Ben & jerry’s, فعالیت رئیس در مبارزه برای باعث می شود در حال حاضر در حال غفلت

در حالی که مارک های جهان بیش از بازنویسی برنامه های خود را به تمرکز بر روی بیماری همه گیر کوروناویروس, Ben & jerry’s – گراند dame شرکت هدف است – اقامت متعهد به مبارزه برای علل مانند نژادی عدالت است. سر خود را جهانی فعالیت استراتژی توضیح می دهد که تفاوت های ظریف از این رویکرد است.

Ben & jerry’s ممکن است یکی از اولین علامت های تجاری شما فکر می کنم پاسخ آشکارا به لحظه از بحران جهانی است. در کنار امثال بدن فروشگاه و Patagonia, بستنی ساز شد و یکی از اولین به پخت اجتماعی, محیط زیست و اغلب سیاسی ارزش ها را به نام تجاری خود را.

یک جدول زمانی از آن باعث می شود پس از راه اندازی در سال 1978 نشان می دهد یک نام تجاری است که در رشد اعتماد به نفس; آن آغاز شد و با مسائل مربوط به آن در ایالت ورمونت اما در حال حاضر تعداد ایجاد صلح تجاوز+ حقوق و ایمنی از پناهندگان به عنوان مسائل جهانی آن در مورد مراقبت.

بنابراین در حالی که توجه جهان است با محدود کردن گسترش coronavirus بن و جری را انتخاب کرده است برای ادامه مبارزه با علل است که ممکن است به طور موقت کاهش یافته به جامعه داشته باشید.

“آنچه که من درک در مورد آنچه ما انجام می دهیم این است که ما چیزهایی که مهم هستند – نه فقط چیزهایی که آسان می گوید:” کریستوفر میلر, Ben & jerry’s رئیس جهانی فعالیت استراتژی است. “ما نه تنها پیوستن به بقیه از جمعیت. من فکر می کنم که یک تعریف از ویژگی های رویکرد ما.”

این هفته مبارزات انتخاباتی خود را در سراسر 420 (20 مارس جشن cannabis culture) نادیده گرفتن آن بالا در مستند و به جای برجسته نژادی و بی عدالتی در حشیش میباشد.

“در کشورهای که در آن حشیش قانونی است و حتی اگر مردم سیاه و سفید مردم شریک شدن در نرخ مشابه مردم سیاه و سفید هنوز دستگیر راه بیشتر” را نوشت و در یک پست وبلاگ. “ما عاشق 420 و ما عاشق قانونی اما این خوب نیست.”

این برند منتشر شده یک سری از پست ها آزمونها و فیلم روی تعصب نژادی گره خورده است تا در حال ظهور علف های هرز اصلی زیر پرچم “قانونی بدون عدالت نیم پخته’. ادامه آن حمایت مداوم از زندگی ماده و هتاک گره به کسانی که جشن 420 (در سال گذشته آن را به دور رایگان بستنی برای کسانی که به خرید ماری جوانا در داروخانه Caliva در 20 آوریل).

“ما مخاطبان و پایه های مورب سفید” توضیح می دهد که میلر. “شما حتی می توانید آن را بر ما limited edition وان با استفان کلبرت و Jimmy Fallon. بنابراین ما فکر 420 مهم بود و فرصت خوبی برای جلب توجه و آموزش مردم در حقایق از بی عدالتی است.”

برخی از بازاریابان ممکن است در نظر گرفته اند آن را به یک زمان خوب برای راه اندازی. با خبر چرخه در یک دیوانگی و مصرف کنندگان یا منحرف و یا خسته swathes از برنامه ریزی کمپین لغو شده است در پی شیوع. Ben & jerry’s را مورد بحث کشیدن 420 ابتکار در یک نقطه بیش از حد. “اما آن را یک گفتگو و آن را یک مختصر می گوید:” میلر.

شاید تفاوت بین این کمپین و کسانی که از مارک های دیگر است ROI. میلر وظیفه بود نه فروش بیشتر پیمانه نیم لیتری بستنی – آن را به 15000 نفر نوشتن به کنگره و درخواست نمایندگان خود را به حمایت بیشتری به عمل (ماری جوانا, فرصت سرمایه گذاری مجدد و Expungement) که قانونی شاهدانه و پاک کردن قبل از شاهدانه اعتقادات.

21 مارس بیش از 65,000 پیام های فرستاده شده بود به قانونگذاران و Ben & jerry’s 420 کار متصلب بود تا 120 متر برداشت آنلاین. میلر معتقد است که این نشان می دهد که “اشتها بزرگ” برای علل به پشتیبانی خارج از بهداشتی فوری بحران است.

Ben & jerry’s را به ادامه کار با اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU), نشانه گرفتن از سازمان چگونه باید آن را تکامل کار خود را در اطراف قانونی و عدالت است. آن را همچنان به مبارزه برای حقوق پناهندگان در اروپا و قصد دارد با دو برابر کردن در تقاضا برای یک “قوی انتخابات نظام” در زمان ما انتخابات ریاست جمهوری است که ممکن است مانع پناهگاه در محل سفارشات.

“ما در حال رفتن به کار با شرکت های دیگر و سازمان های غیر دولتی – آغاز بلافاصله به حمایت از … بودجه و مجموعه ای از دستورالعمل ها برای اطمینان از رایگان و دسترسی عادلانه به انتخابات در پاییز” میلر توضیح می دهد. “ما به دنبال تمدید اولیه رای گیری آنلاین, ثبت نام رای دهندگان در تمام کشورهای 50 پست الکترونیکی-در سیستم های رای گیری و قوی رای دهندگان برنامه های آموزش و پرورش.

“این کار ما تا به حال به پیش بینی قبل به کروناویروس و این کار ما در حال حرکت رو به جلو با به اطمینان حاصل شود که قوانین و منابع در محل هستند برای هر کس برای دسترسی به روند انتخابات این سقوط است.”

مثبت میلر gleans از این بیماری همه گیر است که افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای شرکت های بزرگ برای ایجاد اختلاف در جامعه فراتر از انسان دوستی. او معتقد است که شرکت مجبور خواهد شد به یک برگ را از بن و جری 42 ساله به عنوان راهکار انتظارات تغییر پست-coronavirus. و این بدان معناست که او باید به کار سخت تر برای ایجاد نام تجاری به عنوان یک رهبر واقعی در این زمینه از شرکت هدف.

“بخشی از نقش من این است که هل دادن به عنوان سخت به عنوان من می تواند به نگه داشتن Ben & jerry’s به عنوان نزدیک به جبهه بسته از شرکت های مشغول به کار در این فضا را به عنوان ممکن است,” او می گوید. “به وسط حرکت می کند … چالش برای ما در بن و جری را می شود حتی بیشتر خلاق و نوآورانه و با تمرکز بر تاثیر.

“من امیدوار هستم که یکی از آنچه که من تصور خواهد بود تعدادی از راه های ما می تواند بیرون آمدن از این بحران قوی تر از ما به آن رفت.”

// در این مقاله برجسته

Ben & jerry’s

Ben & jerry’s مصرف کننده خدمات پورتال است که تمام جزئیات لازم برای اتصال با آنها در مورد بستنی.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de