفاق مردم Millar گفت.

“آخرین چیزی که ما می خواهیم برای مخاطبان به زندگی در ترس و خوبی وجود دارد که همه چیز اتفاق می افتد در جهان بیش از حد.”

DMG رسانه من نیز دو برابر کردن مهم از خبرنامه. اصلی آن ایمیل منتقل شده است به دنبال دولت coronavirus کنفرانس مطبوعاتی در حدود 5 بعد از ظهر. هر یک از اعزام یک نویسنده معرفی از یک متخصص سوال.

این ایمیل را ایجاد یک ارتباط با خوانندگان و الهام بخش است مطالب جدید گفت: یک سخنگو از من. “ما شنیده ام بسیاری از بیش از 70 و به دنبال آدرس برخی از نگرانی های خود را با نوشتن داستان و یا معرفی blurbs به پاسخ برخی از سوالات خود را در مورد چه باید بکنید هنگامی که آنها خود جدا.”

روزنامه ها و مجلات

چاپ و تولید شده است برخی از به یاد ماندنی ترین تصاویری گسترش و گرافیک به تصویر می کشد این بیماری همه گیر مانند این به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته نیویورک تایمز صفحات. اما صنعت چاپ کشور چهره حاد مشکلات است.

عناوین در حال تولید از راه دور. در 31 مارس, فایننشال تایمز منتشر شد اولین-همیشه به طور کامل از راه دور تولید می شود ، اما گرفتن عناوین مانند این به خوانندگان دست ثابت خواهد کرد که به طور فزاینده ای روی حیله و تزویر در مستند.

Rasmus Kleis نیلسن مدیر رویترز موسسه برای مطالعه روزنامه نگاری معتقد است که چاپ خواهد بود که سخت ترین ضربه متوسط. “همه گیر خواهد شد سرعت بخشیدن به دراز مدت ساختاری کاهش چاپ. بسیاری از مردم عادت به گرفتن تمام اخبار خود را به صورت دیجیتالی. چاپ شده است بیشتر در معرض است.”

به عنوان کمک مالی روزنامه نگاری او انتظار کمک از دولت و شاید “چند سنت از شرکت های با تکنولوژی”.

“اساسا من فکر می کنم ما در خود ما هستیم.”

نگهبان مانند بسیاری از ناشران در حال اجرا رایگان تحویل از طریق newsagents. در ضمن من گفت: “ما باید برای قدردانی از تلاش های باور نکردنی از ما چاپگرهای عمده فروشان و خرده فروشان در طول این زمان بی سابقه. کل زنجیره تامین کشیده با هم در یک راه باور نکردنی.”

سخنگوی اشاره کرد که در آن است در نظر گرفتن زمان برای انطباق با چالش های لجستیکی ، “حصول اطمینان از عرضه مطابق تقاضا بوده است قابل توجه سردرد به عنوان فروشگاه های نزدیک به طور موقت و خرید مصرف کنندگان الگوهای تغییر با توجه به جایی که آنها در حال قفل شده است و یا قادر به مغازه/ورزش است. ما در حال گرفتن در بالای آن است که در حال حاضر به عنوان یک هنجار جدید برای با این حال مدت طولانی است که ممکن است ایجاد شود.”

من DMG stablemate مترو تا کنون روزنامه رایگان برای مسافران گفت: هنوز هم “نقش مهمی بازی برای کارگران مشاغل کلیدی که با استفاده از شبکه حمل و نقل”.

در سراسر رسانه های ما دیده می شود مهیج ترین و فوری نوآوری تا کنون در چاپ.

زمان اتحاد rebranded به زمان و رفته آنلاین-فقط تا coronavirus عبور می کند. خیابان-توزیع سبک راه اندازی به موقع e-mag در حال حاضر آن را نمی توانید با تکیه بر بلند.

این مسئله بزرگ است هل دادن خوانندگان به سه ماه آنلاین اشتراک ها از فروشندگان دیگر نمی تواند فروش در خیابان. آن را نیز به فروش می رسد در مغازه ها برای اولین بار با Sainsbury و McColl را برای اولین بار به سهام آن است.

ESI رسانه صاحب آزادانه توزیع روزنامه استاندارد شب به تازگی از دست داده و 80 درصد از درآمد آن است و به کردند کارکنان با وجود خانه تحویل کاغذ در اطراف لندن منطقه است.

و پس از آن وجود دارد هرست مجله ناشر است که پل چاپ و آنلاین در طول چند سال گذشته. آن ترافیک وب سایت است تا یک دهم در تمام خواص. Esquire, runner’s World, women’s Health, Delish انگلستان و هنرپیشه اول باید رکورد مخاطبان است. و دنیای مجازی را خواهید برای دیدن بیشتر از این علامت های تجاری. بهداشتی زنان و زندگی سال 2020 رویداد است که بیرون رفتن در Facebook Live با کلاس ورزش.

هرست است که نه تنها در هل دادن اشتراک (با تحویل در منزل) اما این ادعا که مجله فروش راحتی از خرده فروشان نیز افزایش یافته است. آن مشترک جدید خریداری شد تا بیش از 100% در سال در سال در سراسر نیمه دوم ماه مارس. هفته آینده همه از آن mags خواهد دیجیتالی. انتخاب postcodes مجموعه به نمونه mag مسائل در هفته های آینده بیش از حد.

سو تاد, مدیر اجرایی, مجله بازاریابی سازمان مغناطیسی بوده و در زوم تماس تمام هفته بدانند غیر روحانی از زمین.

او گفت: “مجلات ناشران باید نقل مکان کرد و به سرعت به تغییر تقاضای بازار مشاوره به طور منظم با خرده فروشان و به طور طبیعی متمرکز توزیع در سراسر بلند به عنوان مردم مجبور به تغییر الگوی مصرف.

“سیستم عامل های دیجیتال در سراسر هیئت مدیره را دیده اند افزایش ترافیک به عنوان مخاطبان نگاه به اعتماد رسانه برندهای مشاوره و الهام بخش در طول این نگران کننده زمان است.”

تاد با اشاره به برخی از نشانه هایی از تشویق. “این هفته و هفته Junior دیده برجسته گردش رشد با بیش از 7,250 جدید subs به هفته Junior در چهار هفته گذشته.” بائر رسانه ها (امپراتوری Grazia گرما) نیز شاهد افزایش بیش از 70 درصد در تعداد اشتراک جدید خریداری شده آنلاین در سال در سال. آن است که تا 160 درصد در هفته گذشته است.

اگر این روند را نگه دارید وجود دارد می تواند خیلی بیشتر مشترکین در دراز مدت. اگر آنها را نگه دارید.

تاد به این نتیجه رسیدند: “این حس من است که در طول این زمان, مجلات,’ روابط با مخاطبان خود تقویت خواهد به عنوان مصرف کنندگان به دنبال مشاوره از کسانی که به آنها اعتماد و با شناسایی و البته آنها باید زمان بیشتری را به افراط در یک مجله چاپ شده در حال حاضر.”

پخش

خطی مشاهده تلویزیون است. و این درست است برای اخبار ویژه. اخبار بی بی سی در حال حاضر ادعا کرد رشد دو رقمی.

در اخبار شب لکه های اسکاتلندی پخش STV هنوز هم نگه می دارد در حدود یک سوم از مشاهده به اشتراک گذاری در هر روز داده می شود. اما بینندگان است تا حدود نیم به قله حدود 650,000 خانوار.

استیون Ladurantaye سر از اخبار و امور جاری در STV دقیق آن است که چگونه کشیدن در رکورد مخاطبان با وجود داشتن کارکنان برای تولید بسته بندی و حتی میزبان, اخبار, نشان می دهد از خانه. “آن را مانند چیزی از یک Wayne به جهان زیرزمین” او به شوخی.

STV آموزش دیده و مجهز کارکنان بیش از یک سال پیش به تولید از راه دور برای افزایش بهره وری و زمان چرخش. این تجملات در حال حاضر یک ضرورت است.

“در حال حاضر مانند این است که ما اتخاذ کرده ایم 1970s دسترسی عمومی, تلویزیون, مدل,” او گفت:.

فرمت شده اند بازسازی شده در اطراف ابزار به مخاطبان و سهولت تولید.

Ladurantaye با اشاره به اسکاتلند امشب به میزبانی Q&A با ملی این کشور مدیر بالینی, Jason لیچ به عنوان یک مثال مثبت. “افسر پزشکی شد, پاسخ به سوالات سلامت از بینندگان در Twitter و Facebook. این ویدئوها که مردم در حال ارسال هستند مانند هالیوود عکس های سلفی آن مردم واقعی در اتاق نشیمن خود را پرسیدن سوالات واقعی. از آن شده است کاملا پدیداری و کشیده شاید 10 بار بیشتر مخاطبان است.”

اخبار تلویزیون بسته در حال حاضر نیاز به خدمت به عنوان یک “روزانه نفس به دور از سر و صدا”. و این واقعیت جدید قدرت است Ladurantaye به فرمت های. “ما واقعا می تواند در ساده سازی بسیاری از مسائل و توقف overthinking.”

در ضمن STV دیجیتال اخبار سایت دیده سرور-busting موج بین 50% تا 70% در بینندگان در سال در سال. در حال حاضر تمرکز است که برای دریافت حقایق سخت به بینندگان است. رنگ و مطالعات موردی را دنبال خواهد کرد تا در ماه بعد هنگامی که پیام های کلیدی وجود دارد. آن را به نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی موفقیت دولت در جلوگیری از ویروس.

Ladurantaye را تمدید شاخه زیتون صلح به قرار است رقیب رسانه ها آنها را با اعطای اجازه به استفاده از STV کپی در coronavirus داستان. او همچنین ساخته شده صلح با حساب های مسدود شده در رسانه های اجتماعی – برای بهتر یا بدتر. او درمان این مانند یک شروع تازه است.

Ladurantaye به این نتیجه رسیدند: “این لحظه ای است که در آن ما نیاز به تصمیم گیری آنچه که ما می خواهیم به رسانه مانند نگاه. برای بیش از حد طولانی و شرکت های رسانه ای را حفظ کرده اند که متکبر موضع که این همه در مورد آنها و سپس به مردم بگویند که چه خبر است, چه چیزی مهم است ،

“مفید بودن تنها مفید ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر به عنوان مبتذل به نظر می رسد که اگر ما آن را منفجر ما احتمالا باید آماده شدن برای بدترین…”

چه بعدی ؟

وجود دارد در حال حاضر شده است یک نوار از کاهش و furloughs در این صنعت است. با سرمقاله تمرکز در حال حاضر تحت سلطه توسط pandemic, تبلیغ نیاز به اطمینان حاصل شود آنها در حال حمایت از روزنامه نگاری.

در اوایل این هفته Newsworks بدن, نمایندگی انگلستان, اخبار, برندها, هشدار داده است که تبلیغات محدود بودن در داستان ذکر ‘کوروناویروس” در یک دست سنگین نام تجاری ایمنی اندازه گیری. این برآورد این هزینه صنعت £50 متر در سه ماه آینده. تبلیغات بلند کرده بود blunt-نیروی keyword مسائل اما پیامدهای آن بیشتر آشکار تر از همیشه در حال حاضر.

کریگ پهلو ارشد درآمد افسر ازن پروژه یک آگهی داد شامل برسد, اخبار, انگلستان, رسانه های نگهبان گروه و تلگراف و رسانه های گروهی گفت: بحران برجسته یک موضوع است که در مواجهه حق بیمه ناشران برای سال; “بیش از حد متعصب های یک بعدی کلید واژه لیست مسدود کردن تبلیغ دسترسی به محتوای درخشان”.

“با نام تجاری ایمنی است که البته فوق العاده برای ما مهم و تبلیغ ما اما اجرای اولیه blocklists – به خصوص در برنامه ریزی تبلیغات – می توانید در مقابل ضربه. به عنوان آنها را به حساب هر یک از زمینه اطراف یک کلمه داده شده ما دیدن متن سنگین محیط های مانند کسانی که متعلق به بیمه ناشران بودن تنبیه کنید بیشتر است.”

این در واقع می تواند به خطر اندازد نام تجاری ایمنی. “برنامه ریزی تبلیغ صرف است و سپس تحت فشار قرار دادند به دم بلند غیر قابل تنظیم محتوا به جای ماندن در امن تر و با کیفیت بالاتر سرمقاله-اداره محیط.”

در حال حاضر رسانه ها باید با استفاده از افزایش توجه از خوانندگان و بینندگان به عنوان یک پلت فرم برای اثبات ارزش خود را در دراز مدت.

BuzzFeed Millar می توانید اعتماد سازی است. “ما احساس می کنیم مثل ما مخاطبان است که بیشتر مکالمه با ما. خبرنگاران در حال گرفتن راهنمایی بیشتر از طریق ایمیل و مردم قطعا می خواهید به تعامل بیشتر و داستان خود را شنیده ام – که هیچ چیز انجام خواهد شد ولی خوب برای اعتماد موضوع است.”

اما Kleis نیلسن نگرانی که اخبار رسانه ها را “تبدیل به چوب خط حساب کردن چگونه بسیاری از مردم هر روز می میرند”.

او خواست: “ما واقعا باید به فکر می کنم در مورد این لحظه چگونه می تواند ما را در یاد مردم چقدر روزنامه نگاری می تواند به غنی سازی زندگی خود را کمک به آنها حق تصمیم گیری آنها اطلاع در مورد چگونه برای محافظت از کسانی که نزدیک به آنها و کمک به آنها خواهد بود و مردم می شود. ما باید به کار کردن که چگونه به انجام این کار در یک بحران. من بسیار امیدوار ما را پیدا خواهد کرد یک راه رو به جلو است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im